چگونه بهترین سازنده نمایشگر LED را انتخاب کنیم؟

      زمان خواندن مقاله:5 دقیقه

       

                  
      فناوری نمایشگر LED رشد کرده‌است تا راه‌حل انتخابی نمایشگر برای یک تنوع از صنعت شامل: سرگرمی، ورزش‌ها، آموزش، صدا و سیما و تبلیغات باشد. اگر به درستی مستقر شده‌باشد، صفحه نمایش LED یک جریان ثابت از مخاطبان هدف را برای شما جذب خواهد کرد و به عنوان یک ابزار موثر خدمت می‌کند تا کسب و کار خود را به سمت جلو هدایت کنید. اما این امکان‌پذیر است فقط اگر شما بهترین سازنده تلویزیون شهری را پیدا کنید.
      انتخاب بهترین سازنده نمایشگر ال ای دی چالش‌برانگیز است زیرا نیاز دارد تا شما زمان بیشتری را بر روی کیفیت محصول و حرفه‌ای بودن سازنده صرف کنید. ما جامع‌ترین راهنما را بر روی چگونگی انتخاب بهترین سازنده نمایشگر LED را در این مقاله پوشش خواهیم داد، و خوشبختانه شما در این زمینه کمک قابل‌توجهی را دریافت خواهید کرد.


      چگونه بهترین سازنده تلویزیون شهری را انتخاب کنیم؟


      اینجا برخی از فاکتورهایی وجود دارند که شما نیاز دارید تا زمان انتخاب بهترین سازنده نمایشگر LED درنظر گرفته‌شود.


      1.تمرکز بر روی کیفیت صفحه نمایش LED

      کیفیت محصول، از زیبا‌شناسی صفحه‌نمایش LED گرفته تا نیازمندی‌های فنی برای یک نمایشگر امن، ملاحظات اولیه زمانی است که شما یک تامین‌کننده نمایشگر LED را انتخاب می‌کنید. جلوه بصری اغلب یکی از شاخص‌های مهم کیفیت تلویزیون شهری است. با توجه به برنامه صفحه نمایش LED، شما باید فاکتور یا نمونه‌های درخواستی را مشاهده کنید تا مطمئن شوید که آن‌ها روشنایی بالا، سطح خاکستری بالا، رفرش ریت بالا، وضوح بالا و زاویه باز دارند. این‌ها همه است تا تجربه بصری نهایی را برای کاربران هدف شما فرآهم کند.
      به‌ خصوص مهم است تا مطمئن شوید که سازنده صفحه نمایش ال ای دی، مواد و اجزای با کیفیت را استفاده می‌کند به طوریکه طول‌ عمر و قابلیت اطمینان پنل‌های صفحه نمایش LED می‌تواند تضمین شود. بنابراین، برای جلوگیری از افتادن داخل هر نقص فنی کوچک، شما باید یک سازنده صفحه نمایش LED حرفه‌ای را انتخاب کنید که تجربه و تخصص می‌تواند کیفیت محصول و صفحه نمایش امن را درحال رفع نیازهای زیبا‌شناسی تضمین کند.

       

      رفرش ریت چیست ؟

       

      2. انطباق با استانداردهای ایمنی خاص

      یک راه خوب برای تعیین اینکه آیا یک سازنده نمایشگر ال ای دی را بر روی فهرست نهایی خود قرار دهید این را باید بدانید آن‌ها استانداردهای ایمنی خاص را برای صنعت تلویزیون LED شهری رعایت می‌کنند یا خیر. برخی از استانداردهای ایمنی برای نمایشگرهای LED را شامل می‌شود، اما محدود به EMC، ETL، CCC، CE، FCC، RoHS، و غیره نیستند. زمانیکه یک تامین‌کننده نمایشگر LED به طور دقیق این استانداردهای تولید را رعایت می‌کند، کیفیت و ایمنی پنل‌های نمایشگر LED که آن‌ها تولید می‌کنند تضمین می‌شوند. آن یک راه طولانی برای کمک به شما برای کاهش عدم‌قطعیت‌ها مانند: نقص‌های فنی محصول و عیب‌ها است.

       


      3. تجربه گسترده سازنده نمایشگر LED

      راه دیگر برای دانستن اینکه یک تامین‌کننده نمایشگر LED بهترین است باید تحقیق کنید که آیا شرکت سال‌ها تجربه تولید نمایشگر LED را دارد، که می‌تواند توسط جستجو در زمان تاسیس و تجربه پروژه موفق بدست آید. 
      یک سازنده با تجربه تولید نمایشگر گسترده باید سه سال سابقه پروژه موفق و تخصص نمایشگر را داشته باشد. تجربه و تخصص به ویژه نیازمندی‌های مهم هستند؛ زمانیکه پروژه نمایشگر دیجیتالی شما نیاز به طراحی تخصصی دارد. این به دلیل یک سازنده صفحه نمایش LED با دانش نمایشگر تخصصی است که می‌تواند به طور انتقادی پروژه شما را تحلیل کند و می‌تواند راه‌حل‌های LED خلاق مبتنی بر نیازهای فردی شما را فرآهم کند.
      به علاوه، یک سازنده با تجربه گسترده در تولید نمایشگر به طور یقین شهرت خوبی در صنعت دارد. سوال از متخصصان صنعت درباره تجربه و شهرت تامین‌کننده‌های نمایشگر LED نامزد شما می‌تواند به شما برای اجتناب از نگرانی‌های ایمنی و خطرهای عملکردی کمک کند که با محصول‌های پایین‌تر و طراحی ضعیف مرتبط شده‌اند. 


      4. درنظرگرفتن هزینه صفحه نمایش LED


      نمایشگرهای LED صرفا خرید یکباره نیستند، آن‌ها شامل: سفارشی‌سازی، طراحی، تولید، آزمایش، حمل نقل، نصب و سایر جنبه‌ها هستند. بنابراین، هزینه یک کیفیت بالا ویدئو وال که می‌تواند به رشد کسب‌وکار شما کمک کند خیلی کم نخواهد بود.
      هنگام انتخاب یک تامین‌کننده ویدیو وال، پیشنهاد شده‌است تا بازار نمایشگر را بشناسیم و کیفیت را برای هزینه پایین فدا نکنیم. نمایشگرهای LED با هزینه کم، کیفیت و عملکرد پنل‌های صفحه‌ نمایش  ledرا فدا می‌کند، و از نظر روشنایی نمایشگر، وضوح و کنتراست، روشنایی کمتری خواهد داشت. در عوض، برای شما عاقلانه است تا بودجه را تعیین کنید و یک سازنده نمایشگر LED را انتخاب کنید که قیمت و کیفیت را کنترل می‌کند.

       

      5.دسترسی به گزینه‌های سفارشی‌سازی

      شما همیشه پروژه‌های نمایشگری خواهید داشت که نیاز به طراحی متفاوت نیازمندی‌ها دارد. اگرچه آن یک تلویزیون شهری سه بعدی در فضای باز یا یک نمایشگر LED تعاملی کف داخلی است، شما نیاز خواهید داشت تا طراحی را برای سناریوهای متفاوت و هدف‌های نمایشگر شخصی‌سازی کنید. هنگام جستجو برای بهترین سازنده نمایشگر LED، اولویت سازنده را ارتقا دهید که می‌تواند امکانات سفارشی‌سازی را ارائه دهد تا نیازهای شما را برطرف کند. این به شما اجازه خواهد داد تا نمایشگر led را طراحی کنید که با بهترین برند، پیام و بازار هدف شما مطابقت دارد. 

       

      انواع نمایشگر led (مشاهده )


      6. دسترسی به پشتیبانی پس از فروش

      پشتیبانی پس از فروش، یکی از فاکتورهای کلیدی است که هنگام انتخاب بهترین سازنده نمایشگر ال ای دی در نظر گرفته می‌شود. بررسی کنید که آن‌ها یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی برای پشتیبانی کافی برای نصب، آموزش و نگهداری صفحه نمایش LED را ارائه می‌دهند یا خیر.

       

       


      چرا باید شما دیاکو ال ای دی را انتخاب کنید؟

       

      شرکت Diaco led بیش از یک دهه در تولید و ساخت انواع نمایشگر هایLED فعالیت دارد. دیاکو همیشه کیفیت بالا و خدمات مشتری اولیت کار خود قرار داده است و تا کنون مشتریان زیادی داشته است.


      1. کیفیت بالا و نمایشگرهای LED همکاره

      دیاکو برای سازش با صفحه نمایش‌های LED با کیفیت پایین امتناع می‌کند، اما هر گام ممکن را بر می‌دارد تا از انتظارهای شما فراتر باشد. راه‌حل‌های نمایشگر LED ما شامل: تلویزیون های شهری، ویدئو وال ، تابلوهای روان، نمایشگر LED منعطف، میز دیجی دیاکو، تلویزیون رنتال و غیره هستند. 
      Diaco led بر استفاده آلومینیوم دایکست به عنوان ماده اصلی فریم و کابینت ها اصرار دارد تا کیفیت بالا و عملکرد برتر هر صفحه‌نمایش LED را تضمین کند. حتی در ورزش‌های شدید در فضای باز، تلویزیون های شهری اوتدور ضد ضربه ، ضد آب هستند.
      به جای اینکه خرید یکباره شما باشد، نمایشگرهای diaco led، یک استاندارد صنعت از 100000 ساعت نیمه‌-عمر را ارائه می‌دهند، که به این معنی است که شما می‌توانید تلوزیون شهری خود را در 24 ساعت روشنایی کامل یک روز، 7 روز یک هفته برای یک دهه اجرا کنید. نه فقط آن، بلکه گام پیکسلی 0.9 میلی‌متری نهایی، نرخ تازه‌سازی تا 3840 هرتز و روشنایی 1000 نیت، به مخاطبان هدف شما، نمایش محتوای با کیفیت فوق‌العاده بالا را ارائه می‌دهد.

       

       


      2. تجربه غنی در تولید نمایشگر LED

      از زمان ورود به صنعت نمایشگر LED در سال 1394، دیاکو برای تولید و ساخت پنل‌های نمایشگر LED به شیوه‌ای حرفه‌ای اختصاص یافته‌است و همیشه در این مدت در تلاش بوده با تکیه بر دانش روز دنیا بهترین تولیدات را در سطح کشور داشته باشد ،و این امر باعث شده است مشتریان پایدار داشته باشد. 

       

      پروژه های انجام شده دیاکو ( مشاهده )

       


      3. دسترسی به راه‌حل‌های نمایشگر سفارشی

      دیاکو نه تنها فقط نمایشگرهای LED را ارائه می‌کند که مقرون به صرفه بودن و کیفیت بالا را متعادل می‌کند، بلکه همچنین راه‌حل‌های نمایشگر LED مرسوم را ارائه می‌دهد تا نیازهای شما را برطرف کنند. با چند پروژه نمایشگر LED موفق در سراسر کشور، ما قادر هستیم تا خدمات سفارشی‌سازی یک مرحله‌ای را برای پروژه‌های نمایشگر LED ساده تا پیچیده را ارائه کنیم. با سال‌ها تجربه در تولید نمایشگر LED، دیاکو قادر است تا پروژه نمایشگر شما را با یک دیدگاه حرفه‌ای تحلیل کند و پیشنهاد‌های مفیدی را برای طراحی‌های نمایشگر LED شما بدهد که از وضعیت موجود فراتر است.

       


      4. خدمات پس از فروش کامل

      diaco یک تیم تولید نمایشگر LED، تیم طراحی مستقل دارد، و با مدیریت موجودی موثر و خدمات لجستیک کامل مجهز شده‌است. به علاوه با تضمین زمان تحویل نمایشگرهای LED خودمان، ما نیز پشتیبانی گسترده‌ای را به شما ارائه می‌دهیم، مانند: گارانتی 2 ساله، ضمانت مرجوعی، تعمیر و نگهداری پس از فروش، منابع فنی ، خدمت آنلاین از راه‌دور و حتی پشتیبانی در مکان. زمانیکه شما به آن نیاز دارید، ما همیشه آماده هستیم تا به شما با یک تجربه مشتری عالی ارائه دهیم. 
      DIACO می‌تواند همه نیازهای نمایشگر LED شما را با یک خدمت سفارشی‌سازی برطرف کند فرقی نمی‌کند که پروژه‌های نمایشگر شما کوچک یا بزرگ هستند. با خلاقیت ما، روحیه نوآورانه و تحقیق مداوم در فرصت‌های فناوری جدید در صنعت نمایشگر LED، ما می‌دانیم تامین‌کننده نمایشگر LED صحیح برای شما هستیم.

       

       

      مدیر ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

      نظرات

       محسن محسن ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      سلام ممنون از مقاله مفیدتون . من از شما ویدیووال خریدم و عالی بود در تمام مراحل نصب و راه اندازی پشتیبانی کامل انجام شد خدا قوت به تیم دیاکو پاسخ

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟