با نمایشگر استندی تبلیغات خود را بهتر کنید

       ► زمان خواندن مقاله : 6 دقیقه

       

       

      نمایشگر استندی، روشی رایج در تبلیغات تجاری در بازارهای کنونی است. استند دیجیتالی در مقایسه با رسانه ­های تبلیغاتی و آگهی مرسوم، مزایایی زیادی در تاثیرگذاری فروش و هزینه دارد. ما در زیر در مورد نمایشگر ایستاده، بیشتر توضیح خواهیم داد.

       

      1. نمایشگر استندی چیست؟

      نمایشگر استندی یک صفحه نمایش ساده برای نشان دادن فیلم ­ها و تصاویر جذاب داخلی و بیرونی شامل مغازه­ های خرده­ فروشی، مراکز خرید، وقایع، نمایشگاه ­ها و غیره است. در مقایسه با رسانه ­های تبلیغاتی مرسوم، این نوع از نمایشگر، مزایای زیادی در میزان تاثیرگذاری و هزینه دارد.

      استند های دیجیتالی می­تواند به صورت عمودی، ایستاده یا روی دیوار نصب شود و نیز می­تواند به صورت خلاقانه متصل شود.  این ویژگی­ ها سبب می­شود که این نمایشگر، وسیلهه ­ای ایده­ ال برای تبلیغات بوده و جایگزینی آن هزینه کمی را در بر داشته باشد. نمایشگر استندی دیاکو، سبک و دارای قاب جعبه ه­ای بوده و بخش­ های LED مطمئن و قابل حمل هستند. طراحی فاقد قاب سبب می­شود که جابجایی این محصول راحت بوده و در فضاهای کم به خوبی جای بگیرد.

       

      2. مزایای استند دیجیتال

       

      1) طرح کاملاً ظریف، ساده و زیبا

      استند دیجیتالی دارای یک طرح جعبه ه­ای بسیار نازک بوده، محفظه آلومینیمی آن سبک بوده و حمل آن آسان است. هموار بوده و فاقد هر گونه شیار است. حمل نمایشگر ایستاده با بدنه نمایش سبک­تر، راحت­ تر بوده و می­توان آن را بر اساس کاربرد صحنه واقعی، حمل نموده و تنظیم نمود. از همه مهم­تر، نمایشگر ایستاده دارای طرحی ظریف است که ساده بوده و زیبا است.

       

      2) بدون محدودیت در پخش محتوا

      استند دیجیتالی دیاکو هیچ محدودیتی در پخش محتوا ندارد، شما می توانید هر محتوا عکس ،ویدئو ،موشن داشته باشید بصورت آنلاین و آفلاین پخش کنید .

       

      3) قابل اجرا در ابعاد و اشکال مختلف

      کیوسک دیجیتالی ایستاده را می­توان به شکل ­های مختلف می توان ساخت تا الزامات کاربردی سناریوهای مختلف، برآورده کند. حتی می توانید در مراکز تجاری آن را بصورت عمودی روی دیوار نصب کنید. طراحی و تولید این نمایشگرها محدودیتی ندارد و شما می توانید در هر ابعاد و اندازه ای این کار را سفارش دهید.

       

      4) نگهداری راحت، آرامش خاطر و راحتی

      یکی دیگر از مزایای نمایشگر ایستاده این است که نگهداری این نمایشگر­ها راحت بوده و نصب و پیاده ­سازی آن­ها سریع است. در موقعیت ­های خاص، این نمایشگر می­تواند زمان و سرعت نصب را بهبود بخشیده و فرصت فروش را به صورت موثری ارتقا دهد. با وجود این سادگی، نمایشگر­های ایستاده، حقیقتاً نمایشگری مناسب برای ارتقا و پخش هستند. اگر این نمایشگر ها در فضای بیرون استفاده شود مشکلی بابت ضربه و ضد آب بودن ندارد و در فضای داخل اگر نمایشگر از ماژول GOB استفاده شود کاملا ضد اب و ضد ضربه بوده اگر هم استفاده نشود باید احتیاط های لازم فراهم شود تا آسیب نبیند.

       

      نمایشگر استندی یک نوع تلویزیون شهری است .با تلویزیون شهری بیشتر آشنا شوید .

       

      3- سناریوهای کاربردی نمایشگر ایستاده

      نمایشگر ایستاده دارای ساختاری ساده بوده و عملکرد آن آسان است و برای تبلیغات، انتشار اطلاعات و نمایش محصولات مورد استفاده قرار می­گیرد. اکنون به برخی کاربردهای صفحات نمایش ایستاده رایج می­پردازیم.

       

      1) نمایش پیشخوان

      برای چشم انداز فروشگاه­های ویژه و پیشخوان­ های خاص مانند لباس­ فروشی و کفش ­فروشی، می ­توان از نمایشگر استندی استفاده نمود که به­ روز و ساده، جذاب بوده و کیفیت پیشخوان را کاملاً بالا می­برد. در مورد نمایش اطلاعات، استند دیجیتالی می­ تواند هر اطلاعات و محتوایی را خواسته باشید به صورت آنلاین و آفلاین پخش کند.

      علاوه بر این، این نمایشگر ها می تواند نمایش هوشمند اطلاعات مانند زمینه نشان تجاری، ارتقای محصول و تولید محصول جدید فروشگاه ، تمرکز بیشتر بر علایق مشتری و بهبود محبوبیت فروشگاه را محقق کند. نمایشگر پویا نیز می­تواند بر علاقه مشتری تمرکز نموده و تجربه خرید مشتری از طریق جلوه­ های بصری جالب و خیره ­کننده را بهبود بخشد.

       

      2) مرکز خرید

      در نواحی مختلف مرکز خرید می­توان کیوسک دیجیتال را به صورت عمودی نصب نمود. در عین حال، نمایشگر استندی می­تواند اطلاعات کنونی مانند تولید محصولات جدید، تبلیغ تخفیفات، بازخرید امتیاز و آماده­ سازی جهت رویداد این مراکز را مرور کند که برای درک روشن مشتریان، مناسب بوده و تجربه بصری شهودی ­تر و جالب ­تری را برای مشتری ایجاد می­کند.

       

      3) محل وقوع رویداد

      جلسات کاری، بخش جدایی­ ناپذیری از زمان کنونی هستند. جلسات بهبود سرمایه ­گذاری، جلسات خط­ مشی، همایش ­ها، جلسات تبادل صنعتی و جلسات هماهنگی راهبردی، رایج هستند. معمولاً سازمان­ دهنده ­ها امیدوارند که از طریق جلسات کاری مانند همکاری در تایید، ارائه محصول جدید، همکاری تجاری و غیره به هدف خود برسند. در این سناریو، صفحات نمایش ایستاده نیز می­توانند نقش مهمی ایفا کنند.

       

      4) در نمایشگاه ها و ایونت ها

      با این استند های دیجیتالی می توانید در نمایشگاه ها، شوروم ها و ایونت حضور پیدا کنید و محصولات و اطلاعات خود را با بالاترین کیفیت تصویر مورد بازدید حاضران قرار دهید و این امر باعث تعامل بازدید کننده و شما می شود .

       

      4- نمایشگر ایستاده چه چیزی را می­تواند برای شما به ارمغان بیاورد؟

       

       

       صفحات نمایش استندی، ابزار ضروری برای تبلیغات در خیابان­های پر ازدحام و مراکز تجاری شهرها هستند. این صفحات نمایش می­توانند از طریق روشنایی بالا، کاربرد وسیع، قابلیت انعطاف، اجرای سریع و کامل، نصب آسان، صرفه­ جویی در فضا و قابلیت اطمینان در پشتیبانی از تبلیغات، تصاویر و محبوبیت نشان تجاری شرکت­ها را بهتر ترویج نموده و به نمایش حداکثری جلوه­های بصری و تبلیغاتی دست یابند.  

       

      • برجسته نمودن تصویر نشان تجاری

      تصویر نشان تجاری برای توسعه یک شرکت، حیاتی بوده و نمایشگر ایستاده می­تواند تبلیغات را بهتر نموده و توسط جلوه­ های تصویری بزرگ و با روشنایی زیاد، نشان تجاری را بهتر نمایش دهد. در عین حال، نمایشگر ایستاده 

      می­تواند شرکت و نشان تجاری را از سایر شرکت­های مشابه، متمایز نموده و قابلیت مشاهده بهتر و تصویر منحصر به فردی از شرکت ارائه دهد.

       

      • بهبود اثربخشی تبلیغات

      درخشندگی و تعریف زیاد نمایشگر استندی می­تواند سبب ایجاد جلوه بصری در مکان­هایی مانند پارکینگ­ها و ساختمان­های اداری شود. این جلوه بصری قوی می­تواند به سرعت سبب جلب توجه مردم شده، اثرات تبلیغاتی بهتری را به دنبال داشته و آگاهی از نشان تجاری و فروش محصول را افزایش دهد.

       

      • انجام سریع و موفق تبلیغات

      تبلیغات در نمایشگر استندی، انتقال مستقیم پوستر بوده و فرایند ایجاد پوستر و بنر را حذف می­کند. در زندگی واقعی، هزینه­ ها چاپ اولیه و جایگزینی بسیار بالا بوده و سرعت نمایش پوسترها پس از این­که در قفسه­ ها قرار می­گیرند، خوب بوده و سرعت ورودی-خروجی کلی نیز کاملاً خوب است. علاوه بر این، هزینه نگهداری نمایشگر استندی بسیار پایین بوده و محتوای نمایش به عقب و زمان را می­توان بر اساس موقعیت واقعی، کنترل و تنظیم نمود که قابل انعطاف است.

       

      • نصب آسان و صرفه­ جویی در فضا

      . نصب و تجهیز را می­توان در مدت زمان کوتاهی انجام داد که این امر، زمان و هزینه ساخت را کاهش می­دهد. در عین حال، حجم نمایشگر ایستاده نسبتاً کم است و استفاده از فضا بهینه بوده و این ساختار بر خود ساختمان تاثیری نداشته و تبلیغات را جذاب­تر می­کند.

       

       

      5-نتیجه­ گیری

      در این مقاله، نمایشگر ایستاده به دقت تشریح می ­شود. نمایشگر ایستاده، قابل حمل، سبک بوده و جابجایی آن آسان و برای موقعیت­های مختلف، مناسب است. اگر به دنبال این محصول هستید، می­توانید با مجموعه دیاکو در ارتباط باشید.  

       

      درمورد استند دیجیتال تبلیغاتی بیشتر بدانید

       

       

      مدیر ۱۴۰۲/۱۰/۰۶

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟