راهنمای خرید تابلو روان

      ►زمان خواندن مقاله: 4 دقیقه

       

       

      تبلیغات ویدیویی و محتواهای حاوی تصاویر، امروزه حرف اول را در تبلیغات جهانی می‌زنند. شرکت‌‌های توسعه دهنده نمایشگرها، به منظور تامین نیازهای مشتریان، اقدام به تولید تابلو روان کرده‌اند. این محصول به دلیل ساختار منحصر به فردی که دارد؛ نقشی کاربردی در جذب مشتریان ایفا می‌کند.

      برای معرفی محصول و یا تبلیغ یک کسب و کار می‌توان از آن استفاده کرد. با این حال، عوامل مختلفی انتخاب و قیمت تابلو روان را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

       

      خرید تابلو روان

       

      معرفی ویژگی‌‌های تابلو led روان

      تابلو‌‌هایی که مقابل فروشگاه‌‌های مختلف با رنگ و متن‌‌های مختلف دیده می‌شوند در واقع تابلو روان هستند. این تابلو‌‌ها از نظر ظاهری شباهت زیادی با نمایشگر‌‌های دیجیتالی دارند و متحرک بودن نوشته‌‌های آن افراد را ترغیب به خواندن آن می‌کند. استفاده از این تابلو‌‌ها در کسب و کار‌‌های مختلف در ده سال اخیر افزایش قابل توجهی داشته است. این نمایشگر‌‌ها در واقع از قرار گیری LED‌‌ها در کنار هم تشکیل می‌شوند.

      کاربرد این تابلو‌‌ها تنها محدود به نمایش متن نمی‌شود و می‌توان از آن‌ها برای نمایش دادن تصاویر و فیلم نیز بهره برد. این عامل سبب شده است که کسب و کار‌‌های گوناگون از تابلوهای روان برای تبلیغ و شناساندن خود به مشتریان استفاده کنند. با اعمال تغییرات در نرم افزار تابلو روان می‌توان نحوه نمایش و افکت‌‌های آن را تغییر داد. با پیشرفت‌‌هایی که روز به روز در جهان در حال رخ دادن است؛ ساختار تابلو‌‌های روان نیز دچار تحولاتی شده است. برای مثال وزن این نمایشگرها نسبت به نمونه‌‌های سابق خود کاهش یافته؛ همچنین نحوه کاربری آن‌‌ها نیز تغییراتی داشت.

      این تابلوها علاوه بر تبلیغ، برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سطح شهر و بزرگراه‌‌ها کاربرد دارند. تکنولوژی پیشرفته مورد استفاده در ساخت تابلوهای روان سبب شده که کاربرد وسیعی داشته‌باشند. Led مورد استفاده در ساختار این تابلو ها باعث کاهش مصرف برق و صرفه جویی در هزینه های انرژی می شود. در مقابل مصرف کم، بازده و کارایی بالایی در اختیار شما قرار می دهید. شما می توانید بدون نگرانی از خرابی این نمایشگر، از آن در طول شبانه روز نیز استفاده کنید.

       

      فاکتور‌‌های مهم در خرید تابلو روان

      این نمایشگرها امروزه کاربرد وسیعی دارند و در سطح شهر استفاده زیادی از آن‌‌ها می‌شود. انواع مختلفی از تابلوهای روان وجود دارد و برندهای گوناگونی اقدام به تولید آن‌ها می‌کنند. توجه به نکات مهم در خرید این تابلو‌‌ها به شما کمک می‌کند که نمایشگری با کیفیت و مطابق با نیاز خود خریداری کنید. از عوامل مهم در انتخاب تابلوهای روان led می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

       

      رنگ‌‌های مختلف تابلو led روان

      یکی از نکات مهم که به افزایش جذابیت بصری تابلوهای روان کمک می‌کند به رنگ نوشته‌‌ها مربوط می‌شود. برای افزایش کارایی این محصول در تبلیغ و جذب مشتری، امروزه در رنگ‌‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. شما بسته به نیاز خود می‌توانید تابلو‌‌های روان تک رنگ آبی، قرمز، سبز و بنفش را از دیاکو سفارش دهید. این نوع نمایشگر‌‌ها اغلب به منظور نمایش دادن لوگو و یا متنی ساده کاربرد دارند.

      در وب سایت دیاکو می‌توانید تنوع بالایی از نظر رنگ در بین تابلوهای روان مشاهده کنید. با توجه به قواعد ترکیب رنگ می‌توانید از انواع سه رنگ و هفت رنگ این تابلو‌‌ها نیز بهره ببرید. در صورتی که قصد داشته باشید تابلوهای روانی با ابعاد بزرگ برای نمایش ویدیو یا تصاویر سفارش دهید؛ استفاده از نمونه فول کالر توصیه می‌شود. محدود بودن اندازه تابلو‌‌های روان فول کالر سبب می‌شود رنگ‌‌های مختلف به خوبی نمایش داده نشوند.

       

       

       

      خرید ماژول تابلو روان

       

      طرح و نوشته‌‌های موجود در تابلو روان led

      برای این‌که بتوانید بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان خود بگذارید باید از زمان طلایی نگاه افراد به خوبی بهره ببرید. افراد به صورت گذرا به تابلوهای روان موجود در سطح شهر نگاه می‌کنند. شما باید سرعت و نوشته‌‌های نمایشگر خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که در این مدت کوتاه هم تاثیر خود را بر روی مخاطبان داشته باشد. ساخت تابلو روان به نوعی است که با استفاده از نرم افزار می‌توان سرعت حرکت نوشته‌‌ها را تنظیم کرد.

      برای ایده گرفتن در این زمینه می‌توانید به وب سایت دیاکو مراجعه کنید و از مشورت کارشناسان مجموعه استفاده کنید. علاوه بر سرعت نوشته ها، می‌توان افکت‌‌های گوناگونی بر روی نوشته‌‌ها پیاده سازی کرد. در برخی از انواع تابلو led روان این افکت‌‌ها به صورت سه بعدی نیز وجود دارند.

       

      ابعاد و ساختار نمایشگر

      قبل از خرید تابلوهای روان توصیه می‌شود که محل نصب آن را در نظر بگیرید. این موضوع کمک می‌کند که در ادامه بتوانید ابعاد نمایشگر را به درستی تعیین کنید. در صورتی که قصد تبلیغ مقابل فروشگاه را داشته باشید می‌توانید از ابعاد کوچک آن استفاده کنید. اگر از این نمایشگر به منظور آگاهی بخشی در سطح شهر و بزرگراه‌‌ها استفاده شود؛ در چنین شرایطی بایستی ابعاد بزرگتری داشته باشد.

      در این حالت واضح بودن طرح و نوشته‌‌ها از فواصل دور اهمیت دارد. امروزه این نمایشگر‌‌ها در ابعاد مختلفی متناسب با نیاز مصرف کنندگان تولید می‌شود. باید در انتخاب ابعاد، قیمت تابلو روان را نیز در نظر بگیرید. با افزایش اندازه این نمایشگر، اجزای اولیه و سازنده آن نیز بیشتر می‌شود. در این شرایط قیمت تمام شده محصول نیز افزایش می‌یابد و می‌توان به نقش مستقیم ابعاد و هزینه خرید اشاره کرد.

       

      پشتیبانی و خدمات پس از فروش

      با توجه به عوامل محیطی و نحوه استفاده، امکان به وجود آمدن خرابی در تابلو‌‌های روان وجود دارد. در چنین شرایطی برای خرید دوباره این نمایشگر‌‌ها باید هزینه زیادی را صرف کرد. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش، در هزینه‌‌های شما صرفه جویی می‌کند. شما می‌توانید به راحتی تعمیر نمایشگر led خود را به تیم پشتیبانی بسپارید. در حین خرید شرایط پشتیبانی و ساخت تابلوهای روان را به دقت در نظر بگیرید.

      این تیم پشتیبانی حین نصب و راه اندازی هم می‌تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند. در اول کار نکات مربوط به نحوه نگهداری و استفاده از تابلو‌‌های روان برای اشخاص ذکر می‌شود. مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش بر روی قیمت تابلو led روان تاثیر گذار است.

       

       

       

       

      کیفیت و برند سازنده

      امروزه با توجه به کاربرد وسیع تابلو led روان، برندهای مختلفی از آن در بازار یافت می‌شود. در بین این‌‌ها باید به کیفیت و اجزای سازنده هر یک دقت کنید. خرید از یک برند نام آشنا می‌تواند شما را از کیفیت کالا مطمئن کند. این در شرایطی است که قیمت کالا بسیار بالا می‌رود و در واقع شما هزینه اسم برند را در چنین شرایطی پرداخت می‌کنید. ساخت تابلوهای روان توسط مجموعه دیاکو از سال 1390 آغاز شده است.

      مجموعه ما با تیم متخصص و متعهدی که در این زمینه در اختیار دارد؛ محصولاتی با کیفیتی بالا تولید می‌کند. شما بدون نگرانی از ایرادات احتمالی، با هزینه ای مقرون به صرفه می‌توانید قاب تابلو روان را از دیاکو خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان مجموعه به شما در روند خرید و مقایسه محصولات کمک می‌کنند.

      برای صرفه جویی در هزینه‌‌ها می‌توانید قیمت تابلو روان دست دوم را نیز در نظر بگیرید. با بررسی تخصصی اجزای این نمایشگر‌‌های دست دوم و اطمینان از سلامت آن‌ها، می‌توانید با هزینه ای پایین تر به تابلوی روان با کیفیت بالا دسترسی پیدا کنید.

       

      در مورد تابلو روان بیشتر بدانید

       

      سخن پایانی

      خرید تابلو روان به شما کمک می کند که برند و کسب و کار خود را به شیوه ای متفاوت به معرض نمایش بگذارید. تنوع بالا در طرح و رنگ سبب می شود که انتخاب محصول حین خرید دشوار شود. توجه به نکات مهم و ساختار تابلو led روان به شما کمک می کند که انتخابی درست و متناسب با نیاز خود داشته باشید.

       

       

      مدیر ۱۴۰۲/۰۸/۱۰

      نظرات

       رضایی رضایی ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      توضیحاتتون عالی و کامل بود پاسخ
       دیاکو دیاکو ۱۴۰۲/۰۹/۰۶

      سلام ممنون .


       رضا رضا ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      از چ طریق میتونم سفارش بدم ؟ پاسخ
       دیاکو دیاکو ۱۴۰۲/۰۹/۰۶

      سلام دوست عزیز 

      شما میتونید از لینک زیر استفاده کنید

      خرید تابلو روان


       mmd mmd ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      تابلو روان در چند رنگ موجود دارین ؟ پاسخ
       دیاکو دیاکو ۱۴۰۲/۰۹/۰۶

      سلام 

      در 6 رنگ موجود میباشد .


      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟