معروف ترین کنترلر های تلویزیون شهری و تابلو روان

 

•کنترلر Huidu

 

این کنترلر ها محصول شرکت هویدو چین می باشد که در حال حاضر پرطرفدارترین و پرفروش ترین نوع کارت کنترل نمایشگر LED در بازار داخلی و نیز بازارهای خارجی شامل خاورمیانه, آسیای شرقی و آمریکای جنوبی می باشد.
مهمترین مزیت این کنترلرها علاوه بر قیمت مناسب, داشتن سخت افزار پایدار و نرم افزار کارآمد و ساده می باشد که توسط این نرم افزار مشتری نهایی هم به راحتی و بدون داشتن هیچ گونه دانش تخصصی در زمینه نمایشگرLED , قادر به طراحی و تعویض متن و طراحی نمایشگر خود خواهد بود.
دیگر مزیت این کنترلرها , داشتن تنوع بسیار زیاد مطابق با سلیقه و نیاز مشتری است که شامل انواع مختلف کنترلرهای تک رنگ, تمام رنگ, آنلاین و آفلاین (Synchronous /Asynchronous )  است .

 
 

•کنترلر Nova Star

 

شرکت نوااستار از برجسته ترین شرکت ها در ارائه پیشرفته ترین کنترلر های نمایشگر ال ای دی و تلویزیون شهری می باشد. خط تولید کنترلر آنلاین نوا استار مبتنی بر فناوری کنترل هم زمان و نقطه به نقطه ال ای دی می باشد. از مشخصات بارز این شرکت ارائه فناوری نو آورانه در کنترل صفحه نمایش، تولید محصولات کاربر پسند و مطابق با استاندارد صنعتی و پشتیبانی حرفه ای و ارائه راه حل متناسب می باشد. در حال حاضر کنترلر نوااستار 50% از سهم بازار در سراسر جهان را با قدرت در اختیار دارد.

 مزایای این کنترلر ها پشتیبانی از آخرین فناوری پردازش تصاویر LED می باشد که به شدت کیفیت تصاویر را بر روی صفحه نمایش بهبود می بخشد و قابلیت تنظیم اندازه و کنتراست پخش تصاویر را برای نمایش بهتر تصاویر دارا می باشد. هم چنین با استفاده از تکنولوژی گاما به طور اتوماتیک با در نظر گرفتن روشنایی صفحه نمایش عملکرد رنگ خاکستری را بهبود بخشیده و تصاویر شفاف تر و زنده تری به نمایش می گذارد.

 

 

•کنترلر LINSN

کنترلرهای شرکت لینسن در حال حاضر معروف ترین و پر قدرت ترین کنترلر آنلاین در سطح بازار جهانی می باشد و شرکت های قدرتمند در زمینه تولید تلویزیون شهری از این کنترلر استفاده می کنند. از آنجایی که این کنترلرها آنلاین هستند, همواره مانند یک مانیتور عمل کرده و هر تصویری که بر روی صفحه نمایشگر کامپیوتر شما در حال نمایش باشد را به صورت بی درنگ (Real Time) به نمایشگر منتقل می کنند. از این رو, این کنترلرها برای استفاده در تالارها, مجموعه های ورزشی و کنفرانس ها , پس از اتصال به دوربین های حاضر در محل , کارآمدی بسیار بالایی خواهند داشت.این کنترلرها قابلیت پشتیبانی تمامی ماژول ها از جمله ماژول ال ای دی تمام رنگ, ماژول LED تک رنگ و سه رنگ را دارا می باشند.

 

 

 کارت‌های کنترل دارای رمزهای عبوری هستند که اگر از آن‌ها اطلاع نداشته باشید به مشکل برمی‌خورید با مراجعه به این صفحه به همه رمز ها دسترسی پیدا میکنید .

 

 

در حال حاضر تمامی کنترلهای شرکت های فوق در دسترس هستند و میتوانید بسته به نیاز خود آنها را از فروشگاه دیاکو تهیه کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین دیاکو ال ای دی ارتباط برقرار کنید.

Admin 23
July

Comments

چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

Leave your message