چه تابلویی برای خیابان و جاده مناسب است ؟

      زمان خواندن :6 دقیقه

       

      نمایشگرهای LED قابل نصب و استفاده در فضاهای عمومی، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های مناظر شهری و همین‌طور به عنوان ابزاری برای انتشار اطلاعات شناخته می‌شوند. نه‌تنها می‌توان از این محصول برای ارائه اطلاعات در لحظه به مخاطبین و تبلیغات کالاها استفاده کرد، بلکه امکان استفاده از آنها برای اطلاع‌رسانی درباره وضعیت ایمنی جاده و زیباسازی مسیرهای بین شهری نیز وجود دارد.

       

       

      چه نوع نمایشگرهای LED برای استفاده در معابر عمومی مناسب هستند؟

       

      لمپست دیجیتال (قابل نصب بر روی پایه مخصوص):

      این نوع نمایشگرها، بر روی پایه‌های مخصوص در کنار معابر عمومی نصب می‌شوند. معمولاً لمپست ال ای دی به‌صورت عمودی نصب می‌شوند و می‌توانند اطلاعات ترافیکی، پیش‌بینی آب و هوا، محتواهای تبلیغاتی و غیره را به صورت در لحظه در معرض دید عابران پیاده و وسایل نقلیه قرار دهند.

       


      تلویزیون شهری در کنار جاده: 

      تلویزیون شهری با اندازه بزرگ معمولاً بر روی سازه‌های مخصوص نصب بیلبورد در کنار جاده نصب می‌شوند. می‌توان برای جلب توجه خودروهای عبوری و عابران پیاده، پخش محتواهای تبلیغاتی با کیفیت بالا از این تلوزیون شهری استفاده کرد. معمولاً در این نوع نمایشگرها، ماژول های LED با روشنایی بالا وجود دارد و به همین دلیل، در فضاهای بیرونی که نور شدید خورشید وجود دارد، به‌راحتی قابل مشاهده هستند.

       

       

      تلویزیون شهری چیست ؟ (بیشتر بدانید)


      نمایشگر خودرو یا تریلر:

      این نوع نمایشگرها بر روی بدنه اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها یا سایر وسایل حمل و نقل دیگر نصب می‌شود. امکان استفاده از این نمایشگرها برای پخش اطلاعات خودرو، محتوای تبلیغاتی یا سایر اطلاعات مرتبط وجود دارد. همچنین، می‌توان از این وسایل نقلیه، برای ارائه اطلاعات جاده‌ای، ترافیکی و ...در زمان واقعی به مسافران استفاده کرد. معمولاً نمایشگرهای LED قابل نصب بر روی خودروها، جمع‌وجور و سبک هستند و از مقاومت کافی در برابر ضربه‌های ناشی از حرکت خودرو و شرایط آب و هوایی شدید برخوردارند و به‌راحتی آسیب نمی‌بینند.

       


      تابلو  VMSجاده‌ای :

      تابلو VMSبرای به نمایش درآوردن اطلاعات، دستورالعمل‌های ترافیکی و اطلاعات ناوبری ازجمله هشدار وضعیت جاده، راهنمای ناوبری، پارکینگ و غیره استفاده می‌شود. معمولاً این نمایشگرها، بر روی علائم راهنمایی و رانندگی نصب می‌شوند و به رانندگان کمک می‌کنند که شرایط جاده‌ای و مسیر خود را بهتر درک کنند.


      تایمرهای کنار جاده‌ای یا تایمرهای شمارش معکوس: 

      می‌توان از این نوع نمایشگرهای LED برای نمایش تایمرهای شمارش معکوس استفاده کرد و علائم راهنمایی و رانندگی و مدت زمان چراغ سبز یا قرمز را بر روی آنها به نمایش درآورد. استفاده از این ابزار، به عابرین و خودروهای عبوری کمک می‌کند که زمان‌بندی علائم راهنمایی و رانندگی را بهتر درک کنند و اقدامات مناسب را انجام دهند. استفاده از این نمایشگرها نقش مهمی در مدیریت ترافیک جاده بر عهده دارد.

       

       

      استفاده از تابلو vms  شهری کنار جاده چه مزایایی را به همراه دارد؟


      در این بخش به بررسی مزایای استفاده از این نمایشگرها می‌پردازیم.

       


      بهبود ایمنی جاده و اطمینان از روان بودن جریان ترافیک

      استفاده از نمایشگرهای ال‌ای‌دی با روشنایی بالا در جاده‌ها سبب می‌شود که اطلاعات ترافیکی، شرایط جاده و نکات ایمنی به صورت در لحظه در اختیار رانندگان قرار بگیرد. بدین ترتیب، رانندگان می‌توانند در زمان رانندگی تصمیمات آگاهانه‌تری اتخاذ نمایند. استفاده از این نمایشگرها سبب می‌شود که رانندگان از میزان ترافیک، مطلع شوند، اخطارهای مربوط به تصادفات و ... را به صورت در لحظه دریافت کنند. بدین ترتیب، نمایشگرهای LED می‌توانند با انتقال به‌موقع اطلاعات ضروری به کاهش خطر تصادفات رانندگی و روان شدن جریان ترافیک کمک کنند.


      زیباسازی مناظر شهری و ایجاد یک سبک منحصربه‌فرد در شهرها

      استفاده از تابلو vms  شهری در جاده‌ها، نه‌تنها به انتقال اطلاعات کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند به عنوان بخشی از چشم‌انداز شهری، موجب افزایش زیبایی بصری و ارتقای زیبایی شهرها و معابر شهری و جاده‌ای شود. طراحی محتواهای جذاب و قرار دادن جلوه‌های بصری زیبا در آنها موجب ایجاد سبک شهری منحصربه‌فرد و افزایش جذابیت و سرزندگی شهرها خواهد شد.


      تبلیغات، بازاریابی و ایجاد فرصت‌های تجاری نامحدود

      می‌توان از تابلو ترافیکی vms، به عنوان بستری ایده‌آل برای به نمایش درآوردن تبلیغات تجاری نام برد. با استفاده از نمایشگرهای LED، امکان انتقال محتواهای تبلیغاتی مختلفی همچون تبلیغات برندها، تبلیغ محصولات و غیره به مخاطبان هدف فراهم خواهد شد. امروزه، بیلبورد دیجیتال با داشتن ویژگی‌های جذابی همچون روشنایی بالا، کیفیت تصویر واضح و ویژگی‌های چندرسانه‌ای، به ابزاری قدرتمند برای جلب توجه مخاطبین تبدیل‌شده‌اند.

       


      همه کاره بودن تابلو vms

      تابلو vms دیجیتال قابل نصب و استفاده در جاده‌ها، عملکردها و کاربردهای متعددی دارند. می‌توان علاوه بر استفاده از این نمایشگرها برای ارائه اطلاعات ترافیکی و تبلیغات، از آن‌ها برای به نمایش درآوردن پیش‌بینی آب و هوا، نمایش زمان و تاریخ، انتشار اعلان‌های اضطراری، اطلاعیه‌های مرتبط با رویدادهای اجتماعی و ... نیز استفاده کرد. امکان نمایش انواع محتواها در تابلو وی ام اس سبب تبدیل‌شدن آنها به یک رسانه مهم برای انتشار اطلاعات شهری شده است.

       

      اطلاعات بیشتر درباره تابلو vms


      صرفه‌جویی در مصرف انرژی و حفاظت از محیط‌زیست و توسعه پایدار

      تابلو های vms جاده‌ای، از تراشه‌های LED با راندمان بالا و مدارهای الکتریکی با مصرف انرژی کم استفاده می‌شود که همین امر، موجب صرفه‌جویی بسیار زیاد در مصرف انرژی خواهد شد. لذا، تابلو های جاده‌ای در مقایسه با نمایشگرهای سنتی می‌توانند به میزان چشمگیری به کاهش مصرف انرژی و انتشار کربن کمک کنند و این مورد، هم راستا با الزامات توسعه پایدار است.


      برخورداری از کیفیت بالا، قابل‌اعتماد و پایدار بودن

      تابلو های vms قابل نصب و استفاده در جاده‌ها، از متریال بسیار باکیفیت و بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شوند و ضد آب و ضد گرد و غبار هستند. به‌علاوه، در برابر ضربه و باد مقاومت خوبی دارند. آن ها در شرایط آب و هوایی سخت نیز همچنان می‌تواند به‌طورمعمول کار کنند و عمر طولانی داشته باشند.

       


      همان‌طور که گفته شد، می‌توان از تابلو های وی ام اس قابل استفاده در جاده‌ها، به‌طور گسترده برای ارائه اطلاعات و دستورالعمل‌های ترافیکی، به نمایش درآوردن تبلیغات و انتشار محتواهای با موضوعات مختلف استفاده کرد. امکان نمایش اطلاعات ترافیکی و اطلاع‌رسانی درباره شرایط جاده‌ای در زمان واقعی و همین‌طور ارائه اطلاعات مربوط به خدمات عمومی، تبلیغات تجاری و غیره در این نمایشگرها فراهم است.
      این نمایشگرها، روشنایی بالا، زاویه دید وسیع و دوام بالایی دارند و به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که امکان مشاهده واضح محتوای به نمایش درآمده در آنها در محیط‌های بیرونی و فضاهای باز به‌راحتی فراهم است. به‌علاوه، امکان کنترل محتوا و همین‌طور به‌روزرسانی این نمایشگرها از راه دور وجود دارد. نصب این نمایشگرها در مکان‌هایی مانند بزرگراه‌ها، جاده‌های شهری، ایستگاه‌های اتوبوس و مراکز خرید نقش مهمی در ارائه اطلاعاتی متنوع به مخاطبین ایفا می‌کند.

       

       

      مدیر ۱۴۰۲/۱۲/۱۷

      نظرات

       سروش سروش ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      سلام
      ممنون بابت مقاله خوبتون.
      پاسخ

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟