راهنمای کامل انتخاب نمایشگرهای led نمایشگاهی

      مقدمه

      در حال حاضر، از نمایشگرهای ال‌ای‌دی در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود و اکثر کاربران از کیفیت و کارآیی این نمایشگرها آگاه شده‌اند. امروزه، نمایشگرهای ال‌ای‌دی، به عنوان یک فناوری نمایش بسیار کاربردی مطرح شده‌اند که می‌توان به طور گسترده از آنها در نمایشگاه‌های مدرن استفاده کرد. پیشرفت دائمی تکنولوژی و افزایش دامنه کاربرد این نمایشگرها، نمایشگرهای ال‌ای‌دی نمایشگاهی را به یکی از مهم‌ترین تجهیزات نمایش قابل استفاده در نمایشگاه‌ها تبدیل کرده است. در این مطلب، اطلاعات بیشتری درباره این نوع نمایشگرها در اختیار شما قرار داده می‌شود.

       

      1. نمایشگر ال‌ای‌دی نمایشگاهی چیست؟

      • استفاده از این نمایشگرها، یکی از موثرترین روش‌ها برای معرفی شرکت و محصولات شما و جلب توجه مشتریان است.

      • امروزه این نمایشگرها به بخش جدایی‌ناپذیری از نمایشگاه‌های امروزی تبدیل شده‌اند. می‌توان با نمایش محتواهای تبلیغاتی در این نمایشگرها، توجه مشتریان را به یک برند جلب کرده و به اهداف تبلیغاتی دست یافت.

      • این نمایشگرها، یک ابزار تبلیغاتی مهم هستند که به شما کمک می‌کنند که از بسیاری از رقبا متمایز شوید. شما می‌توانید با استفاده از این نمایشگرها، یک غرفه منحصر به فرد به یاد ماندنی را برای معرفی محصولات خود برپا کنید.

      • در طراحی این نمایشگرها، از ترکیب طراحی و زیبایی استفاده شده است. این نمایشگرها می‌توانند غرفه شما و محصولاتی که می‌خواهید تبلیغ کنید را در ذهن مخاطبین به یاد ماندنی‌تر کنند.

       

      2. انواع نمایشگرهای led نمایشگاهی متداول

      در حال حاضر، نمایشگرهای ال‌ای‌دی به یکی از تجهیزات اصلی نمایشگاه‌ها تبدیل شده‌اند و شما همیشه هنگام ورود به نمایشگاه آنها را خواهید دید. در این مطلب، چند نوع نمایشگر ال‌ای‌دی قابل استفاده در نمایشگاه‌ها به صورت خلاصه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

       

      • نمایشگرهای ال‌ای‌دی انعطاف‌پذیر

      معمولاً افراد زیادی در نمایشگاه حضور به هم می‌رسانند. اگر تعداد افرادی که از نمایشگاه بازدید می‌کنند، زیاد باشد، افراد به راحتی جلوی دید یکدیگر را می‌گیرند؛ بنابراین اگر بخواهید افراد بیشتری بتوانند محصولات شما را مشاهده کنند؛ استفاده بهینه از محل، عاقلانه‌ترین انتخاب است! می‌توان نمایشگر led منعطف را به شکل دایره‌ای درآورد و در بالای غرفه آویزان کرد تا حتی اگر افراد زیادی در محل حضور داشته باشند، جلوی دید نمایشگر را نگیرند. همچنین اینکار موجب می‌شود که افراد دید 360 درجه‌ای نسبت به نمایشگر داشته باشند و بتوانند به خوبی نام برند شما را ببینند. همچنین می‌توان این نمایشگرها را متناسب با ابعاد و وضعیت غرفه، به اشکال مختلف درآورد و غرفه‌ای منحصر به فرد را ایجاد کرد.

       

      • نمایشگرهای ال‌ای‌دی استندی

      اگر مکان نمایشگاه شما نسبتاً کوچک است و شما نمی‌توانید در این محل از نمایشگر ال‌ای‌دی بزرگتر استفاده کنید، نمایشگرهای استندی برای شما انتخاب خوبی است. زیرا این نمایشگرها، فضای نسبتاً کوچکی را اشغال می‌کنند، اما محتوای نمایش داده شده در آن بسیار کامل است. شما می‌توانید با استفاده از این نوع نمایشگرها، تبلیغات معرفی محصولات جدید خود را به نمایش درآورید. در صورت تمایل به تغییر موقعیت این نمایشگر، امکان جابجایی آن ها وجود دارد.

       

       

      • تلویزیون های رنتال اجاره‌ای

      معمولاً تلویزیون شهری بزرگتر موجود در نمایشگاه‌ها، تلویزیون های رنتال اجاره‌ای هستند؛ زیرا زمان برگزاری نمایشگاه طولانی نیست و غرفه‌داران ترجیح می‌دهند تلویزیون رنتال کنند. به همین دلیل، سهولت جداسازی و مونتاژ آسان این نمایشگرها به همراه کیفیت تصویر عالی و وضوح فوق‌العاده بالای آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

       

       با تلویزیون رنتال بیشتر آشنا شوید 

       

       

      • نمایشگرهای ال ای دی شفاف

      به طور کلی، این نوع نمایشگرها بر روی پارتیشن شیشه‌ای نمایشگاه نصب می‌شوند و یک فیلم تبلیغاتی جذاب در آنها پخش می‌شود. استفاده از این نمایشگرها موجب ایجاد حس زیبایی‌شناختی متفاوتی در بازدیدکنندگان شده و توجه آنها را به میزان زیادی به خود جلب می‌کند.

       

      3. مزایای استفاده از  نمایشگرهای ال‌ای‌دی نمایشگاهی

      همانطور که گفته شد در حال حاضر، تلویزیون شهری نمایشگاهی به یکی از تجهیزات ضروری نمایشگاه‌ها تبدیل شده است. حال این سوال پیش می‌آید که چه چیزی موجب تمایل غرفه‌داران به استفاده از این نوع نمایشگرها شده است؟ در ادامه، به مزایای استفاده از نمایشگرهای ال‌ای‌دی نمایشگاهی پرداخته می‌شود.

      • قابلیت جلب توجه یا اصطلاحاً قابلیت خیره کردن چشم‌ها

      به دلیل کیفیت بالای تصاویر در نمایشگرهای ال‌ای‌دی، این نمایشگرها می‌توانند به سرعت توجه مخاطبان را به خود جلب کنند. شما می‌توانید لوگوی برند خود را بر روی این نمایشگرها به نمایش در آورید. اینکار موجب چشم‌نوازتر شدن و جلب توجه مخاطبین به لوگوی شما می‌شود. باید در زمان ساخت پس زمینه پوستر توجه کنید که تبلیغات شما بتواند توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.

      • جلوه نمایشی عالی

      شما می‌توانید فیلم‌های تبلیغاتی یا تصاویر محصول خود را با استفاده از نمایشگرهای led به نمایش درآورید. تصاویر و ویدیوهای با وضوح و کیفیت بالای به نمایش درآمده بر روی نمایشگر ال‌ای‌دی، دارای رنگ‌های روشن و کنتراست قوی، جلوه نمایشی عالی هستند. استفاده از نمایشگرهای ال‌ای‌دی، در مقایسه با پوسترها و بروشورهای سنتی می‌تواند غرفه شما را جذاب‌تر کرده و همچنین محصولات شما را بهتر به بازدیدکنندگان معرفی کند.

      • قابلیت تعامل قوی با مخاطبین

      مردم در زمان بازدید از نمایشگاه، به قدم زدن و تماشای عادی غرفه‌ها عادت دارند، به همین دلیل خاطره همه غرفه‌ها برای آنها کاملاً مشابه است. اگر می‌خواهید غرفه خود را به یک غرفه متفاوت تبدیل کنید، باید کاری کنید که مردم در غرفه شما توقف کنند. می‌توانید بدین منظور، از نمایشگرهای ال‌ای‌دی استفاده کنید. با اینکار، مخاطبان یک رابطه دوجانبه با غرفه شما برقرار می‌کنند و در نتیجه مخاطبان بیشتری جذب محصولات و برند شما می‌شوند.

      • قابلیت نصب آسان

      تقریباً تمامی نمایشگرهای ال‌ای‌دی نمایشگاهی به راحتی مونتاز و دمونتاژ می‌شوند؛ زیرا معمولاً به دلیل کوتاه بودن زمان برگزاری نمایشگاه‌ها، غرفه‌داران ترجیح می‌دهند که یک نمایشگر را اجاره کنند. نمایشگرهای ال‌ای‌دی نمایشگاهی به راحتی جدا و مونتاژ می‌شود که همین امر موجب سهولت استفاده از این نوع نمایشگرها می‌شود.

      • حفاظت از محیط‌زیست و صرفه‌جویی در مصرف برق

      نمایشگرهای led، در مقایسه با نمایشگرهای سنتی موجب صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی می‌شوند. این نمایشگرها با محیط زیست سازگار هستند. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگرها می‌توان به مصرف برق پایین، طول عمر طولانی و غیره اشاره کرد. این نمایشگرها هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی‌کنند و شما می‌توانید با خیال راحت از این نمایشگرها استفاده کنید!

      در مجموع، استفاده از نمایشگرهای ال‌ای‌دی می‌تواند موجب بهبود جلوه‌های بصری، افزایش جذب مخاطبان، افزایش نرخ بازدید و تعامل شود. همین ویژگی‌ها، این نمایشگرها را به یکی از ابزارهای مهم برای ارتقای سطح کیفی نمایشگاه‌های مدرن تبدیل کرده است.

       

      4. نکاتی در رابطه با استفاده از نمایشگرهای ال‌ای‌دی نمایشگاهی

       

      شاید برای اولین بار است که از نمایشگرهای ال‌ای‌دی نمایشگاهی استفاده می‌کنید. در ادامه، چند نکته درباره استفاده از این نمایشگرها ارائه می‌شود که امیدواریم بتواند به شما کمک کند:

      • نمایشگرهای ال‌ای‌دی با کیفیت بالا را انتخاب کنید

      باید در زمان انتخاب نمایشگرهای ال‌ای‌دی، نمایشگرهای با کیفیت بالا را انتخاب کنید. الزامات نمایشگرهای led  قابل استفاده در نمایشگاه‌ها با الزامات نمایشگرهای ال‌ای‌دی قابل استفاده در مکان‌های دیگر متفاوت است، زیرا در نمایشگاه‌ها، مخاطبان از غرفه شما دور هستند. به همین دلیل باید نمایشگرهایی را تهیه کنید که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. اگر مخاطبان به غرفه شما بیایند و متوجه شوند که نمایشگر شما از کیفیت خوبی برخوردار نیست، همین امر بر تصویر مخاطب از برند شما تاثیر منفی خواهد گذاشت.   

      • روشنایی و دمای رنگ نمایشگر خود را تنظیم کنید

      مکان هر نمایشگاه متفاوت است. برخی از غرفه‌ها نور طبیعی دارند و برخی غرفه‌ها کمی تاریک‌تر هستند. بنابراین بهتر است که روشنایی و دمای رنگ نمایشگر با توجه به شرایط نور سالن نمایشگاه تنظیم شود؛ تا نمایش تصاویر در نمایشگر ال‌ای‌دی بهتر باشد.

      • از محتوای پویا استفاده کنید

      معمولاً نمایش تصاویر پویا، بسیار جذاب‌تر از نمایش تصاویر ثابت است. استفاده مناسب از محتواهای پویا می‌تواند توجه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند؛ ولی باید توجه کنید که محتوای به نمایش درآمده با موضوعی که می‌خواهید نمایش دهید، مطابقت داشته باشد و از موضوع اصلی منحرف نشوید. علاوه بر این، می‌توانید محتوا را با جلوه‌های ویژه ترکیب کرده و تأثیر بهتری بر بیننده بگذارید.

      • اطمینان حاصل کنید که متون نمایش داده شده واضح هستند

      کلمات عبارات بسیار جذابی هستند؛ استفاده از کلمات ساده و واضح می‌تواند منظور شما را در یک نگاه به مخاطبین برساند. به نظر می‌رسد که استفاده بیش از حد از کلمات یا استفاده کم از کلمات، هر دو به یک میزان می‌توانند موجب بی‌معنی شدن و عدم جذابیت محتوای تبلیغاتی شما شوند. بنابراین هنگام نمایش متن روی صفحه، باید متن به صورت واضح و خوانا باشد تا مخاطب بتواند به راحتی محتوا را درک کند.

       

      نرخ اجاره تلویزیون شهری (مشاهده)  

       

      • از چیدمان و طراحی معقولانه استفاده کنید

      باید درباره مضامین به نمایش درآمده در led به موارد زیر توجه داشته باشید:

      1. آیتم‌هایی که باید نمایش داده شوند،
      2. بهتر است چه چیزی کمتر نمایش داده شود؟
      3. آیا محتواها در یک نمایشگر، به صورت همزمان نمایش داده می‌شوند یا به صورت متوالی؟
      4. آیا محتوای نمایش داده شده ثابت است یا پویا؟

      شما باید با دقت به این نکات توجه کنید و سپس با توجه به اندازه و شکل غرفه خود، چیدمان معقولی را برای نمایشگر ال‌ای‌دی غرفه خود انتخاب کنید.

      • پیش نمایش

      چک کردن مضامین محتوا، قبل از برگزاری نمایشگاه اهمیت خاصی دارد. در صورت انجام اینکار می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هیچ اتفاق غیر‌منتظره‌ای در غرفه شما در طول مدت زمان برگزاری نمایشگاه رخ نخواهد داد. بهتر است قبل از شروع نمایشگاه، نمایشگر ال‌ای‌دی را روشن کنید و تمام محتوایی که قرار است پخش شود را مشاهده کنید تا مطمئن شوید که مشکلی وجود ندارد و یا در صورت وجود مشکل نسبت به رفع زود هنگام آن اقدام کنید.

      5. نحوه انتخاب نمایشگر ال‌ای‌دی

       

       

      باید قبل از انتخاب نمایشگر ال‌ای‌دی، چند نکته را مد نظر قرار دهید.

      • به چه نوع نمایشگر ال‌ای‌دی نیاز دارید؟
      • الزامات مد نظر شما در مورد وضوح و کیفیت تصویر چیست؟
      • اندازه نمایشگر ال‌ای‌دی مد نظر شما چه اندازه‌ای است؟

      پس از در نظر گرفتن این موارد، می‌توانید به یک فروشگاه مراجعه کرده و نمایشگر ال‌ای‌دی مد نظر خود را خریداری نمایید.

       

      کلام آخر

       

       

      نوآوری و تکامل نمایشگرهای ال‌ای‌دی، همگام با توسعه علم و فناوری ادامه دارد و امروزه این نمایشگرها به یک بخش جدایی‌ناپذیر از نمایشگاه‌ها تبدیل شده‌اند. نمایشگرهای ال‌ای‌دی، به ابزاری مهم برای نمایش محتواهای تبلیغاتی و معرفی محصولات و افزایش نفوذ آنها تبدیل شده‌اند. در عین حال، در جامعه امروزی نمایشگرهای ال‌ای‌دی به بخش جدایی‌ناپذیر رسانه‌های دیجیتال تبدیل شده‌اند.

      اگر در مورد نمایشگرهای ال‌ای‌دی سؤالی دارید یا به نمایشگرهای ال‌ای‌دی علاقه‌مند هستید، لطفاً با ما تماس بگیرید! 

      دیاکو با نمایندگان خود در سطح کشور آماده خدمات اجاره ویدئو وال و تلویزیون شهری در نمایشگاه ها و اینونت ها شما می باشد .

       

      مدیر ۱۴۰۲/۰۴/۰۱

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟