تلویزیون شهری آوت دور

      زمان خواندن مقاله : 4 دقیقه

       

      در این مقاله می خواهیم یکی دیگر از انواع تلویزیون شهری یعنی تلویزیون شهری آوت دور یا خارج سالن را معرفی نماییم.

      بعد از گذشت چندین سال از پیشرفت تکنولوژی تولید تلویزیون شهری و تولید انواع مختلف آن برای شرایط مکانی متفاوت، هنوز هم یکی از منحصر به فرد ترین نوع آن تلویزیون شهری اوتدور می باشد.

       

       

      تلویزیون شهری آوت دور به عنوان رسانه ای فراگیر در صنعت تبلیغات به برقراری ارتباط میان صاحبان کسب و کار و مصرف کنندگان نهایی کمک بسیاری می کند.

      برتری این نمایشگر های صنعتی خارج سالن، به دلیل کاربردها و مزایای ویژه ای است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

       

      آشنایی با تلویزیون شهری ( بیشتر بدانید )

      ضد آب بودن 

      ضد آب بودن برای کالاهایی مانند تلویزیون شهری آوت دور که در تعامل مستقیم با عوامل محیطی مانند باران و برف قرار دارند بسیار با اهمیت است. یکی از اصلی ترین تفاوت های بین تلویزیون شهری خارج سالن و داخل سالن در همین نکته است. نمایشگرهای شهری را می توانید بدون هیچ گونه نگرانی، ناشی از اتصالی سیم کشی ها، سوختگی پیکسل دراثر ورود آب، قطع شدن برق و مشکلات این چنینی در مکان های مختلف نصب و راه اندازی کنید. در ماژول نمایشگر های آوت دور عامل محافظت کننده ای به نام ماسک ماژول وجود دارد. الزام وجود ماسک ماژول در تلویزیون های شهری باعث عدم ورود هر گونه عامل خارجی از جمله قطرات باران یا گرد و غبار هوا می شود.

       

       

      روشنایی بالا 

      میزان روشنایی تلویزیون شهری که گاها شدت نور یا پرتاب نور نیز خطاب می شود در تلویزیون هایی که در بیرون از سالن نصب می شوند حائز اهمیت می باشد. زیرا در داخل سالن، نور حاصل از صفحه نمایش تلویزیون غالب بر نور محیط بوده و هیچ چالشی برای حفظ کیفیت تصویر وجود ندارد. اما در تلویزیون های خارج سالن این موضوع کاملا برعکس عمل می کند. در فضایی که این نوع نمایشگر ها نصب می شوند نور زیادی وجود دارد. در فضاهایی چون میادین، بزرگ راه ها و استادیوم های ورزشی در زمان هایی از روز، نور آفتاب مستقیم بر روی صفحه تلویزیون تابیده می شود، اینکه صفحه نمایش تلویزیون شهری در این شرایط، تصویر با کیفیت و واضح خود را نگه دارد نیازمند داشتن شدت نور بسیار بالا می باشد. میزان اهمیت این مشخصه به اندازه ای است که ملاک تعیین کیفیت تلویزیون شهری آوت دور به شمار می آید.

       

      قیمت تلویزیون شهری

      تلویزیون شهری فضای باز معمولاً گرانتر از تلوزیون شهری فضای داخل است آن هم بخاطر متریال استفاده شده درآن ها که محافظتی خاصی در برابر عوامل محیطی دارد. قیمت تلویزیون شهری یه نوع دات پیچ، نوع سازه، شرایط اجرا و متریال استفاده در آن بستگی دارد . هرچه وضوح نمایشگر بیشتر باشد طبیعتاً هزینه تلویزیون شهری بیشتر می شود.
       

       

      زاویه دید گسترده 

      زاویه دید نیز یکی از مباحث تعیین کننده کیفیت در نمایشگر های خارج سالن می باشد. زیرا این نوع تلویزیون ها اغلب در فضا هایی نصب می شوند که نه تنها روباز بوده بلکه اطراف آن ها نیز باز می باشد. پس بیننده ها از چند جهت اطراف تلویزیون تا فواصل چندین متری هم می توانند بر تصویر پخش شده بر روی نمایشگر اشراف داشته باشند، البته در صورتی که زاویه دید این تلویزیون ها به قدر کافی گسترده باشد.

       

      عملکرد نمایش

      تلویزیون های اوتدور عمدتا برای تبلیغات، پخش فیلم های تبلیغاتی، تیزر،اعلانات شهری، محتوای متنی استفاده می شود. تلویزیونهای فضای داخل در نمایش داده های بزرگ، کنفرانس، نمایشگاه و موارد دیگر نیز استفاده می شود و محتوای نمایش گسترده تری دارد.

       

      چگونه کیفیت صفحه نمایش را تشخیص بدیم ( بیشتر بدانید )

       

      کارشناسان دیاکو ال ای دی می توانند با در نظر گرفتن مشخصه های یک تلویزیون شهری استاتدارد، بهترین پیشنهاد را بسته به نیاز کسب و کار شما و محل نصب تلویزیون شهری به شما عزیزان ارائه دهند .برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران دیاکو ال ای دی می توانید از قسمت ارتباط با ما اقدام نمایید.

       

       

      سوالات متدوال

       

      قیمت تلویزیون شهری چقدرهست؟

      قیمت ها بر اساس متر مربع حساب میشود. دیدن قیمت تلویزیون شهری (کلیک کنید)


      طول عمر تلوزیون شهری چقدر است؟

      بالغ بر 1000000 هزار ساعت میباشد. و تقریباً حداقل 10 سال عمر مفید دارند.


      تعمیر و نگهداری تلویزیون شهری به چه صورت است؟

      هر چه متریال شما با کیفیت تر باشد و روش نصب آن اصولی و بدون نقص فنی باشد، تلویزیون شما کمترین آسیب میبیند. اگر نمایشگر دچار ایراد فنی بود عیب بابی میشود و زیر دست تکنسین با تجربه رفع ایراد میشود. 

      عیب یابی و تعمیر تلویزیون شهری (بیشتر بدانید)


      تلویزیون شهری اوتدور چه فرق با تلوزیون شهری ایندور دارد؟

      تلویزیون شهری فضای داخل شدت نور و مقاومت کمتری دارند و آنها ضد آب و ضد ضربه نیستند و احتیاج به مراقبت بیشتری دارند. آنها نسبت به نمایشگرهای فضای خارج رزولوشن و کیفیت تصویر بالاتری دارند. قیمت آنها نسب به تلویزیون اوتدور کمتر میباشد.
       

      مدیر ۱۳۹۹/۰۹/۲۲

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟