نکات مهم برای انتخاب قاب تابلو روان و کابینت تلویزیون شهری

نکات مهم برای انتخاب قاب تابلو روان و کابینت تلویزیون شهری

  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • مقاوم در برابر گرما و سرما
  • مقاوم در برابر ضربه
  • نصب آسان
  •  وزن مناسب

 

 

مقاوم در برابر نفوذ آب

ماژول های ال ای دی فضای خارج دارای استاندارد حفاظتی آی پی 68 از روبه رو هستند. آی پی 68 به این معناست که ماژول های ال ای دی در برابر نفوذ آب از روبه رو مقاوم هستند اما اگر از پشت ماژول به آنها آب یا رطوبت نفوذ کند دچار مشکل می شوند و باید آنها را تعمیر کرد.

حال برای اینکه بتوانیم از نفوذ آب به پشت ماژول ال ای دی جلوگیری کنیم باید قاب تابلو روان مناسبی داشته باشیم که در برابر نفوذ آب مقاوم باشد.

سازنده فریم تابلو روان نقش زیادی در کیفیت قاب تابلو روان دارد و باید خم کاری و جوشکاری با دقت بالایی انجام شود تا نفوذ آب به داخل قاب سی ان سی تابلو روان غیر ممکن باشد.

 

 

 

 

 مقاوم در برابر گرما و سرما

جنس متریال بدنه باید به گونه‌ای باشد که در برابر گرما و سرما مقاوم باشد و با گذشت زمان تغییر حالت ندهد.

بهترین نوع متریال برای تولید کابینت تلویزیون شهری و فریم تابلو روان ورق آهن است. بعد از اینکه توسط دستگاه لیزر ورق سی ان سی شد، ورق وارد واحد خمکاری و جوشکاری می‌شود تا فرآیند تولید را طی کند. ورق سی ان سی شده آهن نسبت به آلومینیوم و پلاستیک فرایند تولید مقرون به صرفه ای دارد و همچنین در برابر گرما و سرما مقاومت بسیار بالایی دارد که به ساخت تابلو روان با کیفیت بالا بسیار کمک می‌کند.

 

 

مقاوم در برابر ضربه

 همانطور که گفته شد در ساخت قاب تابلو روان از ورق آهن استفاده می شود که علاوه بر مقاوم بودن در برابر گرما و سرما در برابر ضربه نیز مقاومت بسیار خوبی دارد که در صورت اصابت ضربه دچار شکستگی نمی شود و در نهایت دچار له شدگی یا فرورفتگی می‌شود که نسبت به پلاستیک که شکننده است گزینه مناسب تری به حساب می آید. آلومینیوم هم به خاطر گران بودن و فرآیند تولید گران تر نسبت به ورق آهن برای تولید گزینه مناسبی نمی باشد اما در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. از متریال آلومینیوم در کابینت های فضای داخل و کابینت های رنتال دایکست که سبک بودن وزن آنها بسیار مهم است استفاده می شود.

 

 

نصب آسان

 فریم تابلو روان و کابینت تلویزیون شهری باید به گونه‌ای باشد که بتوان به راحتی آنها را در فضاهای مختلف نصب کرد و برای نصب آسان باید سازنده فرم تابلو روان، بدنه یا کلاف قاب سی ان سی تابلو روان را طوری تولید کند که قابلیت مهار شدن داشته باشد و بتوان به راحتی به بدنه قاب سی ان سی پروفیل آهن را پیچ و مهره کرد.

 

 

وزن مناسب

 از آنجا که معمولاً قاب تابلو روان در محیط باز و در ارتفاع بالا نصب می‌شود وزن آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وزن فریم تابلو روان سی ان سی نسبت به ابعاد قاب تابلو روان و ضخامت ورق که در ساخت تابلو روان استفاده می شود تغییر میکند.

هرچه ابعاد قاب تابلو روان بزرگتر می شود باید سازنده فریم تابلو روان از ورق آهن با ضخامت بالا تری استفاده کند تا استقامت کابینت تابلو روان افزایش پیدا کند. هنگامی که وزن قاب تابلو روان افزایش پیدا می‌کند برای نصب آن نیاز به جرثقیل می باشد و در ابعاد های بالا علاوه بر فریم سی ان سی نیاز به سازه های آهنی برای نصب می باشد . برای سرعت بخشیدن مونتاژ تابلو روان راه حل هایی وجود دارد ، برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید. 

سازه تابلو روان و سازه تلویزیون شهری باید به صورت مهندسی محاسبه،طراحی و تولید شود و برای ساخت و نصب آن باید حتماً با شرکت های معتبر و دارای تجربه مشورت کرد تا سازه ای مقاوم دربرابر عوامل محیطی و جوی ساخته و نصب شود.

Admin 30
July

Comments

چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

Leave your message