بر اساس تحلیل‌های سال 2023، محبوبیت ChatGPT چه تأثیری بر صنعت تولید نمایشگر دارد؟

      بسیاری از کاربران اینترنت، از «هوشمندی و کارایی» این فناوری نوظهور شگفت زده شده‌اند. در این راستا، ابهامات و سوالات زیادی درباره این مفهوم نوظهور مطرح شده است. یکی از سوالات مهم این است که آیا این فناوری موجب بیکار شدن تعداد زیادی از مردم می‌شود؟ طبیعی است ما به عنوان یک شرکت حرفه‌ای تولید‌کننده تلویزیون شهری، به بررسی تاثیر ChatGPT بر صنعت جهانی تولید نمایشگر بپردازیم.   

      1. ChatGPT چیست؟

      ChatGPT  یک برنامه ربات چت است که توسط شرکت OpenAI مستقر در سانفرانسیسکوی آمریکا توسعه یافته است. نام کامل این فناوری، «ترسنفورمر تولیدگر از پیش آموزش دیده» می‌باشد. این فناوری، با درک و یادگیری زبان انسان قادر به مکالمه است و می‌تواند مطابق با زمینه چت، با طرف مقابل تعامل کند. این تکنولوژی می‌تواند در نوشتن ایمیل‌ها، پرسش و پاسخ سریع، کپی‌نویسی، نوشتن کدهای ساده، طراحی پوستر و ترجمه به شما کمک کند.

      می‌توانید از این فناوری، به عنوان یک ربات چت یا ابزاری مفید برای سیستم‌های پرسش و پاسخ و ترجمه استفاده کنید.

       

      2. چه رابطه‌ای بین ChatGPT و صنعت تولید نمایشگر وجود دارد؟

      این سوال ذهن بسیاری از مردم را به خود مشغول کرده است که آیا ChatGPT فقط یک ربات چت هوشمند است؟ همینطور شاید بخواهید بدانید که چه ارتباطی بین ChatGPT و صنعت تولید نمایشگر وجود دارد؟

      در واقع، ارتباط مستقیمی بین این فناوری و صنعت تولید نمایشگر وجود ندارد، اما فناوری ChatGPT گسترده است و از آن برای توسعه نمایشگری موسوم به «نمایشگر مبتنی بر ترنسفورمر» استفاده می‌شود. این نوع نمایشگرها دارای وضوح بالاتری هستند؛ از جمله مزایای دیگر این نمایشگرها می‌توان به گستره رنگی دقیق‌تر و مصرف برق کمتر آنها اشاره کرد. در حال حاضر از این نمایشگر در معماری ترانسفورماتور ChantGPT استفاده می‌شود.

      «نمایشگر مبتنی بر ترنسفورماتور» در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و  هنوز به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفته است. همچنین هنوز این نوع نمایشگرها در حال گذراندن دوره تست آزمایشی هستند؛ اما می‌توان آنها را به عنوان جایگزین جدیدی برای فناوری نمایش سنتی در نظر گرفت.

       

      3. ChatGPT  چه تأثیری بر صنعت تولید نمایشگرهای LED شهری دارد؟

      در سال‌های اخیر، صنعت تولید نمایشگرهای شهری، توانسته با تولید انواع نمایشگرهای LED، سناریوهای کاربردی زیادی را در فرآیند توسعه ترکیبی به مرحله اجرا درآورد. بنابراین، این پرسش مطرح می‌شود که ظهور ChatGPT  چه تأثیری بر صنعت تولید نمایشگرهای LED دارد؟

      متخصصان شرکت دیاکو، با استناد به دلایل زیر بر این عقیده‌اند ظهور  ChatGPT دارای تاثیر مثبتی بر صنعت تولید نمایشگر  LEDمی‌باشد:

      • تقویت استراتژی‌های بازاریابی در بازارهای جهانی:ChatGPT  دارای عملکردهایی نظیر جستجوی قدرتمند روند بازار و ارائه پاسخ سریع است. می‌توان از این قابلیت‌ها، برای آنالیز بازخورد مشتری و روند حرکت رسانه‌های اجتماعی، برای درک عمیق ترجیحات و رفتارهای مصرف‌کننده و تنظیم استراتژی‌های بازاریابی مناسب استفاده کرد.
      • بهبود تجربه کلی مشتری از نحوه ارائه خدمات: امروزه، با اینکه بسیاری از شرکت‌ها، از اتاق‌های گفتگوی هوشمند آنلاین استفاده می‌کنند، بسیاری از سوالات مطرح شده به زبان نامرتبط، به صورت پاسخ داده نشده باقی مانده است. در صورت استفاده ازChatGPT ، مشتریان احساس می‌کنند که با یک فرد واقعی در حال گفتگو هستند. با استفاده از این سرویس، می‌توان به سرعت متوجه شد که مشتریان به چه چیزهایی نیاز دارند و در نتیجه، رضایت و وفاداری مشتریان به میزان چشمگیری افزایش خواهد یافت.
      • استفاده از این تکنولوژی به عنوان کانالی برای اطلاع‌رسانی سریع به خریداران جدید جهت اطلاع از ویژگی‌های محصولات مختلف و نمایشگرهای LED: اگر با صنعت تولید نمایشگرهای LED شهری و ویژگی‌های مختلف محصولات آشنا نیستید، می‌توانید با کمک فناوری ChatGPT به مجموعه‌ای از اطلاعات از قبیل نحوه عملکرد محصول، ویژگی‌ها، برنامه‌ها، سایت‌های تولید جهانی و غیره دسترسی داشته باشید.
      • کسب اطلاعات بیشتر درباره مشتریان و رقبای تولید کننده نمایشگر LED: می‌توانید با کمک این تکنولوژی، اطلاعاتی را درباره مشتریان و رقبای عمده خود به دست آورید و به اطلاعات مفیدی از قبیل آنالیز روند بازار و  تجزیه و تحلیل داده‌ها دسترسی داشته باشید.

      اگرچه ChatGPT  ارتباط مستقیمی با صنعت تولید نمایشگر LED ندارد، ولی توانایی آن در نمایه‌سازی به زبان‌های مختلف و جستجوی استراتژی بازاریابی شرکت‌های تولیدکننده نمایشگر LED و خدمات مشتری می‌تواند موجب ایجاد تحولی عظیم و دستیابی به جهش کیفی بزرگی شود.

      جمع‌بندی

      در مجموع می‌توان گفت که فناوری ChatGPT به طور مداوم در حال توسعه و گسترش است و به زودی از ChatGPT ، در دنیای مجازی متاورس استفاده خواهد شد. در آینده، کاربردهای نوآورانه‌تری برای سایر فناوری‌های هوش مصنوعی کشف می‌شود و تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیزی در صنعت نمایش و تولید نمایشگر به وجود خواهد آمد.

       
      مدیر ۱۴۰۲/۰۲/۰۳

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟