نمایشگر Led منعطف چیست؟

       

      نمایشگرLED  منعطف، یک نمایشگر با شکل و طراحی خاص و به نوعی فرم تغییر شکل یافته نمایشگرهای LED  تخت است. این تغییر شکل و انعطاف‌پذیری موجب می‌شود که نمایشگر به خوبی با سازه ساختمان و محل نصب سازگار شده و نصب آن در محیط‌های مختلف به راحتی صورت پذیرد.

      می‌توان اندازه و شکل نمایشگر انعطاف‌پذیر را با توجه به نیازهای خاص سفارشی‌سازی کرد. بدین ترتیب، می‌توان از ایده‌های خلاقانه برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و افزایش تجربه بصری منحصر به فرد در آنها استفاده کرد. ممکن است شما در زندگی واقعی خود، نمایشگرهای LED با شکل‌های مختلف خاص را مشاهده کنید. این نمایشگرها  با طرح‌های مختلف نظیر طرح‌های موسوم به منحنی، الماس، کروی، براکت، مکعب جادویی، استوانه و غیره به بازار عرضه شده است.

      در یک کلام، ال ای دی روان منعطف ، نسل جدیدی از نمایشگرها هستند که شما می‌توانید برای نمایش محتواهای تبلیغاتی خود و همچنین برای جلب توجه مخاطبین و مشتریان از آنها استفاده کنید. این نمایشگرها، دارای عملکرد بهتری در مقایسه با نمایشگرهای نسل قبلی می‌باشند.

       

      کاربردهای رایج نمایشگرهای LED  خمیده

       

       نمایشگرهای LED  خمیده، در طرح‌ها و انواع مختلف به بازار عرضه شده‌اند و ممکن است شما در عبور از هر خیابان، یکی از این انواع را مشاهده کنید.

      1-  نمایشگرهای LED  منعطف یا نمایشگرLED  خمیده

      این نمایشگرها، دارای قابلیت خمیده شدن می‌باشند و شما می‌توانید این نمایشگرها را در هر محل معمولی یا در هر محل دارای انحنایی نصب کنید. این نمایشگرها، بر اساس نیازهای خاص، به انواع نمایشگرهای LED خمیده، استوانه‌ای، نمایشگرهای نواری شناور و غیره تقسیم می‌شوند. می‌توان از این نمایشگرها در اماکن مختلفی نظیر هتل‌ها، استیج‌ها، مراکز خرید، استادیوم‌های ورزشی، کنسرت‌ها و مکان‌های دیگر و به ویژه در مکان‌های دارای ساختمان‌ها و سازه‌های نامنظم نصب کرد.

      2. نمایشگرهای LED  شفاف

      برای تولید نمایشگرهایLED  شفاف، از فناوری شگفت‌انگیز تولید نمایشگرهای شیشه‌ای شفاف استفاده شده است. یکی از مزایای این فناوری این است که می‌توان نمایشگرهای مبتنی بر این فناوری را همانند پنجره‌ها و دیوارهای شیشه‌ای، در  مراکز خرید بزرگ سرپوشیده و مکان‌های دیگری نظیر محیط‌های تجاری نصب کرد. این نمایشگرها به سرعت می‌توانند توجه مشتریان را به خود جلب نمایند.

      3. نمایشگرهای LED  مکعبی

      این نوع از نمایشگرهای LED، با دارا بودن ظاهری شیک می‌تواند توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب نمایند. محتواها و مضامین، در هر چهار سمت این نمایشگرها به نمایش درآمده و بنابراین همه افراد می‌توانند دید 4 جهته نسبت به این نمایشگر داشته باشند. امکان نصب این نمایشگرها در سایت‌های مختلف وجود دارد.

      4. نمایشگرهایLED  قابل نصب در زمین

       

       

      نمایشگرهای LED  قابل نصب بر روی زمین، دارای این ویژگی هستند که وقتی فرد روی آنها پا می‌گذارد، یک اثر نمایشی خاص روی نمایشگر ایجاد می‌شود. استفاده از یکLED  مخصوص پیست رقص در اماکن مربوطه، یکی از بهترین شیوه‌ها برای کنترل خلق و خوی افراد حاضر در مراسم و اطمینان از این است که به همه خوش می‌گذرد. استفاده از این نوع نمایشگرها دارای مزایای زیادی می‌باشد. به عنوان مثال، می‌توان این نمایشگرها را بگونه‌ای تنظیم کرد که با نمایش محتواهای خاص، افراد حاضر در محل را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. شما به راحتی می‌توانید کلیه محتواها و ویدئوهای به نمایش درآمده در این نمایشگرها را کنترل کنید. به عنوان مثال، اگر از تم‌های متناسب با حال و هوای دیسکو برای نمایش در این نمایشگرها استفاده کنید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که همه افراد حاضر در محل، از نورپردازی فوق‌العاده زمین رقص خرسند بوده و حال و هوای خوبی را تجربه می‌کنند.

      نصب این نمایشگرها، در مغازه یا مراکز خرید نیز قطعاً موجب جلب توجه مشتریان و افزایش میزان فروش خواهد شد.

      استفاده از نمایشگرهای منعطف و نمایش محتواهای جذاب در آنها، نشان دهنده اوج خلاقیت و سلیقه شما است. استفاده از این نمایشگرها می‌تواند کاملاً نقش تبلیغاتی داشته باشد؛ زیرا نصب آنها در معرض دید عابرین موجب جلب توجه و انتقال واضح پیام تبلیغاتی به آنها می‌شود.

      علاوه بر این، بازار نمایشگرهایled  ، به دلیل انعطاف‌پذیری فوق‌العاده این نمایشگرها برای سازگاری با محل‌های نصب دارای سطوح نامنظم، به سرعت در حال توسعه و گسترش است و مشتریان زیادی از خرید این نمایشگرها استقبال کرده و آنها را می‌پسندند. 

       

      ال ای دی  روان منعطف چیست؟

       

      در سال 1974، نیکلاس‌کی شریدان -کارمند شرکت PARC- ایده جدیدی را درباره طراحی نمایشگرهای انعطاف‌پذیر ارائه و برای اولین بار، نمایشگر منعطف را تولید کرد. در اواخر دهه 2000 کار تحقیق و توسعه این نوع از نمایشگرهای  LED آغاز شد. هدف اصلی توسعه این نمایشگرها، معرفی این فناوری به دستگاه‌های تلفن همراه بود. این ایده از آن زمان تا به امروز، دائماً در حال تکامل است. این نوع نمایشگرها، اصولاً نمایشگرهای مسطحی هستند که در آنها، برای تولید نور از دیود استفاده شده است. این نمایشگرها، در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید و روانه بازار شده‌اند و هر یک از آنها می‌توانند تاثیر بصری خاصی را در مخاطب ایجاد نمایند.

      نمایشگرهایLED  انعطاف‌پذیر، با شکل و ظاهر مختلف به بازار عرضه شده‌اند و نسبت به نمایشگرهای نسل قبل، پیشرفته‌تر بوده و قابلیت‌های بیشتری دارند. این نمایشگرها از لاستیک ساخته شده و در دو طرف قاب آنها، یک لایه عایق بسیار منعطف قرار داده شده است. این نمایشگرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر هر گونه ضربه‌ای مقاوم هستند و می‌توان آنها را به راحتی در مکان‌های دارای پیچ و خم زیاد - که نصب نمایشگرهای معمولی در چنین مکان‌هایی دشوار است-  نصب کرد.

      یک ویدیو‌وال انعطاف‌پذیر، از تعداد زیادی نمایشگر LED  تاشوی متصل به یکدیگر تشکیل می‌شود. هر نمایشگر، بسته به نحوه چیدمان می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد. پنل‌های نمایشگر‌LED  انعطاف‌پذیر، با استفاده از آهن‌ربا به یکدیگر متصل می‌شوند و بدین ترتیب، امکان ایجاد یک ویدیو‌وال یکپارچه فراهم می‌شود.

       

      مزایای استفاده از ال ای دی روان منعطف

       

       

      طراحی منحصر به فرد، حس هنری پیشرفته

      امروزه، با توجه به ساختار منعطف و قابلیت‌های جالب این نمایشگرها، تقاضای زیادی در بازار برای خرید و استفاده از نمایشگرهای LED وجود دارد. در حال حاضر نمایشگر LED منعطف، از محبوبیت زیادی در بازار برخوردار است. می‌توان نمایشگرهای LED   انعطاف‌پذیر را با توجه به نیازهای مشتری به اشکال مختلف نامنظم درآورد. با اینکار، همه الزامات پروژه‌های شما- به ویژه آنهایی که باید در ساختمان‌ها و سازه‌های نامنظم اجرا شوند- برآورده می‌شود.

      لذت بصری فوق‌العاده

      نمایشگرهای LED انعطاف‌پذیر، به دلیل طراحی و شکل خاص خود می‌توانند با به نمایش درآوردن صحنه‌های رنگارنگ، لذت بصری کاملی را برای مخاطبان ایجاد کنند. در عصر اطلاعات، متمایزسازی تبلیغات، یکی از موضوعات اساسی است که به افزایش بازخورد تبلیغات کمک زیادی می‌کند.

      انعطاف‌پذیری خارق‌العاده

      دیوارهای نمایش LED انعطاف پذیر، از PCB نرم و مواد لاستیکی ساخته شده‌اند. این نمایشگرها، بسیار نرم بوده و می‌توان به راحتی آنها را با  هر شکل و اندازه‌ای تولید کرده و در محل‌های مختلف نصب کرد. بیلبوردهای  led منعطف ساخت شرکت ما، داری طراحی بدنه جمع و جور و ضخامت PCB 0.4mm و اتصالات مغناطیسی می‌باشد. به راحتی می‌توان دیوار ویدئویی LED انعطاف‌پذیر را در همه جا نصب کرد.

      دوام بالا

      در تولید پرده انعطاف‌پذیر NSE led، برای جلوگیری از لحیم‌کاری نامناسب و ایجاد الکتریسیته ساکن، از فناوری پیشرفتهSMT  استفاده شده است. اینکار موجب می‌شود که جلوه نمایش تصاویر در این نمایشگرها به صورت واضح‌تر، ظریف‌تر و بسیار جذاب باشد. برای تست دوام نیز نمایشگرهای LED منعطف، به مدت طولانی تحت آزمایش‌های پیری قرار گرفتند. این آزمایش‌ها شامل مواردی از قبیل 100 بار خمیده و تا کردن و استفاده از نمایشگر به مدت 1500 روز می‌باشد. همه این تست‌ها برای بررسی دوام این نمایشگرها انجام می‌شوند.

      قابلیت اتصال آسان

      وزن یک پرده LED منعطف، در حدود 85 گرم است. نصب این نمایشگر، با اتصال آهنرباهای قوی مغناطیسی صورت می‌پذیرد. به همین دلیل، مونتاژ و دمونتاژ این نمایشگرها بسیار ساده و سریع صورت گرفته و نگهداری از این نمایشگرها آسان است. نمایشگرهایLED  منعطف دارای کیفیت بالایی هستند و می‌توان عملیات تعمیر و نگهداری از آنها را به صورت تک ماژولی انجام داد. به همین دلیل، هزینه نگهداری این نمایشگرها نسبتاً پایین است.

      نصب و نگهداری آسان

      علاوه بر این، این نمایشگرها دارای روشنایی بالا و نرخ نور مرده کم (ضریب نوردهی کم) و قابلیت صرفه جویی در انرژی می‌باشند. ماژول‌های بیلبورد LED منعطف به صورت بدون درز به یکدیگر متصل می‌شوند. میزان خطای اتصال بین ماژول‌های دیوار LED  منعطف در حدود به اضافه یا منهای  0.1 میلی‌متر می‌باشد. استفاده از پنل led  منعطف، موجب صرفه‌جویی 83 درصدی در هزینه‌های حمل و نقل و نصب خواهد شد و نگهداری و جایگزینی این پنل‌ها برای بیشتر کاربران بسیار آسان است.

       

       

      نتیجه گیری

       

      همانطور که اشاره شد، استفاده از ال ای دی روان منعطف موجب تمایز و برجسته شدن تبلیغات شما و ایجاد فضایی متفاوت در محل کسب و کار شما می‌شود. استفاده از چنین نمایشگرهایی، یک شیوه خلاقانه برای به نمایش درآوردن محتوای تبلیغاتی به شیوه‌ای خلاقانه و کاملاً متمایز از سایر رقبا می‌باشد.

      این نمایشگرها، از قابلیت نمایش فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. طراحی منحصر به فرد و قابلیت نمایش محتواهای رنگارنگ و جذاب در این نمایشگرها، موجب افزایش گیرایی و جذابیت این نمایشگرها شده است. استفاده از این نمایشگرها برای به نمایش درآوردن تبلیغات، موجب جلب توجه مخاطبین به برند و کسب و کار شما می‌شود. به دلیل وضوح نمایش فوق‌العاده تصاویر در این نمایشگرها، قابلیت خوانایی و تاثیرگذاری تبلیغات در این نمایشگرها بسیار زیاد است.

      استفاده از این نمایشگرها می‌تواند مفاهیم تبلیغاتی شما را برجسته و متمایز نماید. برای تاثیرگذاری بیشتر محتواهای تبلیغاتی تولید شده روی مخاطب، باید افکت‌های صوتی و تصویری با دقت زیاد سفارشی‌سازی شوند. می‌توان با استفاده از فناوری‌های جدید‌ و تبلیغات رسانه‌ای نوآورانه، مفاهیم تبلیغاتی مد نظر را به بهترین نحو و به گونه‌ای که ویژگی‌های فرهنگی آنها به طور کامل برای مخاطبین قابل درک باشد، به مخاطبین ارائه کرد.

      همچنین می‌توان از این نمایشگرها، به عنوان المان‌های شهری استفاده کرد. می‌توان این نمایشگرها را به گونه‌ای طراحی کرد که با چشم‌انداز محل نصب، معماری و نمادهای شهری هماهنگ باشند. از نقطه نظر زیبایی‌شناسی، می‌توان این نمایشگرها را بگونه‌ای ساخت که کاملاً با ساختمان‌ها یکپارچه شده و موجب زیبایی بیشتر محیط اطراف شوند.

       

      کلام آخر

       

      در مجموع، برای طراحی و ساخت نمایشگرهایLED  منعطف، از ترکیب فناوری‌های بکار رفته در نمایشگرهای LED  نسل قبلی و فناوری پیچیده جدید استفاده شده است. استفاده از یک نمایشگر LED   خمیده و منعطف می‌تواند موجب تحول و رونق چشمگیر کسب و کار شما شده و تبلیغات شما را از رقبایتان متمایز کند. استفاده از این نمایشگرها می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد، استفاده از نمایشگرهایLED  منعطف می‌تواند موجب افزایش ترافیک مشتریان و افزایش تاثیرگذاری تبلیغات در ذهن مخاطبین شود. علاوه بر این، این نمایشگرها، قابل سفارشی‌سازی هستند و شما می‌توانید گزینه متناسب با نیازهای خود را از نظر شکل، ابعاد، اندازه، عملکرد و قیمت انتخاب کنید.

      مدیر ۱۴۰۲/۰۵/۱۵

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟