نمایشگر ورزشی استادیوم

      نمایشگرهای ویدئویی ورزشی ازنمایشگر های LED در فضای باز که درعرصه‌های ورزشی استفاده می شود که کاربرد های زیادی دارد و اگر در ورزشگاه و باشگاه رفته از نزدیک و یا از تلویزیون زمان تماشا مسابقات آن ها را مشاهده کرده اید، تابلو های امتیاز، فهرست تیم ها، اطلاعات اسپانسر ها و حامیان مالی و تبلیغات بر روی این بورد های ال ای دی نمایش داده می شود و تماشاگران را مجذوب خود می کند.

       

      مزیت های تابلو LED در باشگاه و استادیوم

      نوارهای LED در لبه های زمین های ورزشی اجرا می شوند زاویه دید بسیار خوبی برای تماشاگران دارد. این نوع از نمایشگر های تبلیغاتی جایگزین تابلو های چاپی و بنر های تبلیغاتی شده اند که در قدیم استفاده می شد و با ویدیو و تصاویر با کیفیتی که این نمایشگرها پخش می کنند چندین برابر بیشتر از روش قدیمی جلب توجه می کند و تاثیر گذاری بسیار بالاتری دارد.

      صفحه نمایش ال ای دی ورزشی محتوا را به عموم افرادی که در باشگاه یا استادیوم هستند ارسال می کند که می تواند مفهوم تبلیغ یا محتوا را به شیوه روان و ساده به هر فردی انتقال دهد.

      نمونه کار دیاکو

       

      یکی دیگر از مزیت هایی که تلویزیون های شهری ورزشی دارند ضد ضربه و ضد آب بودن آن است و فاکتوری ویژه و مهم به حساب می آید، به این دلیل مکان هایی مانند استادیوم وباشگاه ها ورزشی روباز درفصول مختلف سال بارندگی ها و آب و هوا باعث خراب شدن تلویزیون ها نمی شود، همینطور در مکان های ورزشی امکان برخورد اشیاء با نمایشگر های LED  است و به دلیل مقاومت بالای بورد های ال ای دی آسیبی به آن ها وارد نمی شود.
       یکی دیگر از مزیت های مهم این تابلو ها جابه جایی و نصب راحت آن است و محدودیتی از نظر ثابت بودن وجود ندارد و هرجایی که نیاز باشد می توان آن را به راحتی نصب کرد .

       

      دیاکو ال‌ ای‌ دی مرجع تخصصی تولید انواع نمایشگر های ال ای دی در ایران با بهره‌گیری از متخصصین جوان، بهترین قطعات تلویزیون شهری را از برندهای معتبر این حوزه در کنار یکدیگر جمع‌آوری کرده است تا بهترین کیفیت را از نمایشگر های شهری داشته باشید، تمامی نمایشگر های LED با گارانتی دیاکو سرویس عرضه می‌شوند، ضمانت دیاکو سرویس شما می‌توانید به مدت 7 روز در صورت وجود هرگونه مشکلی، محصول خریداری شده را مرجوع کنید.

       

      مدیر ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟