چرا از نمایشگر های LED در فضای باز برای تبلیغات استفاده می شود؟

      با ظهور تکنولوژی، هر زمینه ای در حال تطبیق با روش های جدیدتر و پیشرفته تر است. چه خرید، تحصیل، پرداخت قبوض، لوازم خانگی، صنایع یا هر چیز دیگری، همه جا یک چیز رایج است. وجه مشترک ما روش های مدرن انجام وظایف و خدمات است. یکی از این خدمات تبلیغات است. همانطور که روش های پیشرفته را در زمینه های دیگر می بینیم، در تبلیغات نیز شاهد آن هستیم. وقتی صحبت از تبلیغات می شود، روش جدیدتر و پیشرفته تر تبلیغات از طریق نمایشگرهای LED در فضای باز است.

      صفحه نمایش LED در فضای باز اکنون تقریباً در همه جای دنیا بسیار محبوب شده است. همچنین، تبلیغات نمایشگر LED در فضای باز بسیار کارآمدتر از تابلوهای تبلیغاتی سنتی است. صفحه نمایش LED در فضای باز که برای تبلیغات استفاده می شود، بزرگتر  و روشنتر میباشد . مردم این صفحه نمایش ها را به عنوان یک روش تبلیغاتی مؤثرتر می دانند، به این دلیل واضح است که این صفحه نمایشگرهای بزرگ باعث چرخش سرها و جلب توجه بینندگان می شود.

      تبلیغات نمایشگر LED در فضای باز دقیقا چیست؟

      تبلیغات LED نوعی تبلیغات الکترونیکی است. همانطور که از نام آن پیداست، نوعی تبلیغات در فضای باز است. این نوع تبلیغات می تواند نه تنها تبلیغات مبتنی بر تصویر ثابت، بلکه تبلیغات متحرک مبتنی بر ویدئو را نیز نمایش دهد. تبلیغاتی که بر روی صفحه نمایش LED نشان داده می شوند، گرافیکی روشن و با وضوح بالا هستند. این یک شکل دیجیتالی برای نمایش تبلیغات است و تطبیق پذیری و قابلیت حمل باورنکردنی دارد.

      چرا نمایشگرهای در فضای باز برای تبلیغات استفاده می شود؟

      تلویزیون های شهری در فضای باز مزایای زیادی در هنگام تبلیغات دارد. یک شرکت از یک تبلیغ چه می خواهد؟ آنها بدیهی است که می خواهند توجه بینندگان را به خود جلب کنند تا آنها ببینند و بفهمند تبلیغ درباره چیست. به این ترتیب تبلیغات برای بینندگان جذاب تر به نظر می رسد. با این حال، این همه چیز نیست. تبلیغات نمایشگر LED در فضای باز مزایای زیادی دارد.

       

      مزایای استفاده از نمایشگرهای LED در فضای باز برای تبلیغات

      همانطور که می دانید این تبلیغات نمایشگر LED در فضای باز مزایای زیادی را به همراه دارد. بنابراین، اجازه دهید ببینیم که نمایشگرهای LED در فضای باز چه مزیتی برای تبلیغات دارند.

      تبلیغات خلاقانه

      با تلویزیون شهری در فضای باز، می توانید تبلیغات مبتنی بر ویدیو را قرار دهید. این بدان معنی است که می توانید با تبلیغات خلاق شوید. به این ترتیب می توانید اشکال جالبی از تبلیغات ایجاد کنید که چشم نواز هستند. اگر می خواهید توجه بینندگان را به خود جلب کنید، باید اصالت داشته باشید. تبلیغاتی که روی نمایشگرهای LED در فضای باز قرار می دهید اصالت را نشان می دهد. نمایشگرهای ال ای دی در فضای باز در حال حاضر وسیله ای برای جلب توجه هستند، اما باید تبلیغات خلاقانه باشد که تبلیغ شما واقعا خیره کننده باشد. بنابراین، این به تبلیغ کننده بستگی دارد که چقدر می تواند با تخیلات خود خلاقیت داشته باشد؟

      صرفه جویی در هزینه

      چیزی که ممکن است انتظار نداشته باشید این است که تلویزیون های شهری در فضای باز برای تبلیغات مقرون به صرفه هستند. در مقایسه با زمان های قدیم، هزینه نمایشگرهای LED در فضای باز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. به همین دلیل، بسیاری از مشتریان به دنبال سرمایه گذاری در یک نمایشگر LED در فضای باز هستند. اگر آنها را با تابلوهای تبلیغاتی سنتی مقایسه کنیم این همه چیز نیست. که این تلویزیون ها در فضای باز مقرون به صرفه تر هستند.

       

      در نظر داشته باشید که هزینه زیادی برای چاپ اولیه و چاپ مجدد تبلیغات تخته سنتی صرف خواهید کرد. گاهی اوقات ممکن است چاپ محو می شود که نیاز به چاپ مجدد آگهی دارد. علاوه بر این، هر بار که نیاز به اضافه کردن یک ویرایش جدید  دارید، باید یک چاپ جدید دیگر انجام دهید. این چاپ جدید می تواند محو شود و شما باید آن را دوباره چاپ کنید، و این کار ادامه دارد. اگرچه ممکن است پول زیادی به نظر نرسد، اما وقتی به طور مکرر آن را صرف چاپ و چاپ مجدد تبلیغات می کنید، مقدار زیادی از پول را می گیرد.

      تبلیغات موثر

      همانطور که چندین بار در بالا ذکر شد، این نوع تبلیغات بسیار موثرتر از تبلیغات بنری است. ، اگر در ماشین خود درحال رانندگی هستید یا در خیابان رد می شوید، احتمالاً متوجه چه نوع تبلیغاتی می شوید؟ اگر از من بپرسید، مطمئناً به جای تبلیغات چاپی خسته کننده ، که معمولاً از آن چشم پوشی می کنم، متوجه یک صفحه نمایش بزرگ روشن با تبلیغات مبتنی بر ویدیو خواهم شد.

      با ترکیب زیبایی تلویزیون های شهری با خلاقیت تبلیغات، افراد بیشتری متوجه تبلیغات شما خواهند شد. مزایای بیشتری برای افرادی که تبلیغات در نظر گرفته شده برای کودکان را تبلیغ می کنند وجود دارد. در مقایسه با تبلیغات بنری، کودکان بیشتر متوجه تبلیغات ویدیویی می‌شوند که بر روی صفحه‌نمایش‌های بزرگ روشن قرار می‌گیرند.

      علاوه بر این، می توانید انواع مختلفی از تبلیغات را قرار دهید، و هیچ محدودیتی در انتشار ویدیو و تصاویر و متن ندارید و همینطور محدودیت زمانی برای درج تبلیغات وجود ندارد. علاوه بر این، لازم نیست فقط یک تبلیغ روی این نمایشگرهای LED در فضای باز قرار دهید. شما می توانید چندین آگهی مختلف را به طور همزمان ارسال کنید و بین هر یک از تبلیغات مختلف جابجا شوید. مزایا بی شماردارد.

      فناوری جدید در نظر گرفته شده در فضای باز

      شرکت ها در حال حاضر نمایشگرهای LED ویژه ای را تولید می کنند که فقط برای استفاده در فضای باز در نظر گرفته شده است. این صفحه نمایش های LED در فضای باز دارای ویژگی های خاصی مانند روشنایی شدید برای دید در نور خورشید هستند. آنها ضد آب و ضد گرد و غبار هستند تا بتوانند در برابر بلایای طبیعی مانند باران، رطوبت و گرد و غبار/شن در هوا یا طوفان های شن مقاومت کنند. شرکت‌ها این نمایشگرهای LED در فضای باز را به‌ویژه به گونه‌ای می‌سازند که بتوانند باد، نور خورشید و حتی تغییرات دما را تحمل کنند. همه این پیشرفت ها باعث شده است که نمایشگرهای LED در فضای باز به گزینه ای عالی و بادوام برای تبلیغات تبدیل شوند.

       

      تبلیغات نمایشگر LED در فضای باز روش جدید نمایش تبلیغات است. این نه تنها یک روش تبلیغاتی کارآمد است، بلکه ظاهر بسیار براقی به خیابان شما می دهد. تبلیغات نمایشگر LED در فضای باز در سطح بین المللی بسیار محبوب شده است. خیلی جاها این نوع تبلیغات را دارند. مراکز خرید، رستوران‌ها و مشاغل مهمان‌نوازی، سینماها، مؤسسات آموزشی، هنرهای خلاقانه، ورزش‌ها و بسیاری مکان‌های دیگر اکنون از تبلیغات نمایشگر LED در فضای باز استفاده می‌کنند.

      مدیر ۱۴۰۱/۱۲/۱۵

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟