چگونه نمایشگرهای LED در فضای باز به ساخت شهر هوشمند کمک می کند؟

       

      ظهور فناوری های مدرن در قرن بیست و یکم تقاضا برای القای این فناوری ها در جریان اصلی ملی را افزایش داده است. شهرهای سراسر جهان از مفهوم شهرهای هوشمند استقبال می کنند که نوید یک سبک زندگی متمایز را به ساکنان آن می دهد. ساخت شهرهای هوشمند نیازمند انواع فناوری‌های هوشمند است که نمایشگر های در فضای باز اصلی‌ترین آن‌ها هستند. این نمایشگرها در زمینه های مختلف از جمله آموزش به ساکنین کمک می کند. نه تنها این، بلکه از آن در فضای باز برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شود که بخشی از زندگی امروزی است. در مجموع این نمایشگر ها را می توان برای اهداف مختلف از جمله تبلیغات فرهنگی ،آموزشی و فروش استفاده کرد که  بیشتر توسط همه عابران پیاده و مسافران مشاهده می شود.

       

      اهداف اصلی نمایشگرهای ال ای دیی هوشمند در فضای باز چیست و چگونه می توان از آنها برای افزایش کارایی زندگی روزمره در مراکز شهری استفاده کرد؟ در ادامه به آن میپردازیم:

       

      • مشارکت جوامع

      ‌نمایشگر های ال ای دی  در فضای باز، زیربنای تابلوهای دیجیتال هستند. با کمک پیکربندی، ادغام و پردازش داده‌های بی‌درنگ، این نمایشگر ها را در فضای باز به یک رسانه قوی برای برقراری ارتباط و تعامل با جامع تبدیل می‌شود. اطلاعات منتشر شده می تواند شامل در مورد مسیرها، پارک ها، ایستگاه ها، بیمارستان ها برای تسهیل نیازهای مردم باشد. همه اینها به مردم و جوامع کمک می کند تا بر اساس موقعیت تصمیمات منطقی بگیرند و در نتیجه در زمان، انرژی و پول صرفه جویی شود.

      • امنیت عمومی

      فضاهای زندگی ما به دلیل پیچیدگی های موجود در دنیای امروز بسیار پیچیده شده است. خطر جان مردم می تواند شامل تصادفات رانندگی، تخریب اموال خصوصی، بلاهای طبیعی و موارد دیگر باشد. با داشتن یک سیستم ایمنی مناسب، یعنی اتصال به اینترنت عمومی، دوربین های فعال و یک سیستم تماس اضطراری یکپارچه، می توان از بسیاری از این بلا ها جلوگیری کرد. بنابراین، بورد های  ال ای دی در فضای باز بسیار مهم هستند زیرا با قرار دادن آنها به صورت استراتژیک، می توانید تمام این پیام ها و پروتکل های ایمنی را بسیار سریع و کارآمد به عموم انتقال دهید. این به حفظ  قانون و امنیت عمومی کمک می کند.  

       

       

      • پویایی

      از آنجایی که تقریباً هر شهر منحصر به فرد است، هیچ راه حل استانداردی برای تبدیل شهرها به شهرهای هوشمند وجود ندارد. با این حال، ما در این حالت به سمت پویایی یکپارچه چند مدل هستیم. صفحه نمایشگر های ال ای دی در فضای باز می تواند کمک بزرگی در افزایش آگاهی کند. طراحی شده با فناوری اینترنت، آنها اطلاعات جغرافیایی مرتبط با حمل و نقل عمومی و توزیع ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه شهری را در تقریباً همه شهرها با توجه به نیازهای خاص ارائه می دهند. این مفهوم پویایی را در شهرهای بزرگ بسیار آسان می کند.

       

      • پایداری

      در میان انواع الگوهای  تغییرات آب و هوایی شهرهای سراسر جهان با تخریب محیط زیست، زیرساخت های فروریخته، افزایش ترافیک، فراوانی زباله ها و بهداشت دست و پنجه نرم می کنند. در حالی که نمایشگرهای LED در فضای باز نمی توانند این مسائل را به خودی خود حل کنند، می توانند برای مثال از نظر انتقال داده در مورد ترافیک در یک جاده خاص و پیشنهاد گزینه های جایگزین، در نتیجه به افراد کمک کنند. این امر باعث بهبود کیفیت زندگی در شهرها می شود. به طور مشابه، از این تابلوهای  vmsمی توان در نمایش داده های مربوط به وضعیت بهداشت و مدیریت زباله در شهرها نیز استفاده کرد.

       

       

      • کارایی

      در پایان روز، آینده در فناوری دیجیتال نهفته است. این دلیل بر همه دلایل دیگر برتری دارد، زیرا کارآمدترین ماشین آلات تنها با کمک فناوری امکان پذیر است. در آینده، آن شهرها عقب می مانند که نتوانند خود را مطابق با نیازهای زمان تغییر دهند.نمایشگرهای  هوشمند در جاده ها زیبا به نظر می رسند و مردم را تشویق می کنند تا به تعداد زیادی از آن شهرها بازدید کنند. این LED ها می توانند موضوعات مورد علاقه عمومی را در عرض چند دقیقه تکثیرپیدا  کنند و فوراً به همه مردم دسترسی پیدا کنند. این امر به مدیریت شهری در افزایش کارایی شهرها به میزان بی نظیری کمک می کند.

       

      با در نظر گرفتن تمام مزایای نمایشگرهای در فضای باز، ایجاد یک شهر هوشمند بدون نمایشگرها مناسب در فضای باز تقریبا غیرممکن است. افزایش تقاضای آنها نیز گویای کارایی و پایداری آنهاست. دیاکو همواره فرصتی عالی برای استفاده از تمام مزایای انواع صفحعه دیجیتال فراهم می کند. ال ای دی  ها ضد ضربه  و ضد آب هستند و قادر به حفظ شرایط آب و هوایی شدید هستند. این باعث می شود که آنها برای مراکز شهری مناسب باشند. نکته جالب این است که آنها LED ها را در اندازه های مختلف و عملکردهای سفارشی ارائه می دهند، بنابراین تقریباً همه شهرها و همه کسب وکارها می توانند از آنهت استفاده کنند.

      مدیر ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟