چرا صفحه نمایش LED را برای نمایشگرهای تبلیغاتی انتخاب کنید؟

در این مقاله قرار است استفاده از نمایشگرهای ال‌ای‌دی در تبلیغات را بررسی کنیم و به این نکته پی ببریم که چرا از نمایشگرهای ال‌ای‌دی بیشتر در حوزه تبلیغات استفاده می‌کنند و چرا بهترین گزینه برای تبلیغات کسب‌وکار شما می‌باشد.

اولین سؤالی که قرار است به آن بپردازیم این می‌باشد که چرا وقتی صفحه‌نمایش‌های LCD، از نمایشگرهای LED ارزان‌تر هستند با اینکه حتی کار با LEDها پیچیده‌تر می‌باشد اما مردم باز از صفحه‌نمایش‌های LED استفاده کرده و بیشتر طرف‌دار آن‌ها هستند؟

در زیر چند نمونه از مزیت‌های نمایشگرهای LED را با هم بررسی می‌کنیم:

  1. اولین دلیل برای مزیت نمایشگر های LED، انعطاف‌پذیری صفحه‌های LED می‌باشد.یعنی می‌توان LEDها را تغییر سایز داد و طول و عرض آن‌ها را تغییر داد.
  2. مزیت دوم نمایشگر های LED ، کیفیت تصویر بالا نسبت به نمایشگر های ال سی دی می باشد.

اما شاید بگویید اگر بحث کیفیت باشد شاید بتوانیم با آن کنار بیاییم ولی دقت داشته باشید که LCDها در فضای باز و زیر نور خورشید بسیار کیفیتشان پایین تر می باشد ولی این مشکل بر روی نمایشگرهای ال‌ای‌دی بسیار کاهش پیدا می‌کند و تصویری باکیفیت بالا، حتی در فضای باز نیز می‌توانید داشته باشید.

LED displays in ads

 

اگر بخواهیم مقایسه کنیم بهتر است بگوییم که نمایشگرهای LCD روشنایی آن‌ها حدود 500 لومن می‌باشد درصورتی‌که نمایشگرهای ال‌ای‌دی روشنایی آن 5500 لومن می‌باشد که نشان از قدرت بسیار بالا در فضای باز می باشد و بهترین نوع نمایشگر در فضای بیرون و برای تبلیغات کسب‌وکار شما می‌باشد.

  1. نرخ تجدید یکی از دیگر مزیت‌های نمایشگرهای ال‌ای‌دی نسبت به بقیه نمایشگرها می‌باشد. نمایشگرهای ال‌ای‌دی دارای امکاناتی چون تولید رنگ بهتر (10 بیتی) و نرخ تجدید بیش از 1000 و کنتراست بهتر نسبت به نمایشگرهای دیگر می‌باشد که باعث اثربخشی تبلیغاتی بهتر نسبت به سایر رقبا می‌شود.
  2. یکی دیگر از وجه‌های تمایز نمایشگرهای ال‌ای‌دی نسبت به ال‌سی‌دی ها این می‌باشد که نمایشگرهای ال‌ای‌دی ساخته شده‌اند برای محیط‌های سخت و با انواع محیط سازگار هستند درصورتی‌که ال‌سی‌دی این‌چنین نیست و بیشتر برای فضای داخل استفاده می‌شود.

همچنین نمایشگرهای ال‌ای‌دی آستانه تحملی تا دمای 60 درجه سانتی‌گراد و تا منفی 20 درجه سانتی‌گراد را می‌توانند تحمل کنند و ضد باد و ضد آب و مقاوم در برابر حشرات و غیره هستند.

البته هر چیزی که مزایایی دارد دارای معایبی نیز می‌باشد، اگر بخواهیم به‌صورت کلی به معایب نمایشگرهای ال‌ای‌دی نیز بپردازیم بهتر است به شما هزینه اولیه بالا و غیرشفاف بودن آن را بگوییم که بجای آن هزینه های پشتیبانی بسیار کمی دارد.

البته شرکت‌ها روزبه‌روز در تلاش هستند که محصولات نمایشگرهای LED را شفاف‌تر و ارزان‌تر روانه بازار کنند ولی خوب در آینده هر روز شاهد شفاف‌تر شدن و ارزان‌تر شدن آن‌ها هستیم.

نتیجه گیری

اگر دارای یک کسب و کاری می باشید، برای تبلیغات کسب و کار خود، بهترین ایده برای به نمایش گذاشتن تبلیغات خود در سر در مغازه یا به نمایش گذاشتن آن مطمئنا نمایشگر های LED می باشد، زیرا همانطور که در بالا گفته شد دارای عمری طولانی، ضد آب و گرد و غبار و... می باشند.

همچنین می توانید با مشاوران ما به صورت کاملا رایگان برای تهیه یک نمایشگر خوب صحبت کرده و بهترین آن را با کمک مشاوران ما انتخاب کنید.

Admin 30
Mar

Comments

چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

Leave your message