5 دلیل برای استفاده از ویدئو وال در اتاق های کنفرانس

      اتاق جلسات، یکی از مهم‌ترین فضاهای هر دفتر یا مکان کاری است. شرکت‌کنندگان در جلسات، برای کارهایی نظیر حل و فصل چالش‌ها، ارائه یک استراتژی تجاری جدید، بحث و مذاکره درباره مسائل، ارائه مطالب یا بحث در مورد یک مساله دور هم جمع می‌شوند. گاهی افراد حاضر در جلسات، احساس خستگی می‌کنند یا فکر می‌کنند که جلسات از کیفیت لازم برخوردار نیست. یکی از راهکارهایی که موجب جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی می‌شود، استفاده از ویدیو وال در اتاق جلسات یا سالن‌های کنفرانس است.

       

       

      از جمله مزایای استفاده از ویدئو وال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

       

      1. قابلیت دید بهتر

      2. استفاده راحت و بی‌دردسر برای کاربران و مخاطبان

      3. استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا در تولید این نمایشگرها

      4. نیاز به فضای کمتر

      5. دوام بالا و هزینه تعمیر و نگهداری کم

      در ادامه، به بررسی بیشتر این مزایا پرداخته می‌شود.

       

      آشنایی با ویدئو وال

       

      1. قابلیت مشاهده بهتر

       

      یک ویدئو وال می‌تواند امکان دید بهتری را برای مشاهده‌کنندگان و افراد حاضر در جلسات فراهم کند. اولین مزیت یکvideo wall قابل استفاده در فضای مسقف، وضوح تصاویر بالا است. تصاویر به نمایش در آمده در این نمایشگرها، بی‌کیفیت یا مبهم نیستند. همه چیز به صورت واضح نمایش داده می‌شود و این، همان کیفیتی است که پروژکتور قادر به ارائه آن نیست. علاوه بر این، به دلیل بالاتر بودن سطح روشنایی این نمایشگرها، محتوای به نمایش در آمده بر  روی آنها روشن‌تر و شفاف‌تر است.

      با افزایش میزان نور ویدیووال، قدرت دید نیز افزایش می‌یابد. این گونه نمایشگرها، از هیچ زاویه‌ای تاریک به نظر نمی‌رسند. استفاده از یک ویدئووال با کیفیت و دارای روشنایی مطلوب، موجب می‌شود که حاضرین در جلسه احساس کسالت نکنند و چرت نزنند.

      علاوه بر روشن‌تر بودن، تعداد رنگ‌های قابل نمایش در ویدیو وال  بسیار زیاد است. این نمایشگرهای جذاب، دارای گستره رنگی وسیعی هستند. میلیاردها رنگ در این نمایشگرها، با دقت زیاد قابل نمایش است.  کیفیت رنگ‌های به نمایش درآمده در این نمایشگرها، فوق‌العاده واقعی و طبیعی است. مثلا رنگ قرمز، واقعا قرمز نشان داده می‌شود؛ نه کمی صورتی. نمایش رنگ‌ها به صورت دقیق در اتاق جلسات، به جلوگیری از ارائه اطلاعات گمراه‌کننده و نادرست کمک می‌کند.

      یکی دیگر از عوامل موثر بر قابلیت دید عالی این نمایشگرها، بدون درز و بدون حاشیه بودن آنها است. در نمایشگرهای به‌خوبی پیکره‌بندی شده، هیچ‌گونه خطوط شبکه‌ای قابل مشاهده‌ای روی صفحه وجود ندارد و به همین دلیل حواس حضار پرت نمی‌شود. همچنین، حاشیه این نمایشگرها ضخیم نیست. قطعا نمایشگرهای با کیفیت تصاویر شارپ و رنگ‌های زنده، قابلیت دید بهتری را به بینندگان ارائه می‌کنند.

       

       

      2. استفاده از این ویدئو وال، برای کاربران و مخاطبان راحت است

       

      استفاده از ویدیو وال LED برای شرکت‌کنندگان و شخصی که از آن استفاده می‌کند، راحت است. اگر تاکنون، از پروژکتور استفاده کرده باشید، می‌دانید که برای استفاده از آن باید اتاق تاریک باشد. فقط در صورت تاریکی اتاق، می‌توان به خوبی از پروژکتور استفاده کرد و محتوای نمایش داده شده در آن را به راحتی مشاهده کرد. این در حالیست که یک ویدئو وال اینگونه نیست. می‌توان با استفاده از این نمایشگرها، تصاویر و محتواها را با بالاترین وضوح و بدون نیاز به تاریک کردن اتاق مشاهده کرد.

      دلیل اینکه این video wallنیازی به اتاق تاریک ندارند؛ این است که نور محیطی تاثیر زیادی روی آنها نمی‌گذارد. تماشای یک نمایشگر با کیفیت، برای شرکت‌کنندگان بسیار راحت است.‏

      یکی دیگر از مزایای این ویدئو وال، قابلیت تماشای این نمایشگرها از زوایای مختلف است. همچنین زاویه دید نمایشگر های دیواری بسیار وسیع است. این قابلیت، از این جهت اهمیت دارد که تعداد زیادی از مخاطبان می‌توانند به راحتی و بدون افت کیفیت تصویر، به تماشای نمایشگر بپردازند. مهم نیست که شرکت‌کنندگان در کجای اتاق جلسه نشسته باشند، همه می‌توانند بدون هیچ‌گونه دردسر و دشواری، از تجربه تماشا لذت ببرند.

      یکی دیگر از مزایای استفاده از ویدئو وال در اتاق جلسات این است که می‌توان از آنها به عنوان پس‌زمینه در رویدادهای کوچک استفاده کرد. تا پیش از این، برگزارکنندگان جلسات مجبور بودند که برای پس‌زمینه، بنر چاپ کند. اما با وجود video wall، دیگر انجام چنین کارهایی ضرورتی ندارد. پس‌زمینه‌های به نمایش درآمده در نمایشگرهای LED جالب‌تر و شفاف‌تر هستند. حتی می‌توان انیمیشن‌های جذاب را در این پس‌زمینه‌ها به نمایش درآورد.

      علاوه براین، می‌توان برای نمایش برنامه جلسه یا دستور کار جلسه نیز از این ویدیووال استفاده کرد. تا پیش از این، می‌بایست دستور کار جلسات، به صورت پرینت شده در اختیار حضار قرار داده می‌شد؛ ولی اکنون با ظهور این نمایشگرهای کاربردی، امکان نمایش این دستور بر روی نمایشگر فراهم شده است. اینکار، هم برای برگزارکنندگان و هم برای شرکت‌کنندگان در جلسات راحت‌تر است و باعث صرفه‌جویی مصرف کاغذ و هزینه چاپ می‌شود.

       

      استعلام قیمت ویدئو وال ادارات و سازمان ها ( کلیک کنید )

       

      3. فناوری به روز

       

      امروزه،تلویزیون های شهری قابل استفاده در فضای مسقف، به فناوری‌های روز دنیا مجهز شده‌اند. مقایسه یک ویدئو وال با پروژکتور یا وایت برد، مشابه مقایسه روز با شب است. تلویزیون شهری، امکان استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ در کنفرانس‌های ویدئویی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. می‌توان ناز آنها را به راحتی و با استفاده از یک با نرم‌افزار کنفرانس به لپ‌تاپ متصل کرد. اینکار، موجب می‌شود که افراد بتوانند از راه دور با یکدیگر مذاکره و بحث کنند. برگزاری کنفرانس ویدئویی با استفاده از ویدئو وال خیلی بهتر از برگزاری آن با کمک پروژکتور یا تلویزیون های معمولی است. کیفیت تصاویر به نمایش درآمده در آن ها بسیار عالی و منحصر به فرد است.

      البته امکان اتصال دستگاه‌های دیگر ( مثلاً لپ‌تاپ) به تلویزیون های شهری به راحتی فراهم است. با استفاده از این فناوری، آنها به عنوان یک صفحه نمایش بزرگ برای لپ‌تاپ عمل می‌کند. هر آنچه روی لپ‌تاپ نمایش داده شود، روی LED نیز نمایش داده می‌شود و برای همه افراد حاضر در اتاق جلسه قابل مشاهده است.

      همچنین ارائه محتوای دیجیتالی در این نمایشگرها، برای همه آسان‌تر است. امروزه افراد ترجیح می‌دهند که مطالب خود را به صورت پاورپوینت یا ویدیو ارائه دهند. به این ترتیب، امکان نمایش چنین محتواهایی در اتاق جلسات به راحتی با اتصال لپ‌تاپ به نمایشگر فراهم می‌شود. نمایش این محتواهای جالب و جذاب در طول جلسه، یقینا باعث افزایش تعامل و علاقه مخاطبین خواهد شد.

      علاوه بر این، استفاده از دستگاه‌‌های مجهز به آخرین فناوری روز دنیا، مانند نمایشگر LED موجب می‌شود که مشتریان و مهمانان حاضر در اتاق جلسه، دیدگاه خوبی نسبت به امکانات و تجهیزات برگزارکنندگان جلسه پیدا کنند. این نشان می‌دهد که اطمینان از بهره‌وری جلسه برای برگزارکنندگان اهمیت داشته است.

       

       

      4. نیاز به حداقل فضای ممکن

       

      ویدیو وال ها تا حد ممکن،  باریک و نازک و سبک ساخته می‌شوند. این به این معنی است که نیازی به وجود فضای بزرگ برای قرار دادن آنها وجود ندارد. می‌توان از این نمایشگرها، در اتاق‌های جلسات با هر اندازه‌ای استفاده کرد. علاوه بر این، در صورت محدودیت فضا، حتی می‌توان این نمایشگرها را روی دیوار اتاق جلسات نصب کرد. این ویژگی، باعث استفاده بهینه از فضای موجود می‌شود.

       

      5. دوام بالا و هزینه تعمیر و نگهداری اندک

       

      به غیر از مزایای ذکر شده در بالا، ویدیو وال بسیار با دوام هستند و هزینه تعمیر و نگهداری آنها بالا نیست. اکثر نمایشگرهای LED از مواد بادوامی نظیر آهن و آلیاژ منیزیم ساخته شده‌اند. به عبارت دیگر، این نمایشگرها، شکننده نیستند.

      LED‌ها طول عمر زیادی دارند؛ چرا که لامپ‌های LED به طور کلی با دوام هستند. طول عمر معمول آنها، تا 50000 ساعت تخمین زده شده است. علاوه بر این، ویدیو وال  نیازی به تعمیر و نگهداری مکرر و اقداماتی از قبیل تعویض هر چند ماه یکبار لامپ LED ندارند. این دوام و ماندگاری بالا، استفاده از آنها را به یک گزینه عالی تبدیل کرده است.

      علاوه بر این، معمولاً مصرف انرژی این نمایشگرها بسیار پایین است. این بدان معناست که استفاده از ویدئو وال در اتاق جلسات باعث افزایش سرسام‌آور قبض برق نمی‌شود. پس نگران نباشید!

      هزینه عملیاتی یک نمایشگر LED نیز معقول و مقرون به صرفه است. با دانستن همه این مزایا، آیا داشتن یک video wall با دوام و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری زیاد در اتاق جلسه عالی نیست؟

       

       

      جمع‌بندی

       

      معمولاً جلساتی که برای حل مشکل و بحث درباره موضوعات مختلف برگزار می‌شوند، اهمیت زیادی دارند. بنابراین، سرمایه‌گذاری برای خرید ویدئو وال خوب جهت استفاده در اتاق جلسات بسیار ارزشمند است. این نمایشگرها، موجب افزایش بهره‌وری، برقراری تعامل خوب با مخاطبین و دید بهتر در جلسات می‌شوند. این مزایا، نتایج چشمگیری را برای جلسات به ارمغان می‌آورد.

      برای دریافت مشاوره و خرید ویدیو وال خود می توانید پشتیبانی دیاکو تماس بگیرید و همچنین برای دیدن قیمت ویدئو وال می توانید به صفحه محصول وبسایت دیاکو مراجعه فرمایید .

       

      قیمت ویدیو وال

       

       

      مدیر ۱۴۰۲/۰۶/۰۲

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟