تبلیغات با تلویزیون شهری، بهترین راه تبلیغات محیطی

       

      با پیشرفت جامعه و پیشرفت علم و فناوری، شرکت های بزرگ تجاری بیش از پیش تقاضای تبلیغات در فضای باز را دارند. حالت های قدیمی تبلیغات در فضای باز، مانند تبلیغات بیلبوردی، تبلیغات لایت باکس، تبلیغات پل هوایی،  تبلیغات سه وجهی و غیره، دیگر نیازهای کاربران را برآورده نمی کنند. برای همین شرکت های بزرگ به دنبال فناوری هستند که بتوانند همانند قبل نگاه مخاطب را به خود جلب کنند به همین دلیل باید جدید ترین صنعت تبلیغات که مربوط به نمایشگرهای ال ای دی و تلویزیون های شهری هست را انتخاب کنند .
      در این مقاله به بررسی مزایای تبلیغات با تلویزیون شهری، نسبت به تبلیغات با روش های سنتی می پردازیم.

       

       

      1. نحوه تبلیغات با تلویزیون شهری

      در روش های سنتی فقط می توان از تصاویر یا متن در تبلیغات استفاده کرد و خلاقیت زیادی نمی توان در آنها دید به همین خاطر فراموش کردن این نوع تبلیغات برای افراد آسان است . اما با استفاده از تلویزیون های شهری می توانید خلاقیت زیادی داشته باشید و از جلوه های بصری جذاب و زنده بسیار زیادی استفاده کنید که مخاطب همیشه شمارا بخاطر بسپارد. موضوع خلاقیت در تبلیغات با تلویزیون شهری در سال 2020 به حدی فرا گیر شده است که شرکت های بزرگ جدیدا به جای معرفی محصولات با تلویزیون شهری به پخش فیلم ها سه بعدی و جلوه های ویژه پرداخته اند تا مخاطبین خود را درگیر و مجذوب خود کنند . با اینکار علاوه بر اینکه مخاطب شما را فراموش نمی کند ، بواسطه خاطره جذابی که برایش ساخته اید شما را به دیگران نیز معرفی خواهد کرد.

      2.حفاظت از محیط زیست و مصرف انرژی مناسب

      تبلیغات سنتی علاوه بر اینکه به محیط زیست کمک نمی کنند بلکه پسماندهای تبلیغاتی چون اکثرا از جنس پلاستیک و مواد شیمیایی هستند آسیب های بسیار زیادی به محیط زیست وارد می کنند (البته اگر پسماندها بدرستی جمع شوند میتوان آنها را بازیافت کرد). این موضوع در نمایشگر هایLED به این صورت نیست و میتوان گفت نمایشگرهای ال ای دی یا تلویزیون های شهری دوست محیط زیست هستند. عمر بالای تلویزیون شهری باعث می شود که آنها در طولانی مدت و حتی در شرایط مختلف جوی و عوامل طبیعی مثل باد ، طوفان، صاعقه، رطوبت و غیره به راحتی کار کنند . همین موضوع باعث میشود تلویزیون های شهری در طول عمر خود هیچ پسماندی در محیط زیست بجای نگذارند . و حتی بعد از سالیان سال به راحتی میتوان آنها را بازیافت کرد. تنها موضوع قابل توجه در تلویزیون های شهری مصرف برق یا مصرف انرژی می باشد که نسبت به بازدهی آنها در دراز مدت دارد این مصرف انرژی کاملا بهینه می باشد و نسبت به دیگر مصرف کننده های برقی، بیشترین راندمان و شدت نور را با کمترین مصرف انرژی دارند.

       

      3.انتشار اطلاعات فراوان

      در تبلیغات های سنتی با هر بار انتشار تبلیغات، میتوان یک محتوا یا پیام تبلیغاتی را به مخاطب نشان داد و برای تعویض پیام یا محتوای تبلیغاتی باید مراحل مختلفی طی شود مثل طراحی دوباره یا هزینه های نیروی کار برای تعویض محتوا و غیره، اما این موضوع در نمایشگر های ال ای دی هیچ محدودیتی ندارد و شما به راحتی میتوانید هزاران پیام مختلف را در یک روز با تلویزیون شهری به مخاطبان خود نشان دهید و همچنین اینکار را می تونید از طریق بستر اینترنت و بدون پرداخت هیچ هزینه ای انجام دهید.

       

      4. پیام تبلیغاتی

      همانطور که گفته شد تبلیغات های سنتی محدودیت های زیادی در بحث نمایش پیام تبلیغاتی به مخاطب را دارند اما تبلیغات در تلویزیون شهری بواسطه رابطه کاربری تلویزیون های شهری بسیار راحت است و شما میتواند به راحتی و به سرعت در هر لحظه هر نوع محتوایی را فقط با یک کامپیوتر به نمایش بگذارید.

       

      5. زمان انتشار بهینه

      از آنجا که تلویزیون های شهری در شرایط مختلف جوی قابل استفاده هستند و می توانند به طورت 24 ساعته و 7 روز هفته بطور مداوم کار کنند به شما این اجازه را می دهند در هر شرایط و هر نوع محیطی به تبلیغات بپردازید و همیشه با محتوای ویدیویی جذابی که طراحی و تولید کرده اید با مخاطبان خود در تعامل باشید تا در ذهن آنها ماندگار شوید.

       

       

      مشاوران ما در دیاکو ال ای دی در کنارتان هستند تا با جدیدترین تکنولوژی ها بتوانید بهترین روش های تبلغاتی و بروز را تجربه کنید . برای مشاوره و خرید تلویزیون شهری با کارشناسان دیاکو در ارتباط باشید .

      مدیر ۱۴۰۱/۱۰/۱۲

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟