نمایشگر شفاف؛ راه حل نوآورانه تبلیغات پویا برای مشاغل

      استفاده از صفحه نمایشگر ال ای دی شفاف به عنوان نمایشگر تبلیغاتی یا برندسازی به انتخاب اصلی اکثر شرکت ها تبدیل شده است. نمایشگرهای LED تبلیغاتی با پخش مداوم تصاویر پویا یا حتی تصاویر سه بعدی، تأثیر بصری زیادی را برای مخاطب به ارمغان می‌آورند و به این ترتیب خاطره‌ای عمیق درباره برند در ذهن او باقی می‌گذارند. با این حال، با بهبود مستمر نیازهای کاربران، نمایشگر LED سنتی به تدریج معایب خود را از نظر انعطاف پذیری اندازه، زیبایی معماری و چشم انداز میدان دید آشکار می کند و تولید کنندگان نمایشگر LED را تحریک می کند تا راه حلی نوآورانه تر ارائه دهند

        نمایشگر LED شفاف

      LED شفاف یک راه حل نوآورانه برای نمایشگر LED است که با کاهش اجزای ساختاری برای دستیابی به نمایشگر شفاف 55 تا 90 درصد، چشم انداز را به حداکثر می رساند. تصویر روی صفحه نمایش آن با برنامه ریزی LED ها و نمایش رنگ های پیکسل مربوطه بر روی LED های نقشه برداری شده ایجاد می شود، جایی که نورها برای ایجاد تصویر همگرا می شوند. ال ای دی شفاف نه تنها نیازهای کاربر را که در بالا ذکر شد به حداکثر می رساند، بلکه جلوه های بصری را نیز به دست می آورد که عملکرد بهتری از نمایشگر LED سنتی ارائه می دهد.

       

      در مقایسه با نمایشگرهای سنتی که میدان دید را به طور کامل مسدود می کنند، دیوارهای ال ای دی شفاف از فناوری نمایش شیشه ای شفاف خیره کننده برای تبدیل مکان های دارای ارزش تبلیغاتی در محیط های تجاری شهری مانند پنجره های شیشه ای، دیوارهای پرده شیشه ای و فضاهای داخلی بزرگ به بصری منحصر به فرد استفاده می کنند. تاثیراتی که به سرعت مخاطب را جذب می کند. علاوه بر این، دارای ارزش تبلیغاتی کاربردی تر از رسانه های اینترنتی تجاری است و ظاهر اصلی و نفوذپذیری محل را حفظ می کند. به همین دلیل است که صفحه نمایش LED شفاف به تدریج در حال تبدیل شدن به یک روند در صنعت است.

      ویژگی های برتر نمایشگر شفاف

      1. تکنولوژی ال ای دی شفاف

      به لطف ساختار طراحی توخالی و فناوری نورپردازی جانبی، جلوه شفاف بزرگترین ویژگی است که نمایشگرهای LED شفاف را از سایر انواع نمایشگرها متمایز می کند. هنگامی که کاربران نمایشگر تبلیغات را در فضای باز قرار می دهند، اتاق به دلیل نفوذپذیری بالا، نور معمولی را امکان پذیر می کند و هنگامی که از داخل مشاهده می شود شفاف است. هنگامی که از هر زاویه ای در خارج از منزل مشاهده می شود، علاوه بر نمای واضح از محیط کلی داخلی، تصاویر را می توان به صورت معلق روی دیوار شیشه ای مشاهده کرد که جلوه تبلیغاتی و هنری را برای جذب مصرف کنندگان بالقوه افزایش می دهد. نمایشگرهای LED شفاف برای فروشگاه‌هایی که می‌خواهند محتوا را به شکلی شیک و بدون مسدود کردن نور یا نماها از هر طرف نمایش دهند، انتخابی عالی هستند.

      2. ارتقای زیبایی نمای ساختمان

      با توجه به فناوری منحصر به فرد LED شفاف، به نظر می رسد که تصویر بر روی دیوار شیشه ای معلق است، صرف نظر از اینکه کاربر از چه زاویه ای به آن نگاه می کند. علاوه بر این، زیبایی شناسی نمای ساختمان را بدون تأثیرگذاری بر نمایش کلی ظاهر ساختمان مانند LED سنتی افزایش می دهد. این نوع فناوری نمایش گزینه‌های خلاقانه جدیدی را ارائه می‌کند که با صفحه‌نمایش‌های LCD و دیگر صفحه‌های LED امکان‌پذیر نیست، و به طراحان اجازه می‌دهد تا روی ساختمان شیشه‌ای تمرکز کنند بدون اینکه از طراحی کلی کم کنند.

      3. سبک و فوق العاده نازک

      به دلیل ساختار طراحی توخالی برای دستیابی به اثر نمایشگر شفاف و بدون پشتیبانی از فولاد، صفحه نمایش LED شفاف سبک تر و نازک تر از نمایشگرهای LED سنتی است و وزن آن تنها 12 کیلوگرم در متر مربع است و ضخامت پانل آن تنها 10 میلی متر است. حتی در صورت عدم وجود شیشه به عنوان پس زمینه ویدئووال شفاف را می توان به صورت عمودی و مستقل نصب کرد یا در پشت دیوار پرده شیشه ای پشتیبانی کرد. علاوه بر این، با هر روش نصبی که انتخاب می کنید، می توانید فشار پس زمینه و هزینه های نصب را تا حد زیادی کاهش دهید.

      4. صرفه جویی در انرژی

      در پنل نمایشگر شفاف بخشی وجود دارد که تصویری نشان نمی دهد و یک فاصله به حساب می آید که این بخش گرما ایحاد نمی کند و گرمای ایجاد شده را کاهش می دهد، بنابراین مصرف انرژی کمتر از یک صفحه نمایش LED سنتی است و باعث می شود مشاغل در هزینه های غیر ضروری صرفه جویی کنند.

      5. شکل انعطاف پذیر

      LED شفاف از نظر شکل و اندازه نسبت به LED سنتی از جمله ستون، ستون، دایره، مثلث و غیره امکانات بیشتری دارد تا جلوه زیبایی شناختی را افزایش دهد و به گروه های هدف بالقوه احساس طراوت بخشد. بنابراین، نمایشگرهای ال ای دی شفاف نیز می توانند تزئینات شیکی برای دیوارهای شیشه ای در فضای باز و داخلی باشند تا کاربران بالقوه بیشتری را جذب کنند.

      6. طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی

      ویدیو وال شفاف با توجه به دانش فنی روز دنیا پیشرفت بسیار زیادی داشته و طیف وسیعی حوزه های کاری را در تبلیغات را پوشش می دهد. LED شفاف به طور گسترده در فضاهای بیرونی و داخلی استفاده می شود، در فضای باز برای صحنه، میدان، پارک و غیره، و صفحه نمایش LED شفاف داخلی برای مراکز خرید بزرگ، فروشگاه های زنجیره ای، موزه های علم و فناوری، و پنجره شیشه ای.

       

      چگونه صفحه نمایش ال ای دی شفاف مناسب را انتخاب کنیم؟

      با توجه به نوآوری تکنولوژی و مزایای آن، نمایشگر شفاف به تدریج برجسته شده است، تقاضای جهانی برای این نوع LED در حال افزایش است. سپس، در مواجهه با افزایش تولید کنندگان نمایشگر LED شفاف در بازار، چگونه می توانیم از انتخاب صفحه نمایش مناسب اطمینان حاصل کنیم؟ در زیر نکاتی ذکر شده است که می تواند به شما در درک بهترین صفحه نمایش LED شفاف کمک کند.

      1. در نظر گرفتن هماهنگ زیربنای پیکسل و شفافیت

      این عامل شامل فاصله پیکسل و فاصله مشاهده خواهد بود. هرچه گام پیکسل بالاتر باشد، تصویر واضح تر است. برعکس، نقاط پیکسل بیشتر همیشه به معنای نفوذپذیری کمتر به دلیل تراکم پیکسلی بالاتر است. انتخاب فاصله پیکسلی مناسب بر اساس در نظر گرفتن تجسم مناسب برای متعادل کردن شفافیت با مقداری از دست دادن نفوذپذیری بسیار مهم است.

      2. تنظیم روشنایی

      فناوری قابل تنظیم روشنایی امکان بیشتری برای غنی سازی محتوا و نوآوری را فراهم می کند. بهترین صفحه نمایش LED شفاف باید اطمینان حاصل کند که صفحه نمایش در شرایط مختلف آب و هوایی با حداکثر صرفه جویی در انرژی پایدار کار می کند.

      3. سطح حفاظت

      در صورت نصب در خارج از منزل، یک نمایشگرLED شفاف باید مقاومت کافی در برابر اشعه ماوراء بنفش، آب و گرد و غبار داشته باشد زیرا محافظت مهمترین عاملی است که بر عمر کاری و قیمت LED تأثیر می گذارد.

      4. قابلیت دفع گرما

      بهترین ویدیو وال شفاف به یک سیستم اتلاف گرما مناسب نیاز دارد و مطمئن می شود که آلومینیومی وجود دارد که به کاهش گرما کمک می کند زیرا فروریختن هیت سینک در نهایت بر عمر صفحه نمایش و همچنین توانایی هر جزء برای بهترین عملکرد خود تأثیر می گذارد.

      5. خدمات قابل اعتماد

      شایان ذکر است که هنگام خرید بهترین نمایشگر LED شفاف، قابلیت اطمینان سازنده نمایشگر LED بسیار مهم است. دیاکو با حسن انجام کار و کیفیت بالا اعتماد و شهرت خوبی در بین مشتریان خود ایجاد کرده اند و از نظر فناوری محصول و خدمات پس از فروش تضمین شده است.

       

      نمایشگر LED شفاف با ترکیبی از ترکیبی فوق مدرن از هنر، تبلیغات و فناوری، بدون شک راه حلی نوآورانه برای نمایش تبلیغات پویا شما است، تیم تخصصی دیاکو با دانش روز و بیش از یک دهه تجربه در صنعت نمایشگر های ال ای دی توانایی کامل در ساخت و تهیه نمایشگر LED شفاف دارد، همچنین تمامی قطعات و خدمات دیاکو دارای ضمانت مرجوعی وگارانتی می باشد بنابراین شما می توانید با خیال راحت تبلیغات کسب و کار خود را به ما بسپارید.

      مدیر ۱۴۰۱/۱۲/۲۷

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟