قبل از انتخاب جایگاه دیجی این نکات را توجه کنید !

      امروزه فقط آسمان پر از ستاره، تنها چیزی نیست که شهر را در شب روشن می‌کند؛ بلکه کافه‌ها، رستوران‌ها وامکان تفریحی نیز به مکانی برای درخشیدن در تاریکی شب تبدیل شده‌اند.  

       

      1. نمایشگر  LEDمناسب برای دی‌جی‌ها (LED DJ) چیست؟

       

      میز دیجی و تلویزیون های رنتال در عروسی ها و مهمانی ها بسیار رایج شده است. این نمایشگر های LED در پشت غرفه دی‌جی نصب می‌شوند و تجربه‌ای منحصر به فرد را برای مشتریان و مهمانان به ارمغان می‌آورند.  

      این تی وی ها و میز دیجی ها قابل سفارشی‌سازی هستند و در مدل‌ها، شکل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. استفاده از نمایشگرهای LED در غرفه‌های DJ، یک گزینه ایده‌آل برای هیجان‌انگیز کردن رویدادها و ایجاد حس منحصر به فرد تازگی در مشتریان است. فضای تاریک و دودآلود و چراغ‌های چشمک زن و موسیقی هیجان‌انگیز، این مکان را به جایی رؤیایی، رمزآلود و سرشار از احساس تبدیل می‌کند! شاید بخواهید بهترین  میز دیجی و یا تلویزیون شهری ایندور را تهیه کنید، اما بهتر است ابتدا درک کاملی از این نوع نمایشگرها بدست آورید. ما در این مطلب به بحث درباره این نمایشگرها می‌پردازیم.

       

      2. انواع نمایشگر ها برای دیجی

       

      • نمایشگر های شکلی shape

      از این نمایشگر شکلی در اکثر جاهای از جمله کنسرت ها ، میز دی جی و المان های چند وجهی و غیره  استفاده می‌شود. معمولاً این صفحه نمایش‌ها در سقف، راهروها یا مناطق منحصر به فرد نصب می‌شوند و از آنها برای افزایش شور و هیجان آن مناطق استفاده می‌شود. این نمایشگرها با شکل خاص، بهتر با ساختار و محیط ساختمان سازگار می‌شوند و اندازه و مشخصات آنها، بیشتر با الزامات محیطی سایت مطابقت پیدا می‌کند.  

       

       

      • تلویزیون شهری تمام رنگی

      معمولاً این نمایشگرها، به عنوان صفحه نمایش اصلی در مرکز مراسمات نصب می‌شوند و از آنها برای پخش زنده یا پخش ویدیوهای DJ و سایر محتواهای مد نظر استفاده می‌شود.تلویزیون رنتال تمام رنگی در مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده‌اند؛ بدین ترتیب، در زمان خرید طیف متنوعی از گزینه‌ها در اختیار مشتریان قرار دارد. 

       

        استیج رقص

      این نوع کفپوش led  همانطور که از نامش پیداست، در کف  سالن مد نظر نصب می‌شود. از این صفحه نمایش‌ها، به دلیل ظرفیت باربری و استحکام بالا و ضد ضربه بودن، در کف قابل استفاده می‌شود. دنس استیج پیشرفته، عملکرد تعاملی دارند که به نمایشگر های تعاملی معروف هستند . قابلیت تعاملی این صفحه نمایشها، حس در صحنه بودن یا حضور در یک کارناوال را به مشتریان منتقل می‌کند. 

       

       

            میز DJ

      غرفه‌های DJ مجهز به LED، در طی دو سال اخیر به مکانی استاندارد در مراسمات و مهمانی شبانه تبدیل شده‌اند. می‌توان از میز دی جی، برای ایجاد خیره‌کننده‌ترین جلوه‌های بصری و همگام‌سازی دقیق موسیقی و تصویر استفاده کرد. میز dj، بسیار کاربردی و منحصر به فرد بوده و در شکل‌های متنوعی طراحی شده‌اند. می‌توان برای ایجاد فضایی دل‌انگیز و جذاب، از این نمایشگرها به همراه سیستم روشنایی استفاده کرد. علاوه بر این، می‌توان با استفاده از فیلم‌های شخصی‌سازی شده متناسب با فضا و استفاده از صفحه نمایش غول پیکر LED، حال و هوای خاصی را در غرفه DJ ایجاد کرد.

       

       

       

      3. استفاده از نمایشگر مناسب دیجی چه مزایایی دارد؟

       

      • طراحی قابل سفارشی‌سازی

      معمولاً مراسمات انواع مختلف نمایشگرهای led را مشاهده کرد. هنگام میز دیجی می‌توانید از خلاقیت خود استفاده کنید و برای ایجاد یک غرفه منحصر به فرد چند منظوره DJ، از ماژول‌های صفحه‌نمایش LED مثلثی و مستطیلی استفاده کنید.  

      • افزایش لذت بصری مشتریان

      نمایشگرهای LED، موجب ارتقای کیفیت بصری اجراهای دی‌جی و مجذوب شدن مشتریان می‌شوند. علاوه براین، با قابلیت نمایش ویدئوهای پویا و با داشتن گرافیک عالی، می‌تواند موجب ایجاد محیطی پر جنب و جوش در مراسمات ویدینگ و تجربه‌ای کاملاً فراگیر برای مخاطب شود.

      • داشتن کارکردهای متعدد و جامع

      تلویزیون های رنتال بهترین گزینه هتل ها و تالار دارها  هستند که رویدادهای مختلف از قبیل کنسرت‌ها، جشنواره‌ها، همایش شرکت‌ها و مهمانی‌های خصوصی در آنجا برگزار می‌شود.

      • تبلیغ برند برای درآمد بیشتر

      استفاده از تلویزیون شهری ، یک راهکار عالی برای تبلیغ یک برند یا برگزاری یک رویداد است. می‌توانید با استفاده از این تی وی، بازاریابی متقابل انجام دهید. بدین معنی که می‌توانید در این نمایشگرها، محتواهای تبلیغاتی سایر مشاغل و برندها را پخش کنید و در آمد خود را با فروش فضای تبلیغاتی افزایش دهید. بدین ترتیب، می‌توانید از تبلیغات و بازاریابی برای تشویق مشتری به خرج پول بیشتر در فروشگاه خود و کسب درآمد بیشتر استفاده کنید.

      • پخش زنده

      می‌توانید از تلویزیون های رنتال برای پخش کنسرت زنده برای مخاطبانی که هزاران مایل دورتر از شما هستند، استفاده کنید. این قابلیت، به طور خاص برای پخش رویدادهایی که در زمان پخش آنها مخاطبان کمی می‌توانند حضور داشته باشند یا برای دی‌جی‌هایی که تعداد فالوور آنلاین زیادی دارند، بسیار مفید و کاربردی است.

      به طور کلی، دی‌جی‌ها می‌توانند از نمایشگر led برای ارتقای کیفیت بصری اجرای زنده خود استفاده کنند و تجربه غوطه‌وری به یادماندنی را برای مخاطبان خود فراهم نمایند. نمایشگرهای LED، می‌توانند به ابزاری کاربردی و ضروری برای دی‌جی‌ها تبدیل شوند. موزیسین ها می‌توانند از ظرفیت صفحه نمایش‌های LED برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند.   

       

      4. چگونه یک نمایشگر مناسب dj را انتخاب کنیم؟

       

      • به محل نصب توجه کنید

       

       

      هنگام خرید صفحه نمایش LED، توجه به محل نصب از اهمیت زیادی برخوردار است. نوع و اندازه صفحه نمایش‌های LED مورد نیاز برای هر تالار، با توجه به اندازه و چیدمان آن محل تعیین می‌شود. اگر فضای کوچکی برای اجرا در اختیار دارید، احتمالاً باید از یک صفحه نمایش ساده استفاده کنید. در صورتی که در صحنه بزرگ اجرا می‌کنید، به صفحه نمایش بزرگتری نیاز دارید. و افراد میتوانند از تلویزیون رنتال که سیار هم هست استفاده کنند.

      • به نوع محتوایی که قرار است پخش شود، توجه کنید

       

      باید برای انتخاب پیکسل‌ها، وضوح و سایر پارامترهای یک صفحه نمایش، در ابتدا نوع محتوایی که قرار است در صفحه نمایش پخش شود را تعیین کنید. هرچه رزولوشن صفحه نمایش انتخابی بالاتر باشد، تصویر واضح‌تر نمایش داده می‌شود. با این حال، باید به یاد داشته باشید هر چه کیفیت محتوای نمایش داده شده بالاتر باشد، قیمت نمایشگر نیز بالاتر خواهد بود.

      • به پیکربندی و عملکرد نمایشگر LED توجه کنید

      بهتر است صفحه نمایشی را انتخاب کنید که استفاده و کنترل آن ساده باشد.

      • به دمای رنگ، روشنایی و زاویه نصب توجه کنید

      صرف نظر از اینکه صفحه نمایش LED در فضای باز یا در فضای مسقف نصب می‌شود، استانداردهایی برای تعیین روشنایی آن تعریف شده است که در ادامه به آن اشاره می‌شود:

      • برای استفاده از صفحه نمایش LED در فضای مسقف، باید روشنایی بین 1500 تا 2000 نیت و دمای رنگ 5000 کلوین باشد.
      • برای استفاده از صفحه نمایش LED در فضای باز، باید روشنایی بین 3500 تا 5000 نیت با دمای رنگ 6500 کلوین باشد.

      همه چیز در زمان انتخاب و خرید، به زاویه دید پنل LED بستگی دارد. آگاهی از این پارامترها می‌تواند برای انتخاب صفحه نمایش LED ایده‌آل برای اهداف مد نظر کمک کننده باشد.

      اگر قصد خرید میز دیجی، تلویزیون رنتال و استیج رقص را دارید میتونید با کارشناسان دیاکو ارتباط برقرار کنید. کلیه محصولات دیاکو دارای گارانتی دو ساله و ضمانت مرجوعی میباشد.

       

      مدیر ۱۴۰۲/۰۳/۱۶

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟