ارزش استفاده از تلویزیون های شهری تجاری در تبلیغات

      ► زمان خواندن مقاله : 3 دقیقه

       

       

       

      در جوامع مدرن امروزی که جمعیت زیادی در شهرها سکونت دارند و استانداردهای زندگی دائماً در حال تغییر و بهبود است، تبلیغات شکل و فرم جدیدی به خود گرفته است. در این میان، بسیاری از صاحبان فروشگاه و شرکت‌ها، نسبت به بازدهی بالای تبلیغات در فضای باز با استفاده از تلویزیون های شهری خوش‌بین هستند. امروزه می‌توان تلوزیون شهری را در همه جا از جمله کنار جاده، در ایستگاه‌های اتوبوس و میدان‌ها مشاهده کرد. نمایشگرهای LED مزایای زیادی دارند. از جمله مزایای آن‌ها می‌توان به امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا و رنگ‌های زنده اشاره کرد. علاوه براین، نصب این نمایشگرها آسان است. به همین دلایل، امکان استفاده از این تلویزیون ها به طور گسترده در مکان‌های تجاری فراهم است.

      به کارگیری LED‌های فوق‌العاده روشن در این نمایشگر موجب می‌شود که مخاطبین بتوانند به راحتی و حتی زیر نور آفتاب و از فواصل دور نیز محتوای به نمایش در آمده در این نمایشگرها را مشاهده کنند. ماژول‌های مستقل این نمایشگرها موجب افزایش دوام و سهولت تعمیر و نگهداری آن‌ها می‌شود.

       

      تلویزیون شهری چیست ؟

       

       سیستم فیبر نوری با بازده بالای به کار گرفته شده در این محصول، موجب کاهش چشمگیر تأخیر سیگنال ناشی از فواصل انتقال طولانی می‌شود. این نمایشگرها، مجهز به سیستم نظارت محیطی هستند که به کاربر امکان می‌دهد در هر زمان و مکان از عملکرد نمایشگر مطلع شود. ویژگی ضدآب و سطح حفاظت IP65 این نمایشگر، آن را به محصولی مناسب برای استفاده در فضای باز تبدیل کرده است.

      علاوه بر این، این نمایشگر مجهز به یک دستگاه محافظت در برابر صاعقه است که از سوختن آن به دلیل برخورد صاعقه جلوگیری می‌کند. قابلیت اتصال همزمان دو کابل شبکه به نمایشگر موجب می‌شود که بتوان نمایشگر را به طور همزمان با دو کامپیوتر کنترل کرد. در صورت بروز مشکل در یک کامپیوتر، کنترل نمایشگر به صورت خودکار به کامپیوتر دیگر منتقل شده و عملکرد نمایشگر به طور عادی ادامه می‌یابد. تلویزیون های شهری قابل استفاده در فضای باز، معادل یک رسانه متحرک است که پوشش گسترده‌تر و تأثیرگذاری بهتری دارد.

      استفاده از بیلبورد های دیجیتال برای تبلیغات، نسبت به سایر شیوه‌های تبلیغاتی مؤثرتر است. با استفاده از این نمایشگرها، امکان پخش تبلیغات در هر زمان و هر مکان به راحتی فراهم خواهد شد. این محصول، قابلیت ارتباط قوی‌تر و محدوده پوشش‌دهی بزرگ‌تری نسبت به پلتفرم‌های تبلیغات معمولی دارد. این قابلیت می‌تواند ارزش تجاری محصول را بهتر بازتاب داده و اثر تبلیغاتی - رسانه‌ای بهتری را برای شرکت‌ها و کسب و کارها به ارمغان بیاورد.

      مزایای تلویزیون های شهری سبب شده است که شرکت‌های زیادی خواهان پخش تبلیغات خود از طریق این نمایشگرها باشند. از جمله مشخصات دیگر این نمایشگرها می‌توان به وضوح بالا، روشنایی بالا، رنگ‌های درخشان و زنده، طراحی نوآورانه، پخش تصویر زنده و واضح و امکان پخش همزمان گرافیک، متن، صدا و ویدئو و غیره در آنها اشاره کرد. کیفیت تصاویر تبلیغاتی به نمایش در آمده در این محصول، کاملاً متمایز از سایر تبلیغات است و به راحتی توجه عابران را به خود جلب می‌کند.

       

      مزایای استفاده از تلویزیون های شهری تجاری برای نمایش محتواهای تبلیغاتی

       

       

      یکی از مزایای استفاده از این نمایشگرها، به تصویر کشیدن ارزش برند و ارائه یک تصویر برجسته از برند است. هزینه‌های فنی و عملیاتی بالای تلویزیون شهری مناسب برای فضای باز، به دلیل تأثیرگذاری گسترده و راندمان بالای تبلیغات به نمایش در آمده در آنها به راحتی قابل جبران خواهد بود. علاوه بر برندهای تولیدکننده محصولاتی همچون لباس، غذا، مسکن، حمل و نقل و سرگرمی، بسیاری از برندهای لوکس و رده بالا نیز از این نمایشگرها استقبال می‌کنند و تمایل به استفاده از این محصول برای نمایش تبلیغات خود دارند.

      علاوه بر این، تلویزیون های بزرگ LED قابل استفاده در فضای باز عمدتاً در مناطق تجاری بزرگ، خیابان‌های اصلی و دیوارهای مناطق مسکونی پر تردد نصب می‌شوند و به همین دلیل، مخاطبین زیادی تصاویر به نمایش در آمده در آنها را مشاهده می‌کنند.

       

      خرید تلویزیون شهری ( مشاهده محصول )

       

      بازاریابی دقیق برای گروه‌های هدف

      نصب تلویزیون های شهری بزرگ در مکان‌های پر تردد موجب می‌شود که گروه‌های هدف بیشتری بتوانند تبلیغات را مشاهده کنند. همین امر، موجب افزایش ارزش تبلیغات با این نمایشگرها و بازاریابی بهتر محصولات می‌شود. بر اساس تحقیقات انجام شده، اکثر مخاطبین بیلبورد های دیجیتال نصب شده در فضاهای باز، افرادی دارای مشاغل ثابت و قشر پردرآمد هستند. بیش از 60 درصد مخاطبین این تبلیغات، مدیران میانی و ارشد و کارمندان اداری هستند که توان خرید نسبتاً بالایی دارند.

      تلویزیون شهری LED، از جمله وسایل ارتباط جمعی تبلیغاتی پرکاربرد و مؤثری هستند که از پتانسیل توسعه قابل توجهی برخوردارند. از جمله قابلیت‌های مهم این نمایشگرها می‌توان به نشان دادن ارزش اصلی برند، پوشش دادن محدوده گسترده و هدف قرار دادن جمع کثیری از مخاطبین اشاره کرد. با توسعه فناوری، امکان نمایش تبلیغات سه‌بُعدی بر روی این نمایشگرها فراهم شده است. بدین ترتیب، محدوده تأثیرگذاری این محصول افزایش چشمگیری خواهد یافت و مخاطبین بیشتری جذب محتواهای نمایش داده شده در این نمایشگرها خواهند شد. این امر موجب نزدیکی بیشتر برنده و مصرف‌کنندگان می‌شود.

       

      مدیر ۱۴۰۲/۰۹/۲۹

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟