معروف ترین کنترلر های تلویزیون شهری و تابلو روان

کارت کنترل HD 
کارت کنترل های HD، محصول شرکت هویدو چین می باشند و در حال حاضر پرطرفدارترین و پرفروش ترین نوع کنترلر نمایشگرLED  در بازار داخلی و نیز بازارهای خارجی شامل خاورمیانه، آسیای شرقی و آمریکای جنوبی می باشند.
مهم ترین مزیت این کنترلرها علاوه بر قیمت مناسب، داشتن سخت افزار پایدار و نرم افزار کارآمد و ساده می باشد که با استفاده از آن ها، مشتری نهایی به راحتی و بدون داشتن هیچ گونه دانش تخصصی در زمینه نمایشگرLED ، قادر به طراحی و تعویض متن نمایشگر خود خواهد بود.
دیگر مزیت این کنترلرها، داشتن تنوع بسیار زیاد مطابق با سلیقه و نیاز مشتری است که شامل کنترلرهای تک رنگ، تمام رنگ، آنلاین و آفلاین (Synchronous /Asynchronous ) می باشند.

 
کارت کنترل تابلو روان

 

کارت کنترل Nova Star

شرکت نوا استار از برجسته ترین شرکت ها در ارائه پیشرفته ترین کنترلر های تابلو روان و تلویزیون شهری می باشد. خط تولید کنترلر آنلاین نوا استار مبتنی بر فناوری کنترل هم زمان و نقطه به نقطه ال ای دی می باشد. از مشخصات بارز این شرکت، ارائه فناوری نوآورانه در کنترل صفحه نمایش، تولید محصولات کاربر پسند و استاندارد،

پشتیبانی حرفه ای و ارائه راه حل متناسب می باشد.

در حال حاضر کنترلرهای نوا استار 50% از سهم بازار در سراسر جهان را با قدرت در اختیار دارند. مزیت این کنترلر ها، پشتیبانی از آخرین فناوری پردازش تصاویر LED می باشد که کیفیت تصاویر را بر روی صفحه نمایش به شدت بهبود می بخشند. قابلیت تنظیم اندازه و کنتراست پخش تصاویر برای نمایش بهتر تصاویر نیز از دیگر ویژگی های این کنترلرها محسوب می شود. همچنین با استفاده از تکنولوژی گاما و با در نظر گرفتن روشنایی صفحه نمایش و به طور اتوماتیک، عملکرد رنگ خاکستری را بهبود بخشیده و تصاویر شفاف تری به نمایش می گذارند.

 

کارت کنترل نوا استار

کارت کنترل LINSN

کنترلرهای شرکت لینسن در حال حاضر معروف ترین و پر قدرت ترین کنترلر آنلاین در سطح بازار جهانی می باشد و شرکت های قدرتمند در زمینه تولید تلویزیون شهری از این کنترلر استفاده می کنند. از آنجایی که این کنترلرها آنلاین هستند, همواره مانند یک مانیتور عمل کرده و هر تصویری که بر روی صفحه نمایشگر کامپیوتر شما در حال نمایش باشد را به صورت بی درنگ (Real Time) به نمایشگر منتقل می کنند. از این رو این کنترلرها برای استفاده در تالارها, مجموعه های ورزشی و کنفرانس ها , پس از اتصال به دوربین های حاضر در محل، کارآمدی بسیار بالایی خواهند داشت.این کنترلرها قابلیت پشتیبانی تمامی ماژول ها از جمله ماژول ال ای دی تمام رنگ, ماژول LED تک رنگ و سه رنگ را دارا می باشند.

 

در حال حاضر تمامی کنترلر های شرکت های فوق در دسترس هستند و می توانید بسته به نیاز خود آنها را از فروشگاه دیاکو ال ای دی تهیه کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین دیاکو ال ای دی ارتباط برقرار کنید.

Admin 7
Nov

Comments

چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

Leave your message