تاثیر تلویزیون شهری و تابلو روان بر میزان فروش

      زمان خواندن مقاله : 4 دقیقه

      امروزه تبلیغات نقش ویژه‌ای در مسیر حرکت کسب‌و‌کار ‌ها پیدا کرده است. از شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ گرفته تا کسب و کار های نوپا و کوچک، تلویزیون شهری و تابلو روان یکی از جذاب ترین و پرفروش ترین محصولات از تابلوهای محیطی هستند که توانسته اند جایگاه خوبی در کنار انواع روش های تبلیغات محیطی بدست آورند. 

       

      تاثیر تلویزیون شهری و تابلو روان

      تبلیغات در کسب و کار ها و دنیای پر رقابت امروزی بسیار مهم است اما یک از مهمترین مسائلی که قبل از شروع تبلیغات بسیار مهم است بازگشت سرمایه و اثرگزاری آن است. اینکه کدام روش تبلیغاتی مناسب با کسب و کار و بودجه من است؟ تجربه ثابت کرده است که درگیر کردن حافظه دیداری مخاطبین، اثرگذاری بیشتری در ماندگاری برند در ذهن مشتری دارد. پس هر چه مشتری بیشتر با تبلیغات شما ارتباط برقرار کند امکان ماندگاری شما در ذهن آن بیشتر است. اما این ارتباط چگونه شکل می گیرد ؟

      1-    استفاده از متن های قوی و تاثیرگذار
      2-    استفاده از عکس های جذاب 
      3-    نورانی بودن و درخشندگی بالا
      4-    و از همه مهم‌تر محترک بودن; محترک بودن محتوا پخش شده تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه مخاطب دارد.

       

      انواع تلویزیون شهری را با بهترین قیمت در وبسایت دیاکو خریداری کنید .

      یکی از بهترین روش های تبلیغاتی که همه ویژگی های اساسی در جلب توجه مخاطب را دارد تابلو روان و تلویزیون شهری است. پرتاب نور و درخشندگی بالا، امکان پخش متون و تصاویر به صورت روان یا متحرک و حتی پخش فیلم و تیزر تبلیغاتی، که باعث شده که استفاده از تلویزیون شهری و تابلو روان به عنوان یکی از تاثیر گذار و اثربخش ترین  روش های تبلیغاتی، مطرح و مرسوم گردند. به طوری که طبق گفته کارشناسان صنعت تبلیغات، معرفی کالا و خدمات از طریق تابلو روان یا تلویزیون شهری، افزایش 30% مشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

       

      امروزه با پیشرفت تکنولوژی و در عصر اطلاعات، ارتباطات و دنیای فناوری، رسانه ها مهم ترین و تاثیرگذارترین نقش را در پیشرفت و توسعه هر کسب و کاری اعم از دولتی و خصوصی دارند. بنابراین کمتر کسی می تواند تاثیر مستقیم تابلو روان یا تابلو های LED یا تلویزیون شهری را در افزایش میزان فروش محصولات نادیده بگیرد یا انکار کند. در اروپا تحقیقات گسترده ای جهت کشف تاثیر تلویزیون شهری در فروش انجام گرفت. نتیجه یکی از این تحقیقات که بر روی یک تبلیغات تلویزیونی در فروشگاه ASDA صورت گرفته بود، حاکی از این بود که دو فروشگاه که از این شبکه تبلیغاتی استفاده می‌‌کردند، با وجود تلویزیون شهری یازده درصد افزایش فروش داشتند.

       

      در هنگام خرید تابلو روان یا تلویزیون شهری به موارد زیر توجه کنید:

      نکته اول: انتخاب وضوح تصویر مناسب بسیار مهم است. پس هر‌ چه تراکم ال ای دی ها بیشتر باشد کیفیت تصویر هم به مراتب بهتر می شود. بنابراین به تراکم تابلو روان و تلویزیون شهری توجه فرمایید. در انتخاب تراکم مناسب، فاصله مخاطب از تلویزیون شهری و تابلو روان و ابعاد آن بسیار مهم است.
      نکته دوم: در انتخاب شرکت سازنده تلویزیون شهری و تابلو روان نقش بسیار دقت کنید. زیرا که خرید یک محصول بدون پشتیبانی و شناخت، ریسک بزرگی محسوب می شود. و در آینده به مشکل بر خواهید خورد. پس قبل از خرید حتما تحقیقات خود را در زمینه بهترین شرکت تولید کننده تلویزیون شهری و تابلو روان انجام دهید.
      نکته سوم: به میزان نوردهی تابلو روان یا تلویزیون شهری دقت کنید. می توانید از فروشنده نمونه کار بخواهید و راجع به آن تحقیقات بیشتری به عمل آورید.
      نکته چهارم: حتما به گارانتی و ضمانت محصول توجه داشته باشید تا در آینده دچار مشکلات و هزینه های اضافی نشوید .

      خرید و قیمت تابلو روان

      ایجاد ذهنیت منفی نسبت به تابلو روان و تلویزیون شهری

      در سال های گذشته واردات بی رویه و عدم کنترل در ورود قطعات بی کیفیت تلویزیون شهری و تابلو روان به بازار ایران و حضور افراد غیر متخصص در زمینه تولید تابلوروان و تلویزیون های شهری باعث ضرر و زیان مالی، خریداران محصولات بی کیفیت و بدون پشتیبانی شد و نوعی دلزدگی و ذهنیت منفی نسبت به این صنعت را در آن‌ها به‌وجود آورد. بهترین راه برای انتخاب درست، مشورت کردن و کسب آگاهی از محصول و خدمات خریداری شده می باشد. 

       

      پیشنهاد نوسینده : چگونه یک تبلیغ موثر در تلویزیون های شهری داشته باشیم؟

       


      جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ، سوال‌هایی که برایتان ایجاد شده است می‌توانید با متخصصین و مشاورین دیاکو ال ای دی در ارتباط باشید .

       

      سوالات متدوال 

      بازگشت سرمایه تلویزیون شهری به چه عواملی بستگی دارد ؟

      به نوع محتوا، به ترافیک بازدید آن نمایشگر، به زمان بروز رسانی محتوا، کیفیت نمایشگر، پتانسیل بازار بستگی دارد .

      مدیر ۱۴۰۰/۰۴/۰۴

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟