کاربرد و مزایا نمایشگر های led منعطف

      نمایشگر ال‌ای‌دی منعطف

      مدتی است که نمایشگرهای ال‌ای‌دی منعطف به بازار عرضه شده‌اند. اگرچه قیمت این نمایشگرها در ابتدا گران بود، اما اکنون قیمت آنها تا حدودی کاهش یافته و به سطح معقولی رسیده است. برندهای تجاری بزرگی مانند ال‌جی و سامسونگ سرمایه‌گذاری زیادی بر روی این نمایشگرها کرده‌اند. امروزه نمایشگرهای ال‌ای‌دی خمیده به یک محصول مُد روز و پر طرفدار تبدیل شده‌اند. قطعاً در آینده نیز همین گونه خواهد بود!.  

      پس مشکل چیست؟ هنوز در ارتباط با این محصولات، نگرانی‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود. خرید نمایشگر ال‌ای‌دی منعطف خمیده مزایای زیادی دارد. در اینجا به اجمال، به بررسی مزایای خرید نمایشگر ال‌ای‌دی انعطاف پذیر پرداخته می‌شود.

      آیا نمایشگر ال‌ای‌دی می‌تواند خمیده باشد؟

      امروزه نمایشگرهای ال‌ای‌دی نسبت به نمونه‌های اولیه، نازک‌تر و مدرن‌تر شده‌اند. با معرفی شیشه‌های انعطاف‌پذیر، امکان تولید نمایشگرهای ال‌ای‌دی به صورت منحنی فراهم شده است.این نمایشگرها ، جدیدترین مد روز است و افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند. در حال حاضر، قیمت این تلویزیون‌ها در بازار مناسب است و خریداران زیادی این مدل نمایشگرها را می‌پسندند.

      از ال‌ای‌دی روان منعطف در چه مواردی استفاده می‌شود؟

      در درجه اول، از صفحه نمایش انعطاف پذیر برای ایجاد خم‌های منحنی و در اطراف گوشه‌ها استفاده می‌شود. از نمایشگرهای مدولار در ترکیب صفحه نمایش منعطف، برای اطمینان از تبدیل سطح صاف به سطح منحنی استفاده می‌شود. انواع نمایشگرهای led منحنی با طیف وسیع پیکسل و روشنایی صفحه تولید و روانه بازار شده است. علاوه براین، محافظ صفحه‌های مخصوصی برای نصب بر روی نمایشگرهای ال‌ای‌دی طراحی و تولید شده است. می‌توان ازآن ها، در مکان‌های مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال، می‌توان این نمایشگرها را در یک اتاق کنفرانس 1000 نفره نصب کرد تا همه افراد بتوانند بدون هیچ‌گونه مانعی آن را مشاهده کنند. با نصب این نمایشگرها در سینماها، شاهد تحول عظیمی در صنعت سینما خواهیم بود. نه تنها می‌توان به طور گسترده از ال ای دی روان منعطف در صنعت تبلیغات و ساخت و ساز استفاده کرد، بلکه می‌توان از این صفحه نمایش ها  در تولید نمایشگر ساعت‌‌های هوشمند، تلفن‌‌های همراه و غیره نیز استفاده کرد. یکی دیگر از کاربردهای آن ها این است که می‌توان با استفاده صفحات، به سمت ساخت منازل هوشمندی حرکت کرد که در آنها، از نمایشگرهای ال‌ای‌دی منعطف استفاده شده باشد.

      مزایای نمایشگرهای ledمنعطف

      این  نمایشگرها دارای مزایای متعددی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود.

      تجربه غوطه‌وری بهتر  

      بله، این همان چیزی است که هنگام مشاهده یک نمایشگر ال‌ای‌دی روان منعطف تجربه خواهید کرد. هنگامی که لبه‌ها کمی خمیده و به سمت جلو خم می‌شوند، در زمان مشاهده این صفحه نمایش ها، احساس تماشای یک دنیای واقعی را خواهید داشت. تجربه غوطه‌وری در نمایشگر ال‌ای‌دی منعطف تضمین شده است. در این نمایشگرها، تصویر در مقابل چشمان شما متمرکز می‌شود و دید محیطی، بر اساس تمرکز تصویر در مقابل چشمان بیننده تنظیم می‌شود. هنگامی که در حال تماشای یک تصویر بر روی یک نمایشگر منعطف هستید، احساس غوطه‌وری بیشتری را تجربه می‌کنید و همین ویژگی، موجب بهبود تجربه تماشای شما می‌شود.  

      این ویژگی جذاب، به ویژه برای گیمرهایی که می‌خواهند از تجربه واقعی بازی لذت ببرند اهمیت زیادی دارد. آنها با این نمایشگر، خود را دقیقاً در قلب بازی تصور می‌کنند.

      زاویه دید اهمیت دارد

      در ال‌ای‌دی روان منعطف، زاویه دید وسیع‌تر و بزرگتر به نظر می‌رسد. این صفحات نمایش زاویه دید وسیع‌تری دارد، دقیقاً همان چیزی است که برای مشاهده یک تصویر واقعی لازم دارید! وقتی تصاویر را بر روی ال‌سی‌دی معمولی مشاهده می‌کنید، ممکن است برخی از جنبه‌های زیبایی تصویر را از دست بدهید. در نمایشگرهای معمولی احتمالاً اشباع رنگ و کنتراست مناسب نخواهد بود و نوری که از نمایشگر خارج می‌شود، روی دید شما تأثیر می‌گذارد.

      دست‌یابی به نمای سه بعدی بدون تلاش زیاد!

      آیا تماشای یک نمای سه بُعدی واقعی، بدون هیچ‌گونه دشواری، ایده خوبی نیست؟ نمایشگرهای ال‌ای‌دی منعطف این تجربه را به شما ارائه می‌دهند. ماهیت منحنی نمایشگر، موجب می‌شود که یک نمای سه بعدی در اختیار شما قرار بگیرد. عمق دید یا درک تصویر، با افزایش انحنای سطح افزایش می‌یابد. تفاوت این نمایشگرها با انواع مشابه و نمایشگرهای تخت کاملاً مشهود و آشکار است.

      جنبه زیبایی‌شناسی نمایشگرهای ال‌ای‌دی منعطف

      باید قبول کنیم که نمایشگرهای led منعطف، از نظر زیبایی‌شناسی نیز بهتر از همتایان خود هستند. این نمایشگرها، در مقایسه با نمایشگرهای دیگر خیلی جلوتر هستند و تفاوت بین آنها کاملاً آشکار و مشخص است.

       

      آیا نمایشگرهای ال‌ای‌دی منعطف گران‌تر هستند؟

      هزینه ساخت نمایشگرهای منحنی در مقایسه با نمایشگرهای تخت بیشتر است. این یک حقیقت قابل درک است! در واقع نمایشگرهای ال‌ای‌دی منعطف خیلی گران‌تر از نمایشگرهای تخت هستند. دقیقاً به همین دلیل است که مشتریان آن ها، محدود هستند. فقط افراد مشتاق تماشای تلویزیون و گیمرهای به شدت علاقمند بازی‌های رایانه‌ای، استفاده از نمایشگرهای ال‌ای‌دی منعطف را ترجیح می‌دهند.

      با این حال، بر اساس پیش‌بینی‌ها، قیمت این نمایشگرها در حال کاهش است. بله! درست شنیدید! قیمت نمایشگرهای ال‌ای‌دی منعطف در حال کاهش است و این نمایشگرها روز به روز ارزان‌تر و خرید آنها مقرون به صرفه‌تر می‌شود. به همین دلیل، میزان فروش این نمایشگرها نیز در حال افزایش است. افراد زیادی تصمیم به خرید این نمایشگرها دارند. اگر قیمت این نمایشگرها کاملاً مقرون به صرفه باشد، چرا فیلم مورد علاقه خود را روی یک نمایشگر ال‌ای‌دی منعطف تماشا نکنیم؟

      نمایشگرهای مخصوص بازی، تجربه بازی عالی را ارائه می‌دهند، ولی بسیار گران هستند. با این حال، بسیاری از نمایشگرهای ال‌ای‌دی منعطف مقرون به صرفه‌تر شده‌اند. در حال حاضر ویدیو وال منعطف یک محصول فانتزی است که هزینه زیادی را به خریداران تحمیل می‌کند.

      دیدگاه‌های مختلف درباره نمایشگرهای led انعطاف پذیر

      نمایشگرهای ال‌ای‌دی منعطف در همه جا کاربرد دارند! شاید بتوانید آن ها را در آینده همه جا مشاهده کنید! نمایشگرهای ال‌ای‌دی منعطف در پاساژها، دفاتر کار، مراکز تفریحی یا حتی گالری‌های هنری و.. قابل استفاده هستند. این نمایشگرها به خوبی می‌توانند توجه رهگذران را به خود جلب کنند و بنابراین، می‌توان از آنها برای هدف تبلیغات استفاده کرد. همچنین می‌توان از آن ها، برای نمایش محتوا در فضاهای باز و مکان‌هایی مانند پارک‌های تفریحی با موضوع یا سبک خاص استفاده کرد. با استفاده از این نمایشگرها، نمایی از تصاویر با وضوح بالاتر به بیننده ارائه می‌شود. بنابراین، آن ها می‌توانند هر محتوایی را به شیوه‌ای موثر منتقل کرده و توجه بینندگان را به خود جلب کنند. به همین دلیل است که در تبلیغات، از نمایشگرهای ال‌ای‌دی خمیده استفاده می‌شود. هنگامی که از این نمایشگرها در گالری‌های هنری استفاده می‌شود، موضوعات به قدری جذاب نمایش داده می‌شوند که بازدیدکنندگان از تماشای آن شگفت‌زده می‌شوند! همچنین با استفاده از این نمایشگرها، نرخ فروش این گالری‌ها به شدت افزایش می‌یابد.

      هنگامی که صحبت از نمایش آیتم‌های تبلیغاتی می‌شود، ال‌ای‌دی روان منعطف بهترین گزینه هستند. آن ها می‌توانند توجه تک تک افراد حاضر را به خود جلب کرده و میزان فروش را به حداکثر مقدار ممکن برسانند.

      «هر سکه دو رو دارد و نمایشگر ال‌ای‌دی منعطف نیز از این قاعده مستثنی نیست». در حالی که این نمایشگرها، دارای ویژگی‌های مثبت و جذاب زیادی هستند، یک روی تاریک نیز برای این نمایشگرها متصور است. معمولاً بینندگان از وجود اعوجاج در زاویه دید هندسی شکایت دارند. ماهیت گوشه‌ها موجب ایجاد اعوجاج در تصاویر می‌شود.

      اگر به داشتن یک نمایشگر مسطح عادت داشته باشید و به طور ناگهانی بخواهید یک نمایشگر منعطف را روی دیوار منزل خود نصب کنید، ممکن است در ابتدا نمایشگر جدید برایتان کمی نامناسب و آزاردهنده به نظر برسد. استفاده از نمایشگرهای ال‌ای‌دی منعطف، در رویدادهای بزرگتر و در فضای باز مناسب‌تر است. ظاهر و زیبایی این نمایشگرها بسیار عالی و بی‌نظیر است؛ اما ممکن است زمانی که این نمایشگرها در یک مکان کوچکتر نصب می‌شوند، به اندازه کافی عالی و جذاب به نظر نرسند.

       

      نتیجه‌گیری

      نمایشگرهای ال‌ای‌دی منعطف به دلایل زیادی شگفت‌انگیز هستند!آن ها، بر اساس ایده «دید انسان» ساخته شده‌اند. این نمایشگرها، در پاسخ به مشکل مشاهده تجربیات ذهنی انسان طراحی و ساخته شده‌اند. به همین دلیل، بازاریاب‌ها این فناوری را دوست دارند و به میزان زیادی از آن استفاده می‌کنند. با نمایش تبلیغات مربوط به یک محصول در این نمایشگرها، میزان فروش آن محصول چند برابر می‌شود. این فناوری به راحتی می‌تواند نظر مشتریان و مخاطبان را به خود جلب نماید و مشتری حس می‌کند که محصول تبلیغ شده در این نمایشگرها، ارزش خریدن دارد.  

      شما می‌توانید با کمک این فناوری، به راحتی محصولات برندهای مختلف را تبلیغ کنید، برند بسازید و محصولات این برندها را در مکان‌های مختلف به فروش برسانید. تصویری که در این نمایشگرها به نمایش در می‌آید، تاثیری ماندگار در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند.

      می‌توان به طور گسترده، از نمایشگرهای led انعطاف پذیر برای نمایش تبلیغات در جلوی مغازه‌ها، فضاهای بیرونی، پارک‌های تفریحی و غیره استفاده کرد. گزینه‌های متعددی برای تبلیغ یک کالا وجود دارد، اما نمایشگر ال‌ای‌دی منعطف همچنان یکی از محبوب‌ترین گزینهها است.  

      اگر از طرفداران سرگرمی یا بازی هستید، مطمئناً به خوبی از اهمیت تجربه تماشا آگاهی دارید. تجربه بازی بهتر، گیمر را به وجد می‌آورد و باعث می‌شود منتظر نسخه‌های جدیدتر بازی باشد. این واقعیت از نقطه نظر فناوری، یک موهبت است. تعداد گیمرها زیاد است و استفاده از این نمایشگرها، یک انتخاب فوق‌العاده برای همه افرادی است که سودای چنین تجربه‌ای را در سر دارند.

      با توجه به این واقعیت که احتمالاً با گذشت زمان، شاهد کاهش قیمت بیشتر نمایشگرهای ال‌ای‌دی منعطف خواهیم بود، استفاده از این نمایشگرها برای گروه‌های بیشتری از مردم مقرون به صرفه خواهد شد و ممکن است به زودی شاهد استفاده از این نمایشگرها در تعداد بیشتری از منازل باشیم. همیشه تجملات با قیمتهای هنگفت همراه است؛ اما با کاهش قیمت‌ها، این تجملات نیز مقرون به صرفه می‌شوند.

      ال‌ای‌دی تاریخچه جالبی دارد. در سال 1952، اولین تلویزیون منحنی در یک سینما رونمایی شد. فرد والر، که مبدع این فناوری بود، در استودیو پارامونت به عنوان مهندس فیلم کار ‌می‌کرد. اکنون این مکان به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است.

      جالب است بدانید که فقط پس از گذشت 50 سال از ابداع این نوآوری مبتنی بر دید انسانی، این فناوری به محبوبیت رسید و به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. ترکیب تکنولوژی ال‌ای‌دی و نمایشگر معجزه می‌کند. کاربردهای این وسیله جذاب فقط محدود به تماشای تلویزیون نیست، می‌توان از این فناوری برای نمایش تبلیغات، در تولید نمایشگر کامپیوتر، صفحه نمایش موبایل و غیره استفاده کرد. آیا این یک انقلاب نیست؟  

      این فناوری، به معنای واقعی یک انقلاب است. در حالی که منتظر ظهور نوآوری‌های بهتر و گسترده‌تر در زمینه فناوری هستیم، باید از نوآوری‌هایی کنونی قدردانی کنیم! اکنون که نمایشگرهای ال‌ای‌دی منعطف در حال تبدیل شدن به یک دستگاه مقرون به صرفه هستند، پس چرا آن را امتحان نکنید؟ پس همین حالا نمایشگر خود را سفارش دهید. جهت راهنمایی بیشتر میتوانید با تیم مشاوران دیاکو تماس برقرار کرده و برای یک خرید بهتر اقدام کنید . از دیگر خدمات آن ها تمام محصولات خود را 18-24 ماه گارانتی و با ضمانت مرجوعی خدمت مشتریان ارائه می دهد.

      مدیر ۱۴۰۲/۰۳/۲۳

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟