انواع کف ال ای دی و نکاتی که در انتخاب استیج های led باید دقت کنید.

      ► زمان خواندن این مقاله : 3 دقیقه

       

       

      استیج ال ای دی جز محبوب‌ترین نمایشگرها هستند. با استفاده از این نمایشگرها، امکان نمایش تبلیغات به صورت خیره‌کننده و تجربه همه جانبه برای مشتریان فراهم می‌شود. به دلیل دوام و کارآیی عالی این محصول، می‌توان از این نوع نمایشگرها در فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها، مراکز تجاری، سالن‌های برگزاری کنسرت‌ها، سالن‌های برگزاری نمایشگاه، سالن‌های عروسی‌ها، مراکز خرید و تبلیغات استفاده کرد. استفاده از این نمایشگرها، روشی عالی برای نمایش محتوا در فضاهای مسقف و غیر مسقف است؛ زیرا مونتاژ و نصب این محصولات بسیار آسان است. به دلیل امکان نمایش محتواها به همراه جلوه‌های بصری خیره کننده و جذاب در این نمایشگرها، استفاده از آنها تجربه‌ای فراموش نشدنی و همه جانبه را برای مشتریان، مخاطبان یا افراد حاضر در رویدادها یا مهمانی‌ها فراهم می‌کند. صاحبان مشاغل و کسب و کارها نیز می‌توانند از این نمایشگرها برای جلب توجه مشتریان و ارتقای تصویر برند خود استفاده کنند.

       

      انواع نمایشگرهای استیج های led

      دو نوع از این نمایشگرها در بازار وجود دارد.

      در مورد استیج رقص بیشتر بدانید

       

      1. نمایشگرهای سنتی

      این نوع نمایشگرها، رایج‌ترین نوع نمایشگرهای قابل نصب در کف هستند. یکی از مشخصه‌های این نمایشگرها، امکان نمایش فیلم‌های از پیش طراحی شده به همراه جلوه‌های ویژه‌ای می‌باشد. باید برای نمایش ویدئوها و نصب و استفاده از این نمایشگرها، از افراد متخصص کمک گرفت، یا پیست رقص هایی که در تالار های عروسی استفاده می شود .

      1. نمایشگرهای تعاملی

      این محصولات، گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در رویدادها و مهمانی‌ها هستند؛ زیرا می‌توانند به راحتی با مشتریان تعامل داشته باشد و امکان تغییر آنی طرح، محتوا و رنگ آنها وجود دارد. این نمایشگرها بر اساس سیستم چندرسانه‌ای تعاملی طراحی شده‌اند و امکان تغییر محتوای به نمایش در آمده در آنها با حرکت افراد وجود خواهد داشت.

       

       

      کاربردهای کفپوش های ال ای دی

       

      1. ‌ راهروها و ورودی‌ها: به دلیل ایجاد جذابیت بصری و جلب توجه حضار، استفاده از این نمایشگرها در محل ورودی و راهروها بسیار رایج و جذاب است.

      2. موزه‌ها: می‌توان برای ایجاد علاقه و خلاقیت بیشتر در دانش‌آموزان، از این نمایشگرها برای ارائه مطالب درسی به تناسب سرفصل‌های آموزشی استفاده کرد.

      3. سکوهای رقص: با نصب این نمایشگرها در سکوهای ویژه رقص، امکان ایجاد تجربه جذاب غوطه‌وری و ارائه جلوه‌های نمایشی عالی برای افراد حاضر در صحنه فراهم خواهد شد. همچنین می‌توان برای جذب مخاطب از این نمایشگرها در مکان‌های تفریحی، پله بارها، کلوپ‌های شبانه و پیست‌های رقص استفاده کرد.

      4. نمایشگاه‌ها یا شو روم‌ها: مشتریان دوست دارند که روی نمایشگر تعاملی که اطلاعات جالب را به شیوه‌ای هیجان‌انگیز نشان می‌دهد، پا بگذارند. استفاده از نمایشگرهای قابل نصب در کف موجب ارتقای تجربه مشتریان در زمان ورود به نمایشگاه‌هایی می‌شود که در آنها محصولات یا خدمات خاصی در معرض فروش گذاشته شده است.

      5. مراکز خرید: استفاده از این کف های ال ای دی در مراکز خرید به عنوان یک وسیله تبلیغاتی عالی برای نام ارتقای نام برندها عمل می‌کند و می‌تواند پیام تجاری را با ایجاد تجربه بصری جذاب به مخاطبین منتقل کند.

      6. استادیوم‌ها: می‌توان از این نمایشگرها به نمایش گذاشتن اطلاعات مربوط به بازی‌ها استفاده کرد.

         

       

      مزایای استفاده از کف های led به جای کاشی‌های کف معمولی

       

      ظاهر یکپارچه استیج کف، امکان نمایش ویدئو یا پیام‌های تبلیغاتی را به صورت بی عیب و نقص و پیوسته فراهم می‌کند. مشاهده این نمایشگرها از زوایای مختلف، یک تجربه واضح بصری فوق العاده همراه با تجربه حسی عالی را به بینندگان ارائه می‌دهد. تعداد بالای پیکسل‌ها و روشنایی بالای این نمایشگرها، موجب ارائه تصاویر فوق‌العاده شفاف می‌شود. به همین دلیل، استفاده از این محصول برای برگزاری رویدادهای برگزار شده در فضاهای غیر مسقف و پوشیده بسیار ایده‌آل است.‌ همچنین این محصول، یک گزینه سازگار با محیط زیست و دارای مصرف انرژی کم است و حاوی آلاینده‌های مضر برای محیط زیست نیست.

       

      خرید استیج رقص

       

      نکاتی قبل از خرید استیج های led باید دقت داشته باشید.

      مهم‌ترین عامل قابل توجه در زمان انتخاب بهترین پیست رقص، تعیین هدف و کاربرد مد نظر است. برای اطمینان از عدم اتلاف زمان و منابع، باید به بررسی مشخصات فنی نمایشگر بپردازید. محل نصب نیز اهمیت زیادی دارد و باید تعیین کنید که آیا می‌خواهید از نمایشگر در فضای مسقف استفاده کنید یا در فضای باز؟ علاوه بر این، باید در زمان خرید نمایشگر، نوع محتوایی که قرار است در آن به نمایش در آید نیز باید با دقت تعیین شود. با انتخاب نمایشگر مناسب می‌توانید مخاطبان را به شیوه‌ای خلاقانه‌تر و هیجان انگیز تر درگیر کنید. روشنایی و فاصله پیکسل‌های نمایشگر نیز اهمیت دارد. در صورت انتخاب صحیح این پارامترها، محتوا، تصویر یا پیام‌های شما به راحتی از همه زوایا قابل مشاهده خواهد بود.

       

       

      مدیر ۱۴۰۲/۰۸/۰۴

      نظرات

       پویا پویا ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      چ مقدار وزن رو میتونه تحمل کنه؟ پاسخ
       دیاکو دیاکو ۱۴۰۲/۱۰/۰۴

      سلام پویا عزیز .

      هر متر مربع استیج های ال ای دی تحمل 400 کیلوگرم وزن را دارند و برای تحمل وزن بیشتر باید به صورت سفارشی برای شما ساخته شود .


      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟