راهنمای خرید تلویزیون رنتال

      7 فاکتور کلیدی که باید در هنگام سرمایه‌گذاری و خرید تلویزیون رنتال مد نظر قرار دهید

      ► زمان خواندن مقاله :6 دقیقه

       

      شرکت‌های تولید کننده محصولات سمعی و بصری، برای برآورده کردن تقاضای مشتریان به سرعت در حال توسعه تلویزیون های اجاره ای به عنوان یک فناوری پیشرفته هستند. این نمایشگرهای فوق‌العاده با کیفیت و بدون درز، با ارائه تصاویر جذاب موجب ایجاد تحولی شگرف درعرصه تبلیغات و برگزاری رویدادها و مراسمات شده‌اند.

      با این حال، خرید تلویزیون رنتال یک سرمایه‌گذاری بزرگ است که نیاز به ارزیابی و بررسی کافی دارد. اینکار به شما در خرید یک محصول مناسب و متناسب با نیازهایتان کمک می‌کند.

       

      1.تعیین اندازه تلویزیون تلویزیون رنتال

      یکی از مهم‌ترین مسائل، تعیین اندازه محصول مد نظر است. برای اینکار توجه به موارد زیر می‌تواند کمک‌کننده باشد.

      • مکان: استفاده از محصول: ممکن است استفاده از تلویزیون‌های رنتال با اندازه بیش از ‌10ftx20ft ‌ در برخی مکان‌های سرپوشیده غیرعملی باشد. قبل از خرید، باید محل راه اندازی را با دقت ارزیابی و سایز مناسب را مشخص کنید.

      • بودجه مد نظر: این مورد نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در زمان انتخاب و خرید ویدیو وال پرتابل است. محصولی را بخرید که بهره‌وری لازم را برایتان داشته باشد. مثلاً اگر می‌خواهید از این تلویزیون برای اجاره دادن به مشتریان استفاده کنید، باید محصول با بیشترین تقاضا برای اجاره را انتخاب کنید.  

      • نیازهای مشتریان: می‌توانید درباره سایز تلوزیون از مشتریان نظرسنجی کنید. همچنین باید محدودیت‌های بودجه خود مشتریانتان را نیز مد نظر قرار دهید.

      • پیش‌بینی تقاضا در آینده: معمولاً امکان توسعه و بزرگتر کردن اندازه تلوزیون رنتال بر حسب نیاز و تقاضای مشتریان وجود دارد. بنابراین، شیوه محافظه‌کارانه این است که در ابتدا، ویدئو وال‌های پرتابل با اندازه متوسط و انعطاف‌پذیر را خریداری کنید و سپس در صورت نیاز آنها را توسعه دهید.

      • قابلیت پیکربندی: تلویزیون های رنتال ساخته شده با کابینت‌های ‌ 500mm x 500mm  یا 500mm x 1000mm ‌ دارای قابلیت توسعه و انعطاف‌پذیری به نسبت ابعادی هستند.

      با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید تی وی رنتال با اندازه و سایز متناسب با نیازهای خود را خریداری کنید.

       

      تلویزیون رنتال چیست ؟

       

      2. انتخاب فاصله بین دو پیکسل و رزولوشن مناسب

      فاصله بین دو پیکسل (پیچ) و رزولوشن تاثیرمستقیمی بر کیفیت تصویر دارد.

      • فاصله بین دو پیکسل: انتخاب تلویزیون‌های رنتال، با پیچ بین 2.5 تا 5 میلی‌متر می‌تواند در عین ارائه تصاویر زنده و با کیفیت، هزینه‌ها را به حداقل برساند. انواع محصولات با پیچ P4 برای فضای بیرونی مناسب هستند. همچنین انواع تلویزیون‌های قابل استفاده در فضاهای داخلی با پیچ P2.6 محبوب‌ترین مدل‌های مورد استقبال مشتریان ما در سال 2023 بوده‌اند. عمدتاً از تلویزیون های با پیچ زیر 2 میلی‌متر در اتاق‌های کنترل استفاده می‌شود.‌

      • رزولوشن: سعی کنید محصولات فول HD ‌ (1920×1080) یا محصولات با رزولوشن بیشتر را انتخاب کنید. علیرغم رزولوشن بالای محصولات 4K ، هزینه خرید و استفاده از این تلویزیون‌ها به طور قابل توجهی بالا است.

      • پشتیبانی از محتواها: مطمئن شوید که ویدئووال یا تلویزیون رنتال مد نظر شما (حتی در صورت داشتن رزولوشن ‌1080p‌) می‌تواند از محتواهای با کیفیت4k‌ پشتیبانی کند. توجه به این مورد، تضمین‌کننده امکان استفاده از محصول برای پخش انواع محتواها با بالاترین کیفیت است.

       

      برای داشتن تصاویری خیره‌کننده با هزینه مناسب، باید با دقت به ارزیابی صرفه و هزینه بپردازید. در این ارزیابی باید حتماً به فاکتورهای فاصله پیکسل‌ها یا پیچ، روزلوشن و قیمت توجه کنید.

       

      3. تعیین روشنایی بهینه و نسبت کنتراست

       

      وجود روشنایی و نسبت کنتراست کافی، تضمین‌کننده نمایش تصاویر واضح در همه محیط‌ها است.

      • روشنایی: برای رویدادهایی که در داخل سالن یا فضاهای مسقف برگزار می‌شوند، استفاده از محصولات ‌800-1200 nits ‌ توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید هم در فضای داخلی و هم در فضای باز از محصول استفاده کنید، استفاده از گزینه‌های ‌1500-2000 nits‌ توصیه می‌شود. برای جشنواره‌هایی که منحصراً در فضای باز برگزار می‌شوند، استفاده از مدل‌های با نیت بیش از 3000 یا ‌3000+ nit ‌ توصیه می‌شود. به طور کلی، تلویزیون رنتال فضای باز، با نیت 4000 ساخته می‌شوند. اگر می‌خواهید روشنایی نمایشگر فضای باز شما   5000 نیت یا بیشتر باشد، می‌توانید از محصولات سفارشی‌سازی شده استفاده کنید.

      • نسبت کنتراست: به دنبال محصولات با بالاترین نسبت کنتراست ممکن (5000:1+) باشید. این گزینه‌ها،   سیاهی عمیق‌تری را ارائه می‌دهد و رنگ‌ها را تقویت می‌کنند. اگر برای متمایز شدن نیاز دارید که از تلوزیون رنتال با کنتراست بالای قابل استفاده در فضای باز استفاده کنید، بهتر است از ال‌ای‌دی‌های صفحه مشکی یا ال‌ای‌دی‌های با رزین سیاه ( GOB) استفاده کنید.

       

       

      4. ارزیابی هزینه‌های مرتبط با حمل و نقل و نصب

      طراحی فیزیکی تلویزیون rent، دارای تاثیرقابل توجهی بر هزینه‌های حمل و نقل و نصب آنها در محل می‌باشد.

      • وزن: ممکن است برای نصب تلویزیون شهری با وزن بیش از 800 پوند به تجهیزات بالابر مکانیکی نیاز داشته باشید. در صورتیکه محصولات با وزن کمتر، نیازی به این تجهیزات ندارند و نصب آنها با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

      • ابعاد کابینت: کابینت یا محفظه‌های با ابعاد ‎x 500mm  یا 500mm x 1000mm امکان پیکره‌بندی انعطاف‌پذیر را فراهم می‌کنند. هرچه اندازه کابینت رنتال بزرگتر باشد، قیمت آن مناسب‌تر است. ممکن است لازم باشد در برخی مکان‌های سرپوشیده، تلویزیون سالنی را در ارتفاع 2.5 متری نصب کنید. برای اینکار شما می‌توانید فقط از کابینت‌های با ابعاد x 500mm ‌  500mm  یا 500mm x 1000mm استفاده کنید.

      • مجموعه اقدامات و فرآیندهای مورد استفاده برای نصب تلویزیون رنتال: وجود محل‌های مخصوص نصب، کابل‌ها و کانکتورهای برق بر روی تلوزیون رنت موجب ساده‌تر شدن فرآیند نصب خواهد شد.

      •  دسترسی آسان: وجود درب‌های مخصوص برای دسترسی آسان به کابینت جلو یا عقب موجب سهولت فرآیند تعمیر و نگهداری محصول می‌شود.

      • ماژولار بودن: کابینت‌هایی که به هم متصل می‌شوند، امکان تغییر موقعیت و بالا یا پایین آوردن تلوزیون بر اساس شرایط را برای شما فراهم می‌کنند.

       

       

      انتخاب تلویزیون رنتال آماده با در نظر گرفتن پارامترهایی نظیر قابلیت مونتاژ سریع، موجب کاهش زمان نصب و نیاز به استفاده از نیروی انسانی خواهد شد.

       

      5. تعیین مقاومت تی وی رنتال در برابر شرایط آب و هوایی

      استفاده از محصولات با درجه‌بندی IP20 برای کاربردهای فضای مسقف مناسب و کافی است. اگر می‌خواهید از این محصول هم در فضای باز و هم در فضای بسته استفاده کنید، بهتر است محصولات با درجه‌بندی IP65 یا IP66 را خریداری کنید. این محصولات در برابر گرد و غبار، باران و رطوبت مقاوم هستند. می‌توانید با تنظیم سطح روشنایی تی وی رنتال فضای باز، از آنها در فضای داخلی نیز استفاده کنید.

      همچنین بررسی میزان دمای قابل تحمل برای ویدئووال با توجه به شرایط آب و هوایی و دمای منطقه محل نصب اهمیت زیادی دارد. با بررسی این فاکتور می‌توانید از عملکرد بهینه سیستم در فضای باز اطمینان حاصل کنید.

       

      6. ارزیابی ویژگی‌ها و قابلیت‌های اضافی

      سعی کنید مشخصات ویدئووال یا تلویزیون رنتال مد نظر شما، بتواند نیازهای در حال تغییر مشتریان را برآورده کند.

       

       

      • نمایشگرهای منحنی: ویدئووال‌های منحنی یا انعطاف‌پذیر، بر روی ستون‌ها و مکان‌های مختلف قابل نصب هستند. همین ویژگی موجب کاربردی‌تر بودن این محصولات می‌شود.

      • نرخ تازه‌سازی بالاتر: نرخ‌های تازه‌سازی بیش از 100 هرتز، امکان پخش محتواها به صورت بسیار روان و با کیفیت را فراهم می‌کند. نرخ تازه‌سازی 1920 هرتز یا بیشتر می‌تواند عملکرد خوب محصول را تضمین کرده و از ایجاد خطوط اسکن هنگام عکس‌برداری یا فیلم‌برداری جلوگیری می‌کند.

      • تعامل‌پذیری: دوربین‌ها و نرم‌افزارهای یکپارچه، امکان برقراری تعامل مبتنی بر لمس هر چه بهتر با مخاطبان را فراهم می‌کنند.‌

      • نمایشگرهای مخصوص صحنه: این محصولات، از ویژگی‌های عملکردی نظیر محافظ‌های جلو و قابلیت دید بیشتر در فضای باز برخوردارند.

      انتخاب تلویزیون rent با قابلیت‌های قابل توسعه، امکان بهره‌مندی بهینه از مکانات و تعامل بهتر با مشتریان را فراهم می‌کند.

       

      خرید تلویزیون رنتال

       

      7. توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش دائمی

      خرید تی وی رنتال، یک سرمایه‌گذاری بزرگ است. بنابراین باید حتماًحتما در زمان خرید، از گارانتی و خدمات پس از فروش دائمی مطمئن باشید.

      • گارانتی: سعی کنید محصولاتی را بخرید که حداقل 2 سال ضمانت سازنده داشته باشند.

      •  پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش: حتما محصولاتی را خریداری کنید که از خدمات پس از فروش آن اطمینان داشته باشید.

      • خدمات محتوا: برخی از فروشندگان یا اعضای زنجیره فروش تلویزیون شهری پرتابل، خدماتی نظیر تولید محتوا، مدیریت و خدمات استریمینگ را برای مشتریان خود ارائه می‌دهند.‌

      • آموزش: در برخی موارد، تجهیزات برای اطمینان از اینکه تیم شما می‌تواند ویدئووال پرتابل را به درستی نصب و راه اندازی کند، کلاس‌های آموزشی برگزار شده و گواهینامه‌های مخصوص صادر می‌شود.

       

      جمع‌بندی

       

       

      سرمایه‌گذاری و خرید تلویزیون رنتال، به شما کمک می‌کند که بتوانید نیازهای مشترانتان را هر چه بهتر برآورده کنید. اما خرید تی وی rent، نیاز به برنامه‌ریزی عمیق و متناسب با کسب و کار خاص شما دارد. ارزیابی دقیق عملکرد، نحوه حمل‌ونقل و نصب، ویژگی‌ها و پشتیبانی با توجه به این راهنما، در انتخاب و خرید و بهترین محصول متناسب با نیازها به شما کمک می‌کند.

      در دیاکو تلویزیون رنتال با 2  سال ضمانت عرضه می‌شود. اگر این مطلب برای شما جالب بود، لطفا سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

       

       

       

       

      مدیر ۱۴۰۲/۰۷/۲۰

      نظرات

       مهدی مهدی ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      مرسی از توضیحات کاملتون :) پاسخ
       دیاکو دیاکو ۱۴۰۲/۰۹/۰۶

      سلام ممنون.


       هاشمی هاشمی ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      گارانتی محصول برای خودتونه ؟ پاسخ
       دیاکو دیاکو ۱۴۰۲/۰۹/۰۶

      سلام دوست عزیز

      تمامی محصولات دیاکو شامل گارانتی دیاکو سرویس می باشند.

      گارانتی دیاکو سرویس


      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟